Witam.
Mam kilka pytan w zwiazku z techniczna strona q3.
Co zawiera a czego nie realase kodu na stronie id? Po pobieznej analizie informacji na stronie wnioskuje, ze ta paczka nadal zawiera tylko "game code", czyli podobnie jak pierwsza paczka z q2 nie ma silnika graficznego jak i kodu sieciowego. Po przejrzeniu tych kodow faktycznie nie natknalem sie na slady openGLa. Co za tym idzie, czyzby reszta juz nie byla objeta GPLem? W jaki wiec sposob zostal w CPMA poprawiony kod sieciowy?
Czy istnieje jakis mod na otwartej licencji z udostepnionymi zrodlami? To samo pytanie mam odnosnie dodatkowych botow. Z otwartym kodem znalazlem tylko "sabota" do q4.
Czy istnieja jakies strony, tutoriale, wskazowki odnosnie modingu q3? Znalazlem tylko krotkie wzmianki na games.moddb.com/
Dodatkowe. Czy istnieje jakas strona ze skryptami do q3. Jednak mam tu na mysli te w stylu "perfect circle jump" i bardziej zaawansowane w kierunku poruszania modelem. O skryptach do glosnosci, zmian crosshairow i tych coachowskich np. czma mi wiadomo. Na google znalazlem ledwie dwa ninja jumpy. Moze gdzies w spolecznosci Defraga?
Odnosnie modow i botow interesuje mnie w szczegolnosci zmienianie fizyki oraz "AI".
Pozdrawiam
d!c