ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

jakie komendy?

_2501_

Od: 2010-05-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-01-09 14:13:09

wh jest do wykrycia, wez popros o skrypt na proskill

heh moze moje metody sa przestarzale, ale osobiscie wole zooma ustawic osobno dla kazdej broni podczepiajac go pod binda. Co prawda bind jest stosunkowo dlugi (np bind u "weapon 6;cg_zoomsensitivity 1.3;cg_zoomfov 60;cg_drawcrosshair 3;cg_crosshairsize 30") jezeli chce sie jakies cudenka powsadzac to moze byc i nie praktyczne, ale takim sposobem nawet ktos malo zorientowany bedzie mogl sie odnalesc i szybko wprowadzic zmiany. No i pewnie spektrum mozliwosci jest mniejsze, ale chyba wystarczajace.

Wędruj sam jeden, jakby słoń po lesie, nie czyniąc zła, niewiele pragnień mając

floreq

Od: 2010-08-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-01-09 15:39:47

heh to ma byc dlugi bind? u mnei wygladaja tak:
bind e "weapon 6; cg_drawCrosshair 2; cg_zoomfov 85; cg_drawgun 0; color1 19; color2 10; cg_crosshairsize 37"

mieszkam w piwnicy

biellun

Gravatar

Od: 2009-02-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-01-09 19:40:22

faktycznie zapomniałem podziękować , a więc dziękuję gienku za pomoc bindy przydały się. Wracając do zbindowania broń , ktoś napisał że daje -10 za refleks, faktycznie jak nie spojrzysz co wybrałes czy to granaty czy rl to można się zdziwić / wkurzyć. Ale są i śmieszne sytuacje jak np. chciałeś kolesia zabić z RL a dostał w mazak z granata :D . Ten bind przydaje mi się bo gram tylko w CTFa tam jest czas na zmianę. Mam jeszcze jeden dylemat bo jedank cały czas po wejściu na server invert mouse jest przestawiony w opcjach gry na 'YES' i muszę go przełączać , rozumiem że komenda do przestawienia tego to seta in_mouse ale ile próbowałem już -1 ; 0 ; 1 , a 2 to w qzconfig znalazłem ustawione więc zmieniłem, w moim cfg jest 1 ale to i tak nic nie zmienia nadal jest tak samo. Wrócę jeszcze do Reila bo nadal nie moge ustawić tego promienia , żadne komendy mi się nie zgadzają w grze wystarczy , że przestawię "Rail Segment lenght" na NO i tak samo Rail Trail Time: na Long ale jakie komendy są za to odpowiedzialne..... ;/

_2501_

Od: 2010-05-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-01-09 20:03:14

Co daje dana komenda latwo sie domyslic, latwo sprawdzic. Do dziela biellun:P
seta cg_oldRail "1"
seta cg_railCoreWidth "40"
seta cg_railRingStep "40"
seta cg_railRingWidth "40"
seta cg_railStyle "1"
seta cg_railTrail "1"
seta cg_railTrailTime "2000"
seta cg_predictLocalRailshots "0"

i tu jeszcze pare innych, ale nie wiem co one daja a nie mam teraz czasu sprawdzic
seta r_railSegmentLength "32"
seta r_railCoreWidth "1"
seta r_railWidth "0"

wyjete z mojego cfg wiec railtrailtime jest tak zrobiony, ze zaczyna znikac promien jak jest gotowy do strzalu a nie jak czesto ludzie maja, ze jak znikinie w ogole promien to rail jest gotowy

Wędruj sam jeden, jakby słoń po lesie, nie czyniąc zła, niewiele pragnień mając

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2011-01-09 20:08:22

Nie wiem jaka komenda i jaka jej wartość odpowiadają invertowi, ale jak już ją znajdziesz i ustawisz, to zapisz do cfg i nazwij go autoexec.cfg. Wtedy QL ładuje go przy każdym wejściu na serwer. Może to pomoże.

mises.org / marksdailyapple.com

biellun

Gravatar

Od: 2009-02-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-01-09 20:37:13

Cytat z posta - autor: vyjec
> Co daje dana komenda latwo sie domyslic, latwo sprawdzic. Do dziela biellun:P
>
>
>
> seta cg_oldRail "1"
>
>
>
> seta cg_railCoreWidth "40"
>
>
>
> seta cg_railRingStep "40"
>
>
>
> seta cg_railRingWidth "40"
>
>
>
> seta cg_railStyle "1"
>
>
>
> seta cg_railTrail "1"
>
>
>
> seta cg_railTrailTime "2000"
>
>
>
> seta cg_predictLocalRailshots "0"
>
>
>
>
>
>
> i tu jeszcze pare innych, ale nie wiem co one daja a nie mam teraz czasu sprawdzic
>
>
>
> seta r_railSegmentLength "32"
>
>
>
> seta r_railCoreWidth "1"
>
>
>
> seta r_railWidth "0"
>
>
>
>
>
>
> wyjete z mojego cfg wiec railtrailtime jest tak zrobiony, ze zaczyna znikac promien jak jest gotowy do strzalu a nie jak czesto ludzie maja, ze jak znikinie w ogole promien to rail jest gotowy

no dobrze podałes mi te wszystkie komendy ale tak jak pisalem mnie interesuje seta cg_reilTrailTime ty masz "2000" a jakie są inne wartości które są przypisane dla tej funkcji z poziomu Menu w QL do wyboru jest Medium Long Short czy te wartości zmienia się o 1000 co 2000 czy mogę i wpisać 1749 i bedzie działać. a dla seta r_railSegmentLength "32 z poziomu Menu QL do wybrou jest Short Medium Long i NO; tutaj tez nie ma znaczenia jaką wartość wpisze czy 16 32 64? Pytam bo może ktoś zna już odp. jak nikt nie będzie wiedział to sprawdzę .

d4widoV

Od: 2003-02-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2011-01-09 20:39:10

biellun napisał:
> faktycznie zapomniałem podziękować , a więc dziękuję gienku za pomoc bindy przydały się. Wracając do zbindowania broń , ktoś napisał że daje -10 za refleks, faktycznie jak nie spojrzysz co wybrałes czy to granaty czy rl to można się zdziwić / wkurzyć. Ale są i śmieszne sytuacje jak np. chciałeś kolesia zabić z RL a dostał w mazak z granata :D . Ten bind przydaje mi się bo gram tylko w CTFa tam jest czas na zmianę. Mam jeszcze jeden dylemat bo jedank cały czas po wejściu na server invert mouse jest przestawiony w opcjach gry na 'YES' i muszę go przełączać , rozumiem że komenda do przestawienia tego to seta in_mouse ale ile próbowałem już -1 ; 0 ; 1 , a 2 to w qzconfig znalazłem ustawione więc zmieniłem, w moim cfg jest 1 ale to i tak nic nie zmienia nadal jest tak samo. Wrócę jeszcze do Reila bo nadal nie moge ustawić tego promienia , żadne komendy mi się nie zgadzają w grze wystarczy , że przestawię "Rail Segment lenght" na NO i tak samo Rail Trail Time: na Long ale jakie komendy są za to odpowiedzialne..... ;/
komenda in_mouse odpowiadaja za tryb pracy myszy

jak chcesz wylaczyc invert mouse to w komendzie m_pitch w jej wartosci jest na poczatku (-), np. m_pitch "-0.022" , jak ma nie byc inverta to zostaw samo "0.022"

na zmiane wygladu raila komendy to cg_railstyle, a konkretnie na wyglad samego promienia, jego grubosci itp to:

r_railSegmentLength "32"

r_railCoreWidth "6"

r_railWidth "6"
> Co daje dana komenda latwo sie domyslic, latwo sprawdzic. Do dziela biellun:P
>
> seta cg_oldRail "1"
>
> seta cg_railCoreWidth "40"
>
> seta cg_railRingStep "40"
>
> seta cg_railRingWidth "40"
>
> seta cg_railStyle "1"
>
> seta cg_railTrail "1"
>
> seta cg_railTrailTime "2000"
>
> seta cg_predictLocalRailshots "0"
>
>
> i tu jeszcze pare innych, ale nie wiem co one daja a nie mam teraz czasu sprawdzic
>
> seta r_railSegmentLength "32"
>
> seta r_railCoreWidth "1"
>
> seta r_railWidth "0"
>
>
> wyjete z mojego cfg wiec railtrailtime jest tak zrobiony, ze zaczyna znikac promien jak jest gotowy do strzalu a nie jak czesto ludzie maja, ze jak znikinie w ogole promien to rail jest gotowy

vyjec, dzialajace komendy raila to te:

seta cg_railStyle "1"

seta cg_railTrail "1"

seta cg_railTrailTime "2000"

seta cg_predictLocalRailshots "0"

seta r_railSegmentLength "32"

seta r_railCoreWidth "1"

seta r_railWidth "0"

z pozostalych to jedna jest z q3 a reszta to nie z q3 ani osp na pewno :)

d4widoV

Od: 2003-02-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2011-01-09 20:41:27

biellun napisał:
> vyjec napisał:
> > Co daje dana komenda latwo sie domyslic, latwo sprawdzic. Do dziela biellun:P
> >
> >
> > seta cg_oldRail "1"
> >
> >
> > seta cg_railCoreWidth "40"
> >
> >
> > seta cg_railRingStep "40"
> >
> >
> > seta cg_railRingWidth "40"
> >
> >
> > seta cg_railStyle "1"
> >
> >
> > seta cg_railTrail "1"
> >
> >
> > seta cg_railTrailTime "2000"
> >
> >
> > seta cg_predictLocalRailshots "0"
> >
> >
> >
> >
> > i tu jeszcze pare innych, ale nie wiem co one daja a nie mam teraz czasu sprawdzic
> >
> >
> > seta r_railSegmentLength "32"
> >
> >
> > seta r_railCoreWidth "1"
> >
> >
> > seta r_railWidth "0"
> >
> >
> >
> >
> > wyjete z mojego cfg wiec railtrailtime jest tak zrobiony, ze zaczyna znikac promien jak jest gotowy do strzalu a nie jak czesto ludzie maja, ze jak znikinie w ogole promien to rail jest gotowy
>
>
>
>
> no dobrze podałes mi te wszystkie komendy ale tak jak pisalem mnie interesuje seta cg_reilTrailTime ty masz "2000" a jakie są inne wartości które są przypisane dla tej funkcji z poziomu Menu w QL do wyboru jest Medium Long Short czy te wartości zmienia się o 1000 co 2000 czy mogę i wpisać 1749 i bedzie działać. a dla seta r_railSegmentLength "32 z poziomu Menu QL do wybrou jest Short Medium Long i NO; tutaj tez nie ma znaczenia jaką wartość wpisze czy 16 32 64? Pytam bo może ktoś zna już odp. jak nikt nie będzie wiedział to sprawdzę .
po pierwsze to nie baw sie w ustawianie wszystkiego przez menu, przez komendy mozesz sobie lepiej wszystko precyzyjniej dostosowac, a co to pytania czy mozesz ustawiac wartosci tylko 1000,2000 czy 5000 to nie - mozesz ustawiac ile chcesz, akurat standardowo jest 400, vyjec ma tak ustawione bo lubi jak promien raila wisi dlugo w powietrzu :), ja sam preferuje wartosc 200, bo lubie chwile widziec tylko promien :)

_2501_

Od: 2010-05-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-01-09 21:14:04

w takim razie pokazuje to jak zasyfiony cfg generuje ql. no nic, kiedys tam bede musial wykastrowac ta kobyle i zostawic tylko to co jest potrzebne:D Wartosci w konsoli mozna podawac dowolne (no chyba, ze jest ustalony limit, ale o tym sie dowiesz wpisujac sama komende bez liczby na koncu, wypluje komunikat o min i max wartosci dopuszczalnej)

Wędruj sam jeden, jakby słoń po lesie, nie czyniąc zła, niewiele pragnień mając