Prosze was powiedzcie jak zrobic wlasnego modela do Q3A.Może jakiś kurs jest na jakies innej stronce chętnie bym poczytał se Zrobił bym siebie :) Ludziom by sie to przydało karzdy by napewno chciał grać sobą a nie jakims np.Orbem :)
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Prosze was powiedzcie jak zrobic wlasnego modela do Q3A.Może jakiś kurs jest na jakies innej stronce chętnie bym poczytał se Zrobił bym siebie :) Ludziom by sie to przydało karzdy by napewno chciał grać sobą a nie jakims np.Orbem :)
huh, chyba jednak sie mylisz - niby po co ktos ma grac soba skoro i tak siebie nie widzi? no chyba ze gra z TPP tylko ze to bez sensu...podsumowujac dla pro-plajera model jest tak samo istotny jak zeszloroczny snieg a tutaj sa sami tacy :o
i haselko dla ciebie: nie matura (ani model :) lecz chec szczera zrobi z ciebie pro-plajera :)
Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place
> Prosze was powiedzcie jak zrobic wlasnego modela do Q3A.Może jakiś kurs jest na jakies innej stronce chętnie bym poczytał se Zrobił bym siebie :) Ludziom by sie to przydało karzdy by napewno chciał grać sobą a nie jakims np.Orbem :)
to mi przypomina moje rozumowanie z czasow kiedy gralem na sensie 60 heh to byly czasy nie no nie moge ze smiechu co to byly za czasy ;DDDDDDDD
Zrobic sam skin ze zdjec dla modela podobnego do Ciebie gabarytem to okolo godzina dla wprawnego grafika. Natomiast model 3D - zapomnij, nadosc ze pluginy export import *md3 sa tylko dla starego 3dMAX R3, to bez jakiegos skanera 3d albo zestawu motion capture - co najmniej 2-3 tygodnie zmudnej roboty... Sam kiedys probowalem i ograniczylem sie tylko do skina. Modeling postaci to jest niezla jazda. Fakt, sa pluginy do 3dmaxa ktore bardzo ulatwiaja tworzenie postaci, ale nadal - sredniej jakosci model podobny do Ciebie to naprawde kupa roboty.
www.lukas.interkam.pl [img]www.lukas.interkam.pl/mobile/portal/lukas.gif[/img]
[white][b]ff[red]/[white]lukas[/b][/color][/color][/color]
[i]Can`t beat us? Join us!
[/i]
Matrix Reloaded
A ja odwrócę problem - jak w miarę łatwo skonwertować cosik z md3 do np. 3DStudia?
"Kwak you" - said the president... "spieprzaj dziadu" - powiedziała kaczka...**
**
kazdy ma przeciez jakis cg_enemymodels to wisz nie bedo cie widzieli :D Mam malo prosbe :> moglby mi ktos zalatwic modela orła jakegos? :(
be'Pawuj
Ewentualnie sowe :D
Jak już tu jestem to zadam 1 pytanko dotyczące modeli:
Czasem na serwach spotykam Model 2 częściowy tz. np. Sarge\'a z głową Kleska.
Jak stworzyć taki model ? [3]
Edit: Już mam :) Oto przykład
seta model \"visor/blue\"
seta headmodel \"bones/blue\"
seta team_model \"visor/blue\"
seta team_headmodel \"bones/blue\"
seta cg_enemyModel \"sarge/default\"
seta enemy_headmodel \"klesk/blue\"
Nikt tu nie pisze o tym co chciałem sie dowiedzieć tylko 1 pożądna osoba napisała cosk wiecie gdzie jest jakiś kurs tworzenia modeli bo na pewno na sronie q3arena.gry.wp.pl nie powstanie taki kurs bo nikomu sie nie chce [55][55][55][55][55][55] No i napewno se żadnego modela nie zrobie :( a tak wogule to powiedzcie gdzie można sciagnać plugina do 3dMAX lub starą wersie 3dMAX R3 ?? No i jak ktoś wie gdzie jest kurs to niech napisze.
Ehh... standard... Jedno pytanie - parenascie textow calkowicie nie na temat... Tak bywa.
3DStudio Max - poki co - jak nei zajmujesz sie grafika 3d - moze byc nieco za trudne.
Sproboj czegos prostszego - np. Milkshape - nie ma problemu z przerobka do md3.
www.planetquake.com/polycount/resources/quake3/tutorials.shtmlTu masz artykuly - dla poczatkujacych , zaawansowanych - lacznie z lista programow itd. Przerabianie z max do md3 i wiele innych
www.planetquake.com/polycount/resources/quake3/tools.shtmlInformacje o programach do modeli
www.planetquake.com/polycount/articles/index.shtmlTu znajdziesz pare textow o modelach i i ch ttworzeniu choc to raczej bardziej zaawansowane sprawy
warsztat.pac.pl/cgi-bin/track/track.pl?p=artykuly/modele/modele.htmPolski artykul dotyczacy tworzenia modeli do gier za pomoca Milkshape.
Przejrzyj najlepiej cale dzialy \'resources\' na polycount.com, moze i to warsztat.pac.pl/poczatkujacy.shtmllink tez ci sie przyda. Moze nie wszystko dotyczy bezposrednio q3 - jednak - po przerobieniu na md3 (o ktorym tez pisze w jakims linku) - bedzie i tam dzialac.
> Ehh... standard... Jedno pytanie - parenascie textow calkowicie nie na temat... Tak bywa.
>
>
> 3DStudio Max - poki co - jak nei zajmujesz sie grafika 3d - moze byc nieco za trudne.
>
> Sproboj czegos prostszego - np. Milkshape - nie ma problemu z przerobka do md3.
>
>
> www.planetquake.com/polycount/resources/quake3/tutorials.shtmlTu masz artykuly - dla poczatkujacych , zaawansowanych - lacznie z lista programow itd. Przerabianie z max do md3 i wiele innych
>
>
> www.planetquake.com/polycount/resources/quake3/tools.shtmlInformacje o programach do modeli
>
>
> www.planetquake.com/polycount/articles/index.shtmlTu znajdziesz pare textow o modelach i i ch ttworzeniu choc to raczej bardziej zaawansowane sprawy
>
>
> warsztat.pac.pl/cgi-bin/track/track.pl?p=artykuly/modele/modele.htmPolski artykul dotyczacy tworzenia modeli do gier za pomoca Milkshape.
>
>
> Przejrzyj najlepiej cale dzialy \'resources\' na polycount.com, moze i to warsztat.pac.pl/poczatkujacy.shtmllink tez ci sie przyda. Moze nie wszystko dotyczy bezposrednio q3 - jednak - po przerobieniu na md3 (o ktorym tez pisze w jakims linku) - bedzie i tam dzialac.
Impressive !!!
[white] [b] feel the power, of the dark side ... [/color] [/b]