Witam mam następujący problem. Chciałby sobie zrobić własny model z którym mógłbym sobie pograć ale nie wiem jak to zrobić proszę bardzo o pomoc zakłopotany smerfKRYSTIAN
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Witam mam następujący problem. Chciałby sobie zrobić własny model z którym mógłbym sobie pograć ale nie wiem jak to zrobić proszę bardzo o pomoc zakłopotany smerfKRYSTIAN
omg
a na @#$% tworzyc wlasny model(bota?) skoro jest w ciul tego na necie ?;b
poszukaj w google o milkshape3d albo 3dsmax
gl&hf rofl
hmm moze zapytaj w dziale MAPY - tam sie moze ktos na tym wyznaje
Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place
Cytat z posta - autor: [SmerfKrystian](%E2%80%99?page=users&run=details&id=16000%E2%80%99)
>
> Sorry jestem takim smerfem i takim tumanem ze na to nie wpadłem
>
hehehe, nice.
daj sobbie automatyczne ściąganie i poskacz po servach, samo Ci pościąga różne boty do baseq3 i
bedziesz mogł pożniej na modach z nimi pograc... :):D
pzdr
one shoot^one kill^only death^just skill
"proszę bardzo o pomoc zakłopotany smerfKRYSTIAN"
ahahaha :DDDDD to bylo dobre :D
be'Pawuj
Masz na mysli model? Czy bota?
Model - czyli tak jakby postac, jakas istote w 3d.
Czy masz na mysli bota - kawalek skryptu, co teoretycznie mysli, co ma jakies ustalone wartosci celnosci, movementu itd?
Model - tu jest problem. Poszukaj programu milkshape, tutoriali do tego. Najlatwiej chyba w tym stworzyc model.
Bota - wyciagnij pliki z folderu /bots w pak0.pk3, otworz notatnikiem - wyedytuj to, pozmieniaj wartosci, nicki, odzywki... Zapisz pod nowa nazwa, wrzuc do osobnego paka zachowujac strukture katalogow i tyle.
cytat z posta - autor: szaky
>
> Bota - wyciagnij pliki z folderu /bots w pak0.pk3, otworz notatnikiem - wyedytuj to, pozmieniaj wartosci, nicki, odzywki... Zapisz pod nowa nazwa, wrzuc do osobnego paka zachowujac strukture katalogow i tyle.
>
hhe :) spoko :)
one shoot^one kill^only death^just skill