Pomóżcie jaka jest komenda, aby zrobić takie textury i w ogóle, żeby mój Q3 wyglądał jak na tym screenie??
Piszcie mi na GG: 5736301
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Pomóżcie jaka jest komenda, aby zrobić takie textury i w ogóle, żeby mój Q3 wyglądał jak na tym screenie??
Piszcie mi na GG: 5736301
r_picmip 7<---tu wstawiasz sobie cyferke od 1 do 9, w zależnosci jak bardzo chcesz uprościć swoje tekstury, im wyższa cyferka tym bardziej uproszczona tekstura
ofkorz jezeli o to ci chodzi...
podejrzewam ze chodzi ci o komende r_picmip ustaw sobie ja na 7 i zobacz czy o to chodzilo ;-Y
/r_picmip 7
EDIT: lol mialem napisanego posta i sie nie wyslal , zobaczylem to po jakims czasie i dalem "zapisz" a tu juz Wiki sie wpierdolil :)
screw the universe ;A
No tak, mogę ustawić rozmycie na 7 czy 9, ale wtedy cienie, ślady po pociskach, krew, postacie będą do kitu!! A ja chcę tylko ujednolicić kolor tekstur :D
na ra3 jest komenda nomip do tego a czy na ca tyz jest to nie wiem
rwerasdfasdfwerfwefdsfwaerf
Pyszne Kurczaki, Egzotyczne Smaki:D
najlepszy EFEKT to EFEKT AXE :ASD
Tak będą podpisywane
twoje posty na forum.
Możesz używać tylko
naszych znaczników
najwyzszy r_picmip to 8 - wyzej mozna wpisac ale i tak powyzej 8 nie widac roznicy.
jak chcesz pociski broni normalne to dopisz sobie jeszcze cg_nomip 511
jak Cie beda denerwowac rozmyte wystrzaly broni to cg_muzzleflash 0
No tak wszystko w porzo... ALE :P cienie są kwadratowe (nie chcę ich wyłączać), rail jest jakimś zbiorem kwadracików (wolę kółeczka), moja postać i qmple z teamu są jak manekiny (jednokolorowi)... teraz się wykażcie znajomością komend :P:P:P ja znam kilkaset prawie, ale jakoś nie pamiętam (nie znalazłem) tych odpowiednich... k3m widzę, że Ty specu (zresztą ten screen jest Twój :D)
cg_nomip nie dziala do wszystkich broni ta sama wartoscia, wiec jesli chcesz zeby wsio bylo ok to nie smaruj ogolnei nomipa 511, tylko do kazdej broni dosmaruj sobie odpowiednio:
1 - lg
2 - pg
4 - rl
8 - gl
16 - mg i sg
32 - rg
64 - bfg
i to wsio jeszcze sa jakies nomipy do krwi i dymkow ale to sobie juz poszukaj w ospclientreadme.
www.terrorcore.pl polski serwis hardcore, terror, speedcore
jakbys nie mial dokumentacji osp... poczytaj .. warto...
Sranie po scianie.
Cytat z posta - autor: [kaka-noob](%E2%80%99?id=users&details=13199%E2%80%99)
>
> cg_nomip nie dziala do wszystkich broni ta sama wartoscia, wiec jesli chcesz zeby wsio bylo ok to nie smaruj ogolnei nomipa 511, tylko do kazdej broni dosmaruj sobie odpowiednio:
>
>
>
> 1 - lg
>
>
>
> 2 - pg
>
>
>
> 4 - rl
>
>
>
> 8 - gl
>
>
>
> 16 - mg i sg
>
>
>
> 32 - rg
>
>
>
> 64 - bfg
>
>
>
>
>
>
> i to wsio jeszcze sa jakies nomipy do krwi i dymkow ale to sobie juz poszukaj w ospclientreadme.
>
ja mam ustawione cg_nomip 511 i u mnie wszystko jest jak najbardziej ok, wiec nie rozumiem dlaczego mialby tak nie ustawiac :)
nie prościej poprosić k3mocisława o cfg i skopiować jego ustawienia graficzne ? przecież nie tylko komendy r_picmip, cg_nomip itd. są istotne dla uzyskania idealnie takiego samego efektu końcowego
polecam: Tricking iT 2 - tv
filmy z moim udziałem: **[Mercurial](www.esreality.com/?a=post&id=9825...
Dałem mu cfg, pewnie problem rozwiązany, czekamy na odpowiedź.
Quia nmnr Rx
No fajnie, fajnie... dałeś mi swój config (Big THX), ale co z tego jak tam nie ma tych ustawień. Prześlij mi ten, który miałeś jak robiłeś tego screena. odezwij się szybko k3m....
Wrzuciłem na serwer ten, którego używam od zawsze (16kB) i podałem linka na gg :)
Quia nmnr Rx