Zauważyłem, że jak przełączyłem grę by używała 32bitowego koloru, to na każdej mapie mam taką ramkę - sześcian od skyboxa : jak się tego pozbyć (nie chcę przełączać na 16bitów)
Screenshot: 
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Zauważyłem, że jak przełączyłem grę by używała 32bitowego koloru, to na każdej mapie mam taką ramkę - sześcian od skyboxa : jak się tego pozbyć (nie chcę przełączać na 16bitów)
Screenshot: 
"Kwak you" - said the president... "spieprzaj dziadu" - powiedziała kaczka...**
**
no ja tez to mam :/
zobaczylem w modzie nehuiz jak na ladna grafike nastawilem. :/
jest rada:D zaraz gdzies to tam kiedys wylaczalem ;p momento :D
jest!
w ustawieniach sterownika karty graficznej - tam gdzie jest antyaliasing itd itp. wylacz CONFORMANT TEXTURE CLAMP
:) przynajmniej tak jest w NVIDII :) jak masz ati to nie ma rady ":D
mises.org / marksdailyapple.com
Na kartach ATI jest to nieodlaczny bug - tez to mam - tego niestety nie wylaczysz :(
jakoś nie moge uwierzyć, że taka rzesza graczy męczy się z takim bug’iem - na pewno gdzieś w sieci jest przynajmnej customowa łatka
** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **
No właśnie też się zastanawiam - a filmowcy jak robią filma? Przecież wtedy włączają chyba max ustawień graficznych (a może się myle?) i jakoś nie widać tych ramek na filmach. Ale z drugiej strony mogą mieć kartę nvidii, a ja na R9600Pro jadę :/ Ma ktoś pomysl, jakie pytanie googlom zadać w tej sprawie?
"Kwak you" - said the president... "spieprzaj dziadu" - powiedziała kaczka...**
**
filmowcy robia to efektem depth of field...a w niektorych filmach tez sa takie nieladniuchne krawędzie (np. Live to fly)
mises.org / marksdailyapple.com