Jak robic dobre mapy do quake lub defraga... ?
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
> Jak robic dobre mapy do quake lub defraga... ?
lol ;o to jest temat rzeka jak zrobic ale moze i ci w tym pomoge :P
Pierwszym i najwazniejszym elementem jest grywalnosc z tego powinna skladac sie kazda mapa - powinna byc przemyslana i rozrysowana na kartce :P
Drugim warunkiem jest to aby mapa nie miala jakis bledow graficznych oraz aby textury byly dobrze dopasowane.
Trzecim warunkiem jest to aby na mapie byly dobrze rozmieszczone itemy oraz bronie (ten punkt mozna podciagnac to grywalnosci)
Czwarty punkt to to aby mapa nie byla ani za jasna ani za ciemna (to juz jest takie mnie wazne ale czase tez bierze swoje)
Piate mapa powinna malo zajmowac. MI to wisi ile zajmuje ale jak mialem modem to nie ssalem wszystkich map
Szuste to to aby mapa byla dobrze sklipowana i nie zjadala duzo fpsow
Siudme to to aby sie fajnie gralo z bocikami
Osmy warunek to aby nie zachaczalo sie o kazdy nawet najdrobniejszy element na mapie
Dziewiate - chodzi o dobra dynamike w grze :P
Dziesiate ostatnie - Mapa musi miec rece i nogi :D
No i to by bylo na tyle :P :] Zycze dobrych mapek :)
Powinno się przede wszystkim mapki ROBIĆ, a nie zakładać temat, jak je robić. Masz Radianta i do dzieła :). A jak się chcesz czegoś nauczyć to masz tutoriale. Ostatnio pojawił się nowy temat - takie FAQ co i jak (gdzie:) i tam na pewno znajdziesz linka do jakichś dobrych tutoriali, które powiedzą Ci jak i co.
No ale mimo wszystko - podsumowójąc - jak robić dobre mapy?? Uruchomić Radianta i ćwiczyć.