ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Judgement Night - 2005

MateoMartinezz

Od: 2002-02-28

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-08-25 09:58:18

[](//htmlarea/images/smiles/5.gif) Witam,
Robimy kolejną nockę z serii Judgement Night, tym razem w Dąbrowie Górniczej. Termin - najbliższ3 dwa - trzy tygodnie, cafe - jakąś już mamy.  Gramy, jemy, pijemy, palimy i świetnie się bawimy
Stałą ekipę imprez Judgement Night zapraszam
Na chwilę obecną swoją stuprocentową obecnośc potwierdzili:
dx-monia
baq
dx-bush
katz
MateoMartinezz
Shadow
mutton
d4widov
sir|buli
rzm
YackOO
Greybrow
Zaznaczam, że osoby tutaj wpisane mają zarezerwowany komputer i tylko od tych chcemy pobierać opłatę, natomiast liczba osób poand te 17 przebywająca w tym czasie w cafe będzie ograniczona do max 6-7.  Tą regułę wprowadzam głównie ze względu na liczne apele ludzi, którzy obawiają się w sprzęt wnoszony na czas party do kafejki - myszki, notebooki, aparaty, projektory etc. Na czas imprezy kafejka będzie zamknięta, a każdy z uczestników otrzyma identyfikator.

** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **

** eu.battle.net/d3/pl/profile/Fakeeye-2762/hero/1668267 **

move

Od: 2002-07-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-08-26 20:15:14

Kurde! Zróbmy takie coś na Mazurach, przecież nie pojadę przez całą Polskę :( bu!

kiedy dorosnę, będę grać jak slawek.

Moja firma
Fatal1ty Best Frag Contest

Lena

Od: 2004-01-13

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2005-08-27 04:03:38

nie nie nie... w Bieszczadach!!!  rozpalmy ognicho przy kafejce hehhe [](//htmlarea/images/smiles/3.gif) cholera czemu ja mam wszędzie tak daleko [](//htmlarea/images/smiles/7.gif)

...let something in, or throw something out...
you left the door open wide....

kaka-noob

Od: 2005-07-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-08-28 12:36:59

w łodzi najlepiej :D wszedzie tak samo daleko i ogromna ilosc zawodnikow w lodzi.

www.terrorcore.pl polski serwis hardcore, terror, speedcore

MateoMartinezz

Od: 2002-02-28

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-08-29 19:14:44

www.csk.com.pl/ - w menu jest Kafejka - click pliss :D
Wszystkich serdecznie zapraszamy :D

** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **

** eu.battle.net/d3/pl/profile/Fakeeye-2762/hero/1668267 **

mutonek

Od: 2002-09-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-08-29 22:43:37

Moze uda mi sie wyrwac :) Byloby fajnie :)

Chryzantemy złociste,

W półlitrówce po czystej,

Stoją na fortepianie,

I nie podlewa ich kurwa nikt.
Znam w0wa i mozecie mi wszyscy naskoczyc !!

żeton

Od: 2002-11-29

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2005-08-30 10:27:26

jesli nie bede pracowal to sie pojawie :)

MateoMartinezz

Od: 2002-02-28

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-08-30 10:47:58

jak dogadam się z cafe, podam termin i koszty

** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **

** eu.battle.net/d3/pl/profile/Fakeeye-2762/hero/1668267 **

Buli

Od: 2003-05-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-08-30 10:49:49

ja za:)

lol?

MateoMartinezz

Od: 2002-02-28

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-09-02 09:08:18

termin wstępny na 10 września - dogaduję cafe - jak wszystko będzie mi wiadome podam ceny tutaj

** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **

** eu.battle.net/d3/pl/profile/Fakeeye-2762/hero/1668267 **

mutonek

Od: 2002-09-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-09-02 21:32:52

dobrze Tato :)

Chryzantemy złociste,

W półlitrówce po czystej,

Stoją na fortepianie,

I nie podlewa ich kurwa nikt.
Znam w0wa i mozecie mi wszyscy naskoczyc !!

zgr3dek

Od: 2003-10-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-09-03 00:04:48

ej a moze w centralnej polsce zrobic taka imprezke ??

"Ponieważ jesteśmy ludźmi, nie wypada wyśmiewać się z ludzkiego nieszczęścia, trzeba je opłakiwać "

Demokryt z Abdery

SharK

Od: 2003-08-08

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2005-09-03 15:04:08

Siemanko :) Możliwe że Ruda Śląska sie pojawi :P Ofkoz jak muton ma zamiar wypić conieco :D

d4widoV

Od: 2003-02-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2005-09-03 17:27:23

byda! :D

SharK

Od: 2003-08-08

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2005-09-04 02:59:12

omg :D to byda mioł problem ze zlokalizowaniem haty ... jak ostatnio :-D

Ruzam9k

Od: 2003-05-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-09-04 11:28:00

Powinienem sie zjawic ;-))

..::RA3::..

MateoMartinezz

Od: 2002-02-28

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-09-06 11:07:13

Witam znów,
Jestem po rozmowie o wynajęciu cafe - wybrałem sobotę 10.09.2005 od godziny 18.00 do 4.00-5.00 rano.  Koszt - 200 PLN, z tego część w formie zaliczki musze wpłacić do piątku - wpłacę 100 PLN 
Będzie dostępnych 17 maszyn, ja biorę swojego kompa bo będę zdjęcia zrzucał i przy okazji zawsze to dodatkowy komp - przy tym układzie stawka 15 PLN za nockę od osoby przy kompie jest ok, resztę przeznaczymy na piwko lub papu
Papu w cafe jest, jakby komus nie smakowało można zamówić
Picie i palenie wnosimy swoje - nikt na miejscu nie handluje
Jako organizator uprzejmie informuję, że będę wypraszał wszystkie osoby zachowujące się nieodpowiednio i niestosownie, bez zwrotu kosztów imprezy - za uszkodzenia na sprzęcie odpowiada sprawca

** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **

** eu.battle.net/d3/pl/profile/Fakeeye-2762/hero/1668267 **

mutonek

Od: 2002-09-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-09-06 21:55:29

Ja mam zasadnicze pytanie czy w poblizu cafe jest jakis sklep w ktorym mozna sie zaopatrzyc w napoj zlocisty :)

A i ja bym przyjechal dopiero gdzies tak 20-21 (praca :/)

Chryzantemy złociste,

W półlitrówce po czystej,

Stoją na fortepianie,

I nie podlewa ich kurwa nikt.
Znam w0wa i mozecie mi wszyscy naskoczyc !!

MateoMartinezz

Od: 2002-02-28

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-09-07 09:14:19

sklep jest :D news poszedł :D 

** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **

** eu.battle.net/d3/pl/profile/Fakeeye-2762/hero/1668267 **

Greybrow

Od: 2002-05-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-09-07 12:37:30

Dzięki za info, ale niestety mam kontrimprezę rycerską w tym samym czasie. No i zapas winka mi się skończył... :(

Jeśliby coś miało się zmienić dam znać jeszcze.

MateoMartinezz

Od: 2002-02-28

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-09-07 12:57:08

witaj Grey - mam nadzieję, że się jednak pojawisz :D Zaproś kolegów rycerzy do nas :D

** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **

** eu.battle.net/d3/pl/profile/Fakeeye-2762/hero/1668267 **

d4widoV

Od: 2003-02-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2005-09-07 17:10:22

d4widoVSan sie pojawi na 100% :D
prowadzicie liste zapisanych chyba :S?

obni

Od: 2002-03-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2005-09-07 18:25:10

nie wiem czy będę :| To zalezy czy pojawi się cl0n3 i muton :P

obni

mutonek

Od: 2002-09-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-09-07 19:10:05

No ja bede co do clona to On zaczol pracowac i z tego co wiem w sobote robi od 10 do 22 i raczej go nie bedzie :/

Chryzantemy złociste,

W półlitrówce po czystej,

Stoją na fortepianie,

I nie podlewa ich kurwa nikt.
Znam w0wa i mozecie mi wszyscy naskoczyc !!

obni

Od: 2002-03-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2005-09-07 19:38:50

a czym wracacie do domu i o któej ?

obni