witam i znow mam problem ten co byl wczesniej juz rozwiazany :P ale teraz po zrobieniu mapki i skonwersowaniu jej jak ja wlacze w q3 to wogule nie ma tych tekstur co powinny wogule pozostaja slady po strzale, lub zamazuje sie wszystko co widac [76]
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
witam i znow mam problem ten co byl wczesniej juz rozwiazany :P ale teraz po zrobieniu mapki i skonwersowaniu jej jak ja wlacze w q3 to wogule nie ma tych tekstur co powinny wogule pozostaja slady po strzale, lub zamazuje sie wszystko co widac [76]
hmm... moze robiles z jakis niestandardowych textur i potem je pokasowales? zrob z tych zwyklych i zobacz czy dziala. gothic_xxx, i base_xxx. jak te ci nie dzialaja, to ci sie cos z pakami/radiatnem zjebalo.
albo zroiles texture ktora przepuszcza model gracza i poprostu wypadasz pozamape. albo masz pozycje startowa poza mapa. Zrob mape z podstawowych textur, tych ktore nie maja bialych ramek, wstaw pozycje startowa i wtedy zobacz.
zrobilem ze standardowych tekstur, pozycje startowe dalem na mapce, z radiantem nic sie nie zjechalo juz kilka razy probowalem i tekstury gracza nie przepuszczaja bo nigdzie nie spadam :]
no takie czarne sie zamazuje jak sie obracam itp
No takie cOOś jest tylko przy patrzeniu w pustą przestrzeń, czyli np. gdy się właśnie wypada za mapę. Może jednak jakaś tekstura prześwituje? Albo gdzieś Caulk jest nałożony na ściane, albo coś innego...
Dziwne.
nic z tego wszystko jest dobrze zrobione [ tak przypuszczam bo z tego co pisaliscie to mam dobrze ] a jednak sie rypie :/