ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Jak zwiększyc FPs na mapce gdzie je.....

kornik

Gravatar

Od: 2004-08-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-16 11:44:48

Jak zwiększyc FPs na mapce w jakich miejscach je ustawiac jakie textury o tego slurza :/ Prosze o opis tych tekstur gdzie je ustwiac i na jakiej zasadzie dzialaja. Wielkie thx jak ktos odpowie :]

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-10-16 16:06:28

Postaraj sie kazda, nie widoczna scianke pokryc textura common/caulk.

Jesli na mapie masz drzwi, w nich, w srodku zrob cienki brush z textury common/areaportal...

No i najtrudniejsze, hintowanie - textura common/hint... Jak ja wstawiac.. Poszukaj na forum, fps.brainerd.net/hintbrushes.htmtu masz ciekawy, i w miare dokladnie tlumaczacy jak sie hintuje mapke

Tam gdzie sie da, ogranicz ilosc brushy - przy schodach zrob takie skosne, prowadzace w dol/gore obramowania, wszystkie polygony z brzegow schodow nie beda sie renderowac.

No i oczywiste, kompilujesz mapke na [b]full vis[/b]

kornik

Gravatar

Od: 2004-08-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-16 16:57:10

Szukalem na forum byly takie tematy ale nic tam dokladniej nie pisalo :(

Moze by ktos obiasmił jak sie wstawia hinty w taki sposób abym zkapował :/ moze byc streszczenie szybkie a i wlasnei jak to sie robi ponizej screen

Bo tempy jestem :([img]fps.brainerd.net/images/hinttut/hint12.gif [/img]

bo juz cala mapka gotowa moja to znaczy Convivium 2 a nie wiem gdzie hinty wstawic :/ A ten link po angielsku se przetłumaczylem translatorem no i tyle z tego skapowalem oto kawalek tłumaczenia:
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Aluzja (robić aluzję; napomykać) czyści (szczotki) (Zaznaczać (uwaga) tam jest trzy strony do tego tutorial ale nie skacze wokół pierwszego czasu co (żeby; który) wy czytaliście & (oni) ) To jest jedzi z najtwardszego tutorials komplety (orientacja) co (żeby; który) JA kiedyś napisał. Żeby rozpoczynać, JA chciałby dziękować (wdzięczność; dziękować; wdzięczność) SmallPileofGibs. Bez jego JA wciąż próbuje (wypróbowujący) obliczać aluzję szczotek. Jeżeli wy nie przeczytał SmallPileofGibs\' (SPoG) Q3map

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

kornik

Gravatar

Od: 2004-08-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-16 17:25:30

Dobra o hintach znalazlem ale nadal pozostaje jak zrobic to co jest na zdjeciu....

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-10-16 18:01:49

devmap xxx

r_showtris 1

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-10-16 20:07:29

Krotki tutek odemnie :

Silnik quake\'a generuje portale w miejsach stykania sie brushy ktore to [portale] tworzą drzewo -[karzdy lisc to jedno psv (czy jakos tak - skrot nie jest wazny gront ze chodzi o \"potencjalnie widziane miejse\")] masz zrobic tak by liscie sie nie widzialy.

To jest mniejwiecej jak walka z wiatrakami bo na mapce gdzie znajduje sie ponad 2tys portali [i nie są to same korytarze] rzeczą niemozliwą jets by dogodzić karzdemu :)

Najlepiej jest wstawiac intuicyjnie bo oszczedzi to mnostwa czasu i nerwow.

Zapewne chodzi ci o przyspieszenie tej mapki w chinskim klimacie. O ile pamietam ze screenow to teren byl tam raczej otwarty - tak wiec mozesz zapomniec o idealnym ustawieniu hintow :]

Czytał Lucjan Szołajski ®

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-10-16 20:33:29

eee czegos tu nie rozumie[19] korniki robisz jakas chinska mape??

kornik

Gravatar

Od: 2004-08-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-16 21:42:24

Nie nie robie chinskiej mapki robie mapke a raczej versie 2 mapki Convivium jest do pobrania 1 częsc w beta conventer :]

swt

Od: 2004-10-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-16 22:35:21

Jeśli Ci się chce, to możesz też zajrzeć na www.planetquake.com/cardiganstronkę Cardigana. Są tam tutki, jeden tyczy się między innymi FPS\'ów na mapie.
[i]edit:[/i]

Witam wszystkich :).

[...]

kornik

Gravatar

Od: 2004-08-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-17 12:47:00

Napewno zajrze n ale mam kolejny problem qrna wyskauje mi podczas kompilaci na *bsp ze mam za malo ramu :/ i nie moge jej skompilowac.

swt

Od: 2004-10-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-17 16:47:42

Używaj \"Make detail\" na brushach, które nie stanowią głównej \"podstawy budowy\" mapy.

Na temat opcji Make detail na pewno znajdziesz coś tutaj na forum, były jakieś dyskusje, wskazówki na pewno będą.

[...]

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-10-18 09:25:18

Mozesz jeszcze sprobowac z dopisaniem potem parametru -lomem do kompilacji - niestety znacznie to wydluza - ale jest przynajmniej sposob na skompilowanie przy niewielkiej ilosci ramu/miejsca na dysku/or sth.

Make detail tez est skuteczne, przejrzyj forum jak radzil sw1tch - znajdziesz cos napewno.

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-10-18 09:57:43

> eee czegos tu nie rozumie[19] korniki robisz jakas chinska mape??

ups pomylilem ludzi :) BARDZO przepraszam

kornik

Gravatar

Od: 2004-08-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-18 19:06:40

a jak dopisac jakis parametr do kompilaci bo nie wime jak to zrobic bo widze ze teraz to jakos radianta dopiero poznaje bo nie ma tego w zednym kursie napisane ani nic no to ktos mi wytlumaczy jak dopisac jakis parametr do kompilaci ??

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-10-18 19:25:15

Najprościej będzie, jeśli ściągniesz sobie z sieci program \"Q3MapToolz\" - tam sobie ustawiasz ścieżkę do kompilatora i na luzie wybierasz sobie parametry do poszczególnych etapów kompilacji - BSP, Vis i Light. Kompilujesz i masz :).

kornik

Gravatar

Od: 2004-08-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-18 19:28:51

Thx wam wszyzstkim teraz napewno se mapke skompluje :]