ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Jaka macie wersje CPMA ??

bnowy

Gravatar

Od: 2004-02-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-10 13:36:39

Witam

moze taki temat juz byl ale nie znalazlem

ja mam cpma 1.10

podobno jakis najnowszy jest zrypany !

ale sa tez inne wersje jakie wy uzywacie ? i jaka sa najlepsze

ja mam tego cpma 1.10 i jestem zadowlony :)

edit : duzo jest posotow i ciezko szukac po roznych wyrazach , ale tam nie pisza doslownie jakie maja : )

fil.IP

Od: 2002-04-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-10 13:46:40

...suck my disc

...!

cerfes

Od: 2003-09-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-10 15:06:16

ja jadę na 1.2. trzeba trochę przedytować confa, bo sporo zmian w konsoli, wszystko opisane w doc\'ach. jakoś nie narzekam na błędy.

RoclorD

Od: 2002-04-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-10 16:05:42

Ja też 1.2

bnowy

Gravatar

Od: 2004-02-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-10 16:27:30

a bardzo sie rozni 1.2 od 1.10 ? fizyka ? bo mi ta wersja co mam odpowiada, nie lubie zmian fizyki :)

oz4ru

Od: 2002-12-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-10 16:48:22

fizyka w grze sie chyba niebardzo zmieniła, choć w ctf flaga troche ciązy na zawodniku (spowalnia go) ale chyba to dobrze :>

cerfes

Od: 2003-09-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-10 22:49:56

ale (chyba!) można to wyłączyć, bo jest tryb classic promode i promode2 (callvote promode czy jakoś tak - niech mnie ktoś poprawi)

El-Mo

Od: 2002-06-04

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2004-02-11 22:34:46

Ja mam też 1.2 ale zmiany fizyki nie mają tu różnicy, bo jak łączysz się z serwerem 1.2 to jest ta z 1.2 a jak z 1.10 to ta z 1.10. Tylko jest taki zonk że gdy wejdziesz na serwer 1.10 a póżniej próbujesz wejść na 1.2 to cie wywala z błędem, więc trzeba wyjść i wejść jeszcze raz do Q3.

cerfes

Od: 2003-09-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-11 23:16:49

> Ja mam też 1.2 ale zmiany fizyki nie mają tu różnicy, bo jak łączysz się z serwerem 1.2 to jest ta z 1.2 a jak z 1.10 to ta z 1.10. Tylko jest taki zonk że gdy wejdziesz na serwer 1.10 a póżniej próbujesz wejść na 1.2 to cie wywala z błędem, więc trzeba wyjść i wejść jeszcze raz do Q3.

ten błąd też mnie wkurza. ale fizykę, to przecież chyba można vote\'ować (jeśli nie jest zablokowana), nie?

El-Mo

Od: 2002-06-04

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2004-02-11 23:27:50

> ale fizykę, to przecież chyba można vote\'ować (jeśli nie jest zablokowana), nie?

Fizyke samą chyba nie da się vote-ować tylko pomiędzy PMC i CPM a wtedy to się zmienia wszystko, ale może nie czytałem readme uważnie :P

bnowy

Gravatar

Od: 2004-02-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-12 09:25:21

widzialem komentarz jak ktos pisze ze cpma 1.2 ma bardzo zmieniiona fizyke gry to nie dobrze

[b]a nie wiecie czym sie rozni 1.10 od 1.11 ??

i jaki cpma odbowiazuje na servach w polsce ?? [/b]

cerfes

Od: 2003-09-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-12 13:54:53

1.10 a 1.11 to raczej tylko kosmetyka. ogólnie raczej piszą 1.1 lub 1.2. możesz sobie zainstalować kilka cpm\'ów - tzn. różne wersje na jednym kompie i zmieniać to się dowiesz. ogólnie biorąc są dwa główne promode\'y: pm classic - zwykły w wersjach 1.10. 1.11 oraz promode 2 - w wersji 1.2 (choć można go wyłączyć i będzie prawie tak samo jak w 1.10 i 1.11)
jeśli nie mam racji, to niech mnie ktoś poprawi

!.wiCk3D

Od: 2003-08-19

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-12 15:39:19

Prawde rzeczesz i nikt nie powinien Cie poprawiac. Ja tez jade na 1.2 fakt trzeba bylo troche namieszac w conf. ale jest OK. Najbardziej podoba mi sie (w 1.2) to ze nie ma mozliwosci uzywania skryptow na rj. Hehehe teraz to poprostu trzeba miec szybka reke zeby nie zabolalo za bardzo :)

A moze sie myle? :)

There is nothing more 4 me.

Need the end to set me free.

bnowy

Gravatar

Od: 2004-02-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-12 15:53:14

[b]juz sobie dalem patcha na cpma 1.11 i mam w multiplayer 3 servy polskie cpma,

2 toya.net.pl i jeszce jakis, ale podczas wchodzenia na ktoregos z tych serverow pisze awaiting .... i nagle wraca do menu CPMA moze wiecie czemu tak jest ? mze te servy sa na cpma 1.2[/b]

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-02-12 17:38:35

ja mam quake 1.17 + promode (tak sobie lezy, sam nie wiem po co ;P)

no i ofkorz 1.32 + cpm1.11, 1.12, 1.2 + osp (nie uzywane) + ra3 + urban terror + mid air

cerfes

Od: 2003-09-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-13 01:56:33

> [b]juz sobie dalem patcha na cpma 1.11 i mam w multiplayer 3 servy polskie cpma,
>
> 2 toya.net.pl i jeszce jakis, ale podczas wchodzenia na ktoregos z tych serverow pisze awaiting .... i nagle wraca do menu CPMA moze wiecie czemu tak jest ? mze te servy sa na cpma 1.2[/b]

znowu to samo. może ktoś to wrzuci do faq.
dajesz:

/clear

łączysz się z serwerem, jak cię wywali dajesz:

/condump nazwa_pliku

wklejasz plik o nazwie nazwa_pliku (czy co tam se wymyślisz) do posta (nikt Ci nie powinien za to głowy urwać) i bedziem patrzyć co jest nie tak. jasnowidzami nie jesteśmy.

a najpierw ściągnij najnowsze cpma (w wersji full), zainstaluj i sprawdź czy nadal masz problem

bnowy

Gravatar

Od: 2004-02-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-13 11:57:42

zapodalem cpma 1.2 ( beta version ) i wchodze na jakis server 1 lepszy i wraca do menu tak samo jak w innych wersjach a oto cond...: )
www.szatanus.linuxpl.com/Cpmmmm12

lub 2 do teog samego serva jakby co

www.szatanus.linuxpl.com/cpma12
i co moze byc zle ???
tylko tu moge wejsc z nowym cpma 1.2 i z starym cpm 1.10

195.136.108.16:27960

cerfes

Od: 2003-09-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-13 14:16:57

aha, to Ty. mysmy już się tym zajmowali na innym forum, prawda?
> handle 1: video/idlogo.RoQ
>
> ----------------------
>
> 22978 files in pk3 files
>
> ********************
>
> ERROR: Invalid game folder

nie podmienił Ci ktoś tego pliku??? to jest to logo idsoftware, co się pokazuje przy odpalaniu q3. jak go nie ma, albo ma inny rozmiar, to się będą takie rzeczy dziać
cóż - nie wiem co to może być. podaj rozmiar swojego pak0.pk3 (w bajtach a nie w MB)
potem:

utwórz se katalog quake3

w nim baseq3

tam zgraj pak0.pk3

zainstaluj do tego katalogu pr 1.32

najnowsze osp (w wersji full, z mappackami)

cpma1.2 (też full, z mappackami)

nic więcej nie zgrywaj tam

nie execuj żadnego confa

spróbuj połączyć się z jakimś serwerem i musi być ok.

potem możesz sprawdzać :

exec swój conf... działa, to dalej... jakieś custommapy pozgrywać... jak działa, to dalej... wiesz o co chodzi?

innej metody raczej nie widzę (pewnie jest, ale ja nie wiem)
a na ten jeden serwer chyba możesz wejść, bo nie jest sv_pure 1, i tego nie sprawdza.

bnowy

Gravatar

Od: 2004-02-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-13 15:57:03

pak0.pk3 372 361 974
a tak wlasnie robilem kiedys wzielem czystego paka wrzucilem do baseq3 zarzucilem pr 1.32 i cpma 1.10 , a pozniej gralem w excessive na jakis zagranicznych servach i ostatnia mam defraga , a rzeczywiscie w kazdym katalogu mam 2 configi deafault i q3config :)
a co do loga to nigdy nie mam przy wlaczaniu q3 tylko szare tlo i po chwili menu :)
moze zrobie jeszcze raz od nowa jak napisales ale skad wziasc full cpma 1.2 + map pack z tymi mapami bo ja mam tylko ta wersje 1.2 beta cpma bez zadnych map
:)

edit: tam jeszce napisales ze jak to zrobie to sprobowac wejsc na serva a jak bedzie chcial tego punk bustera ??

i jak mozesz podac keya ktorego ty w tej chwili uzywasz jakby co :)

RoclorD

Od: 2002-04-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-13 16:12:43

www.promode.org/
To jest dom CPMA... Stamtąd ściągniesz najnowszy full.

cerfes

Od: 2003-09-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-15 18:58:51

> pak0.pk3 372 361 974

kwa ile???
to wg moich obliczeń jakieś 355 MB. dużo za mało. jeśli to faktyczny rozmiar Twojego pak0, to nadaje on się tylko do kosza.
zgraj oryginalnego (z płyty lub od kumpla) ma miec 457 MB, dokładnie 479 493 658 i ani bajta więcej/mniej, bo w necie nie pograsz.
> a co do loga to nigdy nie mam przy wlaczaniu q3 tylko szare tlo i po chwili menu :)

a no właśnie, bo nie ma tego pliku filmowego (i jeszcze pewnie kilku innych)

El-Mo

Od: 2002-06-04

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2004-02-16 17:41:41

A co do wersji jeszcze, to 1.2 ma nowy system respawnów, więc dasz vote na PMC to i tak się różni od tego 1.1.

A pak0.pk3 to pamietam sam kiedyś przycinałem dla kolegi bo chciał pograć po LANie i nie miał za dużo miejsca na dysku. Udało mi się go \'przyciąć\' do 112 mega i do tej pory jego znajomi mnie pytają dlaczego nie mogą grać po necie a wszyscy mają tego przyciętego [25]

cerfes

Od: 2003-09-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-16 19:08:52

112 MB??? to ja kiedyś się bawiłem z resamplowaniem tekstur, co by mniej zajmowały, ale aż tak, to mi się nie udało. musiałeś chyba dźwięki powywalać, czy jak, bo bez filmów i muzyki, to i tak mi dobre 250-300 zajmowało (a potem musiałem szukać oryginalnego, bo nie miałem płytki i nie mogłem grać po necie - moje pierwsze tutaj posty były, właśnie pytałem, co się dzieje, że mi q3 nie działa po sieci)

El-Mo

Od: 2002-06-04

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2004-02-16 20:27:27

> musiałeś chyba dźwięki powywalać, czy jak

O ile pamiętam to w Cool Edit zrobiłem 0,5 sekundy ciszy i zamieniłem wszystkie na ten jeden. Filmy też wywaliłem i zostawiłem tylko model Sarge (wtedy pokasowałem dźwięki innych modeli bo już mogłem). Wiem mogłem zostawić Keel-a, ale oni nawet nie wiedzieli co to OSP i enemymodel więc straty nie było =P

cerfes

Od: 2003-09-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-17 00:56:53

masakryczny jesteś. jak oni wogóle mogli w to grać? bez dźwięków?? w q3??? przecież sound, to podstawa. dobra, niech ktoś to /close, bo nabijamy:))))))