Zalezy o jaka airstrafe chodzi.
Jesl;i takie cos, jak w pokoju 41r strafe z trickhouse:
Spadasz tam, tak aby wyszedl bounce (zejscie, wyzerowanie o szybe, spadanie z predkoscia 0ups).
0.5 sekundy po odbiciu wcisnij przod - tylko!
Obserwuj licznik ups po lewej. Jak na nim pojawi sie 320u...
Wcisnij strafe w ktoras strone, i zacznij lekko ruszac mysza (jakby spowolniony circle) w strone trzymanej strafy.
Do red airstrafy powinno wystarczyc, aby dalej...
Obserwuj dokladnie wysokosc na jakiej sie znajdujesz... Musisz wyczuc najwyzszy moment lotu.
Jak bedziesz w tym najwyzszym punkcie - szybka zmiana strafy na przeciwna, i ruch mysza w kierunku zmienionej strafy.
Air na padach (invert strafe) , to to co opisal M1ro.
Po circlu przykladowo z prawej strony, lecac do 1 pada trzymaj przod+prawo...
Ale lecac na 2 pad... Puszczasz przod, nadal trzymasz prawo... a mysz kierujesz w przeciwna strone.. Strafa w prawo, mysz w lewo.
Na 2 padzie skok, nadal trzymasz prawo, a mysza patrzysz na lewo... Ale - bedac mniejwiecej na srodku przerwy miedzy padami klawisz strafy w prawo, zmieniasz na strafe w lewo, jednoczesnie mysz kierujac na prawo.
I tak na kazdym nastepnym padzie.
Cala trudnosc to moment zmiany i synchronizacja ruchow. Taki odruch, ze jak klawisz w prawo to mysz w prawo. Jesli opanujesz to, aby jedno nie bylo zalezne od drugiego, powinno sie udac.
Skrecanie, jak zakret jest nie ostry, to niezmieniaj kierunow strafy, tylko silniej i mocniej ciagnij mysza w strone w ktora chcesz skrecic (wcp17). Jak ostry - przyhamuj do max.500u , i zacznij taki circle z biegu.