Przeciez napisalam ci, wiec to ty moze nie umiesz czytac... W pliku sa zapisane dokladne nazwy textur, tylko chciec je poskladac.
Look w ten fragment bsp:
>
> textures/sgtghost/sg_light2_7k textures/common/caulk textures/evil1_metals/mtl_rst2 textures/common/clip °D textures/mrcleantex_3/concrete_nasty textures/arbor_arch/oneboardnail textures/evil1_trims/smllwrnbrd_mr textures/maggot/plaster6 textures/maggot/plaster5d textures/maggot/bricksc textures/common/hint �@ 0textures/maggot/wdbase-2 textures/arbor_arch/snags textures/sgclean/sg_ospblender textures/maggot/brickspipe2 textures/maggot/bricksbra textures/maggot/base-fl4a textures/sgclean/sg_ospcrate1 textures/ra3textureset1/ra3crate1 textures/ra3textureset1/ra3jumpad1
>
Nie wyczytasz z tego kawalka jakie textury/shadery zostaly uzyte? A moze tylko foldery widisz?
Wg. tego jest: textures/[nazwa folderu]/[nazwa textury;shadera] ...
EDIT: 15minut roboty i ... ospca1.pk3 [2.91mb]
Naucz sie czytac ze zrozumieniem, a potem najezdzaj, ze pomysly zle, albo rozmiar pk3 nie ten.