ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

kilka pytań o komendy;cg_deferplayers,...

msb156

Gravatar

Od: 2006-06-12

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2009-04-03 22:31:56

witam , do czego służy komenda cg_deferplayers i jaką wartość dać żeby było dobrze.
Jak powinna być ustawiona komenda r_subdivisions żeby zobaczyć przeciwnika
i ostatnie jaka najwższa wartość komendy r_picmip zmienia detale na mapie.
Mam nadzieje że mi pomożecie. :)

kos

Od: 2003-03-01

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2009-04-04 00:17:00

> Jak powinna być ustawiona komenda r_subdivisions żeby zobaczyć przeciwnika

Chcesz czitować ?:D Powyżej pewnej granicy krawędzie prześwitują... pisałem już w jednym temacie i pb za to nie kopie nawet..

cg_deferplayers nie wiem

> jaka najwższa wartość komendy r_picmip zmienia detale na mapie.

na turniejach 1v1 często jest ograniczenie do r_picmip 5, ja powyżej wartości 9 nie widze różnicy w teksturach na mapie. A śmigam na 5.

^^

furi

Od: 2003-07-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-04-04 09:15:02

> Jak powinna być ustawiona komenda r_subdivisions żeby zobaczyć przeciwnika

:DDDDDDDD

wash

Od: 2008-01-24

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-04-04 23:42:05

9999999999999999999999999 ale życze ci powodzenia w skakaniu na rg na dm6 :DDDDDDD

enjoy

Od: 2003-01-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-04-05 14:21:40

konam napisał:
> Jak powinna być ustawiona komenda r_subdivisions żeby zobaczyć przeciwnika
...moglbys wyjasnic dokladniej o co ci chodzi? ja widze przeciwnika niezaleznie od wartosci tej zmiennej

cg_deferplayers powinno byc ustawione domyslnie czyli na 1, dzieki temu kiedy na serwer wejdzie ktos z modelem ktorego nie ma nikt inny, zostanie on zaladowany (przez q3 pozostalych graczy) dopiero jak pokaze sie tabelka z wynikami (+scores), czyli np jak wcisniesz binda albo zginiesz - jest to przydatna opcja bo q3 moze szarpnąć podczas tej operacji

r_picmip przyjmuje najwyzsza wartosc chyba 8, a wyzsze wartosci dzialaja tak samo jak 8, co zreszta latwo zauwazyc bo przy 8 nie ma juz zadnych detali

Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place

quakelive.plfoo-clan

msb156

Gravatar

Od: 2006-06-12

Ranga: Gauntlet Cutter

msb156

Gravatar

Od: 2006-06-12

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2009-04-06 23:37:38

dzięki za odpowiedzi

enjoy

Od: 2003-01-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-04-07 01:04:48

o lol hahaha :> nie no mysle ze 20 to juz jest na tyle kanciasta grafa ze nawet stary komp sobie z taka poradzi :)

bo rozumiem ze masz starego kompa i chcesz fps poprawic? ile masz tych fps mierzyles? np w jakims demku 4v4

Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place

quakelive.plfoo-clan

msb156

Gravatar

Od: 2006-06-12

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2009-04-07 17:37:04

z fps wsztko jest ok ma grafe gforce4 mx 440
na moich ustawieniach wyciaga jakies 250fps
chciałęm bys tylko bardziej skuteczny.

Jestemdebilemkopnijc

Gravatar

Od: 2009-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-04-07 17:48:29

i jesteś skuteczniejszy?

enjoy

Od: 2003-01-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-04-07 18:16:12

duze subdivisions troche odciaza grafe ale skutecznosci to raczej nie poprawia, w dawnych czasach trzeba bylo kombinowac gdzie sie da zeby kilka fps uzyskac, ale dzisiaj to juz raczej nie potrzebne, wiec jesli lubisz ladne łuki to graj na malym

Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place

quakelive.plfoo-clan

The_ZiomOle!

Gravatar

Od: 2008-10-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-04-09 16:46:19

Cytat z posta - autor: Lina
> a co poprawia widoczność?

Okulary/soczewki?

EDIT:Chociaz.nie,bo.jak.mgla.jest.to.i.tak.ass.Nie.wiem.

tifu

Od: 2002-08-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-04-09 21:47:05

w sprawie r_subdivisions - wartosc 80 odpowiada rzeczywistej "architekturze", ladne kraglosci sa tworzone sztucznie, co czasem ma negatywny wplyw na widocznosc

no surrender, no retreat