biellun napisał:
> faktycznie zapomniałem podziękować , a więc dziękuję gienku za pomoc bindy przydały się. Wracając do zbindowania broń , ktoś napisał że daje -10 za refleks, faktycznie jak nie spojrzysz co wybrałes czy to granaty czy rl to można się zdziwić / wkurzyć. Ale są i śmieszne sytuacje jak np. chciałeś kolesia zabić z RL a dostał w mazak z granata :D . Ten bind przydaje mi się bo gram tylko w CTFa tam jest czas na zmianę. Mam jeszcze jeden dylemat bo jedank cały czas po wejściu na server invert mouse jest przestawiony w opcjach gry na 'YES' i muszę go przełączać , rozumiem że komenda do przestawienia tego to seta in_mouse ale ile próbowałem już -1 ; 0 ; 1 , a 2 to w qzconfig znalazłem ustawione więc zmieniłem, w moim cfg jest 1 ale to i tak nic nie zmienia nadal jest tak samo. Wrócę jeszcze do Reila bo nadal nie moge ustawić tego promienia , żadne komendy mi się nie zgadzają w grze wystarczy , że przestawię "Rail Segment lenght" na NO i tak samo Rail Trail Time: na Long ale jakie komendy są za to odpowiedzialne..... ;/
komenda in_mouse odpowiadaja za tryb pracy myszy
jak chcesz wylaczyc invert mouse to w komendzie m_pitch w jej wartosci jest na poczatku (-), np. m_pitch "-0.022" , jak ma nie byc inverta to zostaw samo "0.022"
na zmiane wygladu raila komendy to cg_railstyle, a konkretnie na wyglad samego promienia, jego grubosci itp to:
r_railSegmentLength "32"
r_railCoreWidth "6"
r_railWidth "6"
> Co daje dana komenda latwo sie domyslic, latwo sprawdzic. Do dziela biellun:P
>
> seta cg_oldRail "1"
>
> seta cg_railCoreWidth "40"
>
> seta cg_railRingStep "40"
>
> seta cg_railRingWidth "40"
>
> seta cg_railStyle "1"
>
> seta cg_railTrail "1"
>
> seta cg_railTrailTime "2000"
>
> seta cg_predictLocalRailshots "0"
>
>
> i tu jeszcze pare innych, ale nie wiem co one daja a nie mam teraz czasu sprawdzic
>
> seta r_railSegmentLength "32"
>
> seta r_railCoreWidth "1"
>
> seta r_railWidth "0"
>
>
> wyjete z mojego cfg wiec railtrailtime jest tak zrobiony, ze zaczyna znikac promien jak jest gotowy do strzalu a nie jak czesto ludzie maja, ze jak znikinie w ogole promien to rail jest gotowy
vyjec, dzialajace komendy raila to te:
seta cg_railStyle "1"
seta cg_railTrail "1"
seta cg_railTrailTime "2000"
seta cg_predictLocalRailshots "0"
seta r_railSegmentLength "32"
seta r_railCoreWidth "1"
seta r_railWidth "0"
z pozostalych to jedna jest z q3 a reszta to nie z q3 ani osp na pewno :)