ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

intensity "15" i przezroczysty spaw

move

Od: 2002-07-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-05-18 16:03:03

czy tak sie da?:)

PS: minimum picmipa z tego co zauwazylem musi byc 5...

kiedy dorosnę, będę grać jak slawek.

Moja firma
Fatal1ty Best Frag Contest

move

Od: 2002-07-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-05-18 17:42:05

chyba za trudne wam zadania daje :) /close w takim razie, skoro wszystkie umysly scisle nie umieja na to odpowiedziec ;p

kiedy dorosnę, będę grać jak slawek.

Moja firma
Fatal1ty Best Frag Contest

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-05-18 18:53:26

Pewnie się nie da, ale spróbuj thinshafta.

e51

Gravatar

Od: 2003-12-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-05-18 19:21:49

move: intensity 15 na ignorehwgamma 1 czy 0?

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-05-18 19:39:02

Yyy... Przetestowalam te ustawienia z intensity 15, i picmipem - ale... ja nie rozumiem, u mnie na tym shaft jest tak jaskrawy, biala linia na pol ekranu...

Zawsze wydawalo mi sie, ze lepiej widac, na intensity najmniejszym (1) i im wyzszym picmipie (5-8)... U mnie na tym sa efekty - shaft jest taki prawie przezroczysty, troche szeroki, ale to trzeba te komendy z zoomfovem, aby byl lepszy. Ale bez porownania...

Sama niewiem... Tyle wyniknelo z testow u mnie... (Wszsytko z wylaczonym nomipem, bo z mode on - wyglada identycznie jak na standardowym).

Pawuj

Od: 2003-10-08

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-05-18 19:53:31

maniek chyba ma przezroczysty chyba... nie dlugo cos napisze moze :D

be'Pawuj

Lotto wyniki

[M]aniek

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-05-18 20:21:00

> maniek chyba ma przezroczysty chyba... nie dlugo cos napisze moze :D

lol ale nie na intensity 15

move

Od: 2002-07-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-05-18 21:04:54

Szakalko, moze zrobmy inaczej... podesle Ci Twoj config i zobaczysz jak to wyglada, ok? Bo jakos mi sie nie widzi wypisywanie tu moich wszystkich komend od grafy... daj znac na prv jesli łaska.

kiedy dorosnę, będę grać jak slawek.

Moja firma
Fatal1ty Best Frag Contest

MateoMartinezz

Od: 2002-02-28

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-05-19 10:08:00

daj screena :]

** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **

** eu.battle.net/d3/pl/profile/Fakeeye-2762/hero/1668267 **

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-05-19 18:23:54

podeslalam ci wczoraj msg - jak co to odpisz... :)

e51

Gravatar

Od: 2003-12-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-05-19 18:42:12

przezroczysty spaw na intensity 15 to teoretycznie niemozliwe miski, mozna jedynie zwiekszyc przezroczystosc dajac texturebits 16 i simplemipmaps 1 przy r_ext_compressed_textures 0 , ale i tak w takim wypadku najladniej to wyglada, zwlaszcza swiatlo z lamp na picmip 3,

tak by wygladalo chyba najlepsze rozwiazanie tego problemu na ra3 lub cpma,

ale na osp nomip dziala nieco inaczej gdyz pomija ustawienia grafy i skorzystanie z tego na osp jest chyba najbardziej pragmatycznym rozwiazaniem

Shiver

Gravatar

Od: 2004-04-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-05-19 19:43:03

osobiście polecam ci r_picmip 6 i sensitivity 8

nawet cooler mi nie dorównuje-)))

oczywiście żartuje

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-05-19 20:09:53

Co ma sensitivty do spawu? lol... Nie w temacie to nie nabijaj.

Sproboj lepiej te komendy do e51 podal...

[pogo]

Od: 2003-06-10

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-05-19 21:54:55

hmm a moze wiecie jak zrobic grafe zeby byl jakby blur na mapie ? lekki picmip 2,3 ? i zeby byla taka czerwona :D w q2 swietna byla ;)

shake your ass :P

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-05-19 22:06:04

r_picmip 2

r_mapoverbrights 24

O to chodzi? Niestety na overbrights pojawiaja sie czasem niebieskie plamy.

move

Od: 2002-07-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-05-19 22:35:44

Szakalko, wyslalem przeciez mejla jeszcze wczoraj w nocy.. nie doszedl?

nastepne pytanie: czy da sie jakos wylaczyc swiatlo z lamp? calkowicie! gdyby go nie bylo, to pisanie configa pod wzgledem grafy byloby takie proste... na picmip 3 nie zejde, bo wtedy spaw bedzie wygladal nie tak jak chce :)

kiedy dorosnę, będę grać jak slawek.

Moja firma
Fatal1ty Best Frag Contest

e51

Gravatar

Od: 2003-12-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-05-19 23:07:12

blura daje opcja opengl z detonatorow "Enable conformant openGL texture clamp behavior" ;]

a w q3 to chyba najfajniejszy blurek jesty na simplemipmaps 0 picmip5 albo na picmip 6 simplemipmaps 1 na mapoverbrightbits 5-10 ..

dajcie intensity powyzej 100 milionow to bedzie przezroczysty spaw w kolorach teczy do wyboru do koloru w zaleznosci od wartosci komendy c;

a tak w ogole to grafe to q3 robilem od 2000 roku i ciagle zmienialem, po prostu nie ma idealnej grafy:/,

ostatnio probowalem zrobic grafe z enemy na fullbright takim jak w qw skiny, zeby to osiagnac to potrzeba intensity okolo 5-15 ,wtedy tank czy keel ladnie wyglada ale gorzej z mapa, pomijajac juz sprawe pociskow flar i lamp to zeby mozna bylo grac na takim intensity wypada dac mapoverbrightbits 1 i wtedy na dm17 jest ladnie ciemniutko przy gamma 1 intensity 5-15 na ignorehwgamma 0 overbrightbits 1

( ignorehwgamma 1 odrzucilem bo enemy jest zdecydowanie mniej kontrastowy a pociski mniej przezroczyste, podobnie jest na ignorehwgamma 0 i overbrightbits 0 a na wyzszym overbrightbits >=2 to nc..)

ale na dm6 to juz jest mleko,

sposobem na to jest vertexlight 0 , jest wtedy wszedzie podobnie ale troche irytuja z kolei migajace elementy map (b mocno to widac na duzym intensity) quady,jumpady itp... ciakawe czy mozna to wylaczyc

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-05-19 23:08:04

Niedawno zauwazylam :/

Wczoraj jakos nie mialam okazji looknac, ostatnio zbyt malo spie i poszlam nieco wczesniej.

Dopiero teraz jakos stestowaoalm te cfg\'i - juz odpisalam... Z lg - to jedyne co da sie zrobic to na r_intensity 1, i picmipie 5 - spaw jest wtedy najbardziej transparentny. Zwiekszanie intensity prowadzi do zwiekszania jaskrawosci shaftu.

O takim efekcie, jednolitosci kolorow, itd - to jedyne wyjscie to lightmap 1, vertex 0 - ale widoczne sa swiatla. Szczegolnie w okolicy lamp i jumppadow...

Tak wyglada jakby to bylo cos kosztem czegos - masz przezroczysty spaw, ale sa widoczne textury. Chcesz miec jednolite textury - widac swiatlo :/ Nieiwem co by tu jescze poradzic :/ Przecyztaj maila, zobacz jeszcze te komendy co tam podalam...

move

Od: 2002-07-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-05-20 00:13:09

widze, dzieki :)

zawsze jakims rozwiazaniem jest nauka gry na thinshafcie - ale kiepsko w porownaniu do moich osiagow na shafcie \"pelno-ekranowym\"... poprobuje z tymi opcjami co mi dalas, a w ostatecznosci, bede mial 2 configi w zaleznosci od mapy :). ten nowy najlepiej pasuje na ospdm5, lepszego w zyciu nie udalo mi sie zrobic na \"niebieskie\" mapki. ale na dm6 i ztn chyba zostawie sobie stary :>

kiedy dorosnę, będę grać jak slawek.

Moja firma
Fatal1ty Best Frag Contest