ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Kilka pyt. dot. map

Jestemdebilemkopnijc

Gravatar

Od: 2009-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-03-14 15:10:55

Dziendobry dzisiaj mam problemy z mapą którą robię w radiańcie.

  1. Nie działa mi func_train.
  2. Jak napisać shader do nieba Żeby on latał tak jak te w normalne w q3.
  3. Jak napisać shader do wody, aby można było pływać
  4. Nie działają mi start i stoptimery mimo iż mam zainstalowane i odpowiednio połączone to nie działają w defragu. Jak to naprawić

Proszę o napisanie podpowiedzi jak eminilować te pytania żebym zrobił mapę do q3.

GrosQuildu

Gravatar

Od: 2009-02-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-03-14 19:12:09
  1. Shadera do wody możesz podejrzeć z oryginału jeśli oczywiście chcesz zrobić swoją własną. A jak chcesz żeby można było pływać w wodzie która była wykorzystana w grze to nie musisz robić żadnych dodatkowych shaderów - już można w niej pływać.

O co biega z tym shaderem do nieba?

Jestemdebilemkopnijc

Gravatar

Od: 2009-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-03-14 19:53:41
  1. Ale jest ich dużo i niewiem ile skopiować

No niebo że daje światło i chmury latają

GrosQuildu

Gravatar

Od: 2009-02-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-03-14 20:43:57
  1. A czym ta twoja woda ma się różnić od innych?
  2. Niebo zawsze świeci (chyba że sam robisz to też coś zrobić w shaderze), a chmury można zrobić np. jako zwykłe, białe brushe, z odpowiednim shaderem lub texturą z cammon (żeby przepuszczał wszystko). Potem dajesz żeby poruszała śie po określonym torze. Albo robisz brusha o odpowiednim kształcie i dajesz mu texturę mgły, oraz rozkaz poruszania się po określonym torze.

P.S. Napisze mi ktoś shadera który po upływie jeden godziny zmieniałby daną texturę na inną i z powrotem?