ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Kolejny n00b atakuje!

quendae

Od: 2004-02-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-17 21:30:50

Hi. Od niedawna postanowiłem pobawić się w Defragu. Przeczytałem już troszkę tutoriali, pooglądałem demka. Zacząłem ćwiczyć - i chciałbym, żebyście mi powiedzieli co robię źle na tym demku - [sjt2] quendae.srv.hu/sjt2quen.dm_68Klik! - przeszedłem, ale myślę że i czas, i wykonanie pozostawia wieeele do życzenia. Prosił bym o parę porad [11]
Nie chciałem robić nowego tematu, ale w sumie nie było gdzie tego wrzucić - za wszystko - sorry. Wiem, że jestem głupi [24]
BTW: znacie jeszcze jakieś mapki na trening? Przydało by mi się właściwie wszystko [11]

Slayer - Skeletons of Society

Minutes seem like days
Since fire ruled the sky
The rich became the beggars
And the fools became the wise [...]

rAko

Od: 2004-02-22

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-10-17 21:42:28

Wow jeszcze szaq nie odpisala o_O. Czemu \"sorry\" po to jest forum, od zakladania tematow...

Demko juz sciagam...

Ale zanim odpisze to juz i tak mnie szaq wyprzedzi, heh.

A mapki na trening.. czyli chodzi ci podobne do tej, na strafe?

Jesli tak to np. 4And jest identyko.
Ed.

Cos tam na szybko skleilem (znaczy zlamilem):
republika.pl/rako/instrukcja.dm_68 // taki help co do twojego demka :[[ nieudany ale...
A jesli chodzi ci o dobry czas na tej mapie to zajrzyj do dzialu \"highscores\" na PTC i masz tabelke...

Pesymista widzi ciemny tunel, optymista widzi światełko w tunelu, realista widzi swiatło pociągu, a maszynista trzech debili na torach.

b.3.

Od: 2003-12-16

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2004-10-17 22:26:52

q3arena.gry.wp.pl/ptc/?id=7&litera=dzial&&dzi=official_trenoficjalne mapy tereningowe
q3arena.gry.wp.pl/ptc/?id=7&litera=dzial&&dzi=unofficial_trenno i nie oficjalne sciagniesz je z ptc, albo z content.mousepotato.org/maps/ tad
demka nie patrzylem bo nie mialem czasu ;q
i tak jak pisal rAko, forum jest po to zeby sie pytac wiec nie ma co przepraszac ;)
posciagaj dema do tych map i polookaj jak graja inni (na timescale .3 czy ile wolisz) i staraj sie powtarzac to co oni, pozniej sam sie wyrobisz :)

Sentyment się włączył po latach :-)

quendae

Od: 2004-02-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-17 22:44:09

Oo, dzięki za szybkie odpowiedzi - rAko big THX za tego tutka, teraz jakby połowe się rozjaśniło. No to idę ćwiczyć [11] Thx all. Znając życie będę miał jeszcze dużo pytań, więc prosiłbym o niezamykanie tematu.

Slayer - Skeletons of Society

Minutes seem like days
Since fire ruled the sky
The rich became the beggars
And the fools became the wise [...]

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-10-17 22:54:34

Aaaj - po pierwsze... Stwoj styl strafy troche em... odbiega od standardowego.
Przedewszystkim zwroc uwage na moment zmiany - skok robisz w momencie dotknięcia podłoża
- w dokładnie tym samym czasie robisz zmianę klawiszy - trzymasz nadal przód, ale
zmieniasz strzałkę strafy na przeciwną. Myszą wtedy, robisz ruch w tę samą stronę co ten kierunek strafy.

Tu masz przykładowe demko ( nie idealne, ja skacze innym stylem) members.lycos.co.uk/szakal/demos/sjt2%5bdf.vq3%5d00.07.088(SzakaL.Poland).dm_68link
Teraz zobacz na początek - musisz zrobić coś w rodzaju circle jumpa (dokładnie omówiłam jego sprawę tutaj - q3arena.gry.wp.pl/board/?akcja=t&forum=195&temat=14385&p2=1&p=0link)

Potem jak wspomniałam - dobra synchronizacja zetknięcia z podłożem, zmiany kierunku w tym momencie co skok i jednoczesny, szybki, ale nie za mocny ruch myszą.

Jeszcze jak masz problem jak szeroki robić ruch - wpisz sobie

/df_chs1_draw 1

/df_chs1_info3 40

I sprawdź sobie punkty 30 i -30. Taki ma być zakres ruchu.
Teraz zostaje ci tylko ćwiczyć - gl & hf.
edit: ehh,troche sie spoznilam ;/ jak zwykle :(

quendae

Od: 2004-02-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-18 00:25:09

Już wiem w czym tkwi mój największy problem - w Circlach... Po pierwszym skoku mam od 420 do 450 ups... przypatrywałem się jak Ty to robisz na demku, ale jakoś mi nie wychodziło tak samo, i przy zaczęciu naliczania czasu miałem dopiero 480 ups - a Ty już ponad 550 [11].
Próbowałem coś wykombinować na padach na cos1_beta7a - heh, jakby to powiedzieć... z tragicznym skutkiem? Jedyne co potrafie to podstawowe bouncy w tej dużej freestylowej hali...

Slayer - Skeletons of Society

Minutes seem like days
Since fire ruled the sky
The rich became the beggars
And the fools became the wise [...]

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-10-18 08:28:47

Podalam ci odnosnik, gdzie opisywalam od podstaw jak sie robi te circla. I tak circle na tej mapie ma raczej drugorzedne znaczenie - jeden, podstawowy blad jaki widzialam, to wlasnie opisywana wczesniej zmiana - brak synchronizacji ze skokiem i ruchem mysza - circle, mozesz zaczac nawet poza tym - da sie mapke przejsc z dosc dobrym czasem (ten z tabel to z timereset, ble ;x)

q3arena.gry.wp.pl/board/?akcja=t&forum=195&temat=14385&p2=1&p=0temat o circlach

quendae

Od: 2004-02-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-18 15:23:42

Narazie nie walczę z czasem, tylko z nabiciem jak najwięcej UPS - max do tej pory miałem ok. 900 przed samą lawą...

Newermajnd, trza ćwiczyć i wszystko przyjdzie (mam nadzieję) z czasem...

Slayer - Skeletons of Society

Minutes seem like days
Since fire ruled the sky
The rich became the beggars
And the fools became the wise [...]

rAko

Od: 2004-02-22

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-10-18 16:13:16

Szaq nie spoznilas sie \'jak zwykle\' :PP

A quendae (ale to sie ciezko pisze...) tutek - no problem i tak jest do kitu :( .

P.S. Wiesz ze przed chwila napisales 666-stego posta na tym subforum :D Gratulacje!

Pesymista widzi ciemny tunel, optymista widzi światełko w tunelu, realista widzi swiatło pociągu, a maszynista trzech debili na torach.

quendae

Od: 2004-02-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-18 20:56:16

Hehe, nawet nie zauważyłem... Jak fart to fart [23]

Teraz kolejne pytanie, tym razem dot. bounców... czy są jakieś dobre sposoby na uzyskanie 0 UPS w powietrzu, pomijając ściany? Z Shiftem czy jak, bo niektóre ściany są po prostu za krótkie i nie zawsze zdążam wychamować [20]

Slayer - Skeletons of Society

Minutes seem like days
Since fire ruled the sky
The rich became the beggars
And the fools became the wise [...]

rAko

Od: 2004-02-22

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-10-18 21:21:24

bounce wyzerowany w powietrzu bez dotykania niczego - ultimate bounce. nie ma kotkretnych dobrych sposobow na wyzerowanie w taki sposob, o ktorym mowisz. ja robie tak ze sobie \'pykam\' przod-tyl itp. i staram sie tak wyzerowac. \"Z shiftem\" - zalezy co masz zbindowane pod shiftem ale pewnie crouch jak sie domyslam - to rzeczywiscie moze pomagac ale troche. wiodomex mniejsza predkosc poruszania sie, czyli wolniej sie zmienia speed i w konsekwecji latwiej wyczaic te 0ups.

O innych bounce masz caly (dobry :D) tutorial autorstwa demon0ra - dzial \"articles\" na PTC.

GL
Ed.

W tym momencie masz 66 postow... :P

Siakis znak ??

Pesymista widzi ciemny tunel, optymista widzi światełko w tunelu, realista widzi swiatło pociągu, a maszynista trzech debili na torach.

quendae

Od: 2004-02-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-18 21:35:15

Pod Shiftem to mam... walk [11], crouch mam pod CTRL (takie przyzwyczajenia z innych gier)

Eee tam znak odrazu - jak by było 666 to może [11], a tak to tylko zabawny zbieg okoliczności [31]

Slayer - Skeletons of Society

Minutes seem like days
Since fire ruled the sky
The rich became the beggars
And the fools became the wise [...]

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-10-18 23:18:02

Polecam kucnac w powietrzu - predkosc latwiej wyzerowac niz przy cl_run 0. A tak jak wspomnial rAko - spadasz, i uzywasz tylko przod i tyl.

rAko

Od: 2004-02-22

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-10-19 22:22:41

lub ewentualnie lewo-prawo jak to zrobilem na free.of.pl/n/noskill/dema/rako_dm17_ob+ub.dm_68tym demku . Pierw zwykly vob, a potem cyk, cyk lewo-prawo i jest 0...
Generalnie chodzi o to zeby poruszac sie w jednej plaszczyznie. Przod-tyl, lewo-prawo...

Mozesz np. zrobic przod+lewy strafe - tyl+prawy strafe ale to awykonalne dla normalnego czlowieka (dalem tylko dla przykladu i zobrazowania istoty rzeczy (lol jak ja sie wyrazam) ).

Pesymista widzi ciemny tunel, optymista widzi światełko w tunelu, realista widzi swiatło pociągu, a maszynista trzech debili na torach.