ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Kolor konsoli

GregHaan

Od: 2007-02-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-03-11 17:52:31

kopałem i kopałem i wiele nie znalazłem na temat koloru konsoli od czego on zależy
bo ściągałem coś i w pewnym momencie po uruchomieni q3 konsola ma kolor biało siwy i Nie Widzę co pisze na konsoli

Może ma ktoś ma jakieś pomysły prócz reinstalacji ,
(czytałem coś o usuwaniu plików cosola.tga, ale nie wiem gdzie one są, a linki do przezroczystej konsoli w którymś poście nie działają)

Pozdro

Orbb

Gravatar

Od: 2007-02-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-03-11 18:00:29

jakiegos paka pobrac trzeba lub reinstalke bo i ja tak mialem chyba za duzo plikow w baseq3

Radioactive

Od: 2005-11-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-03-11 18:02:29

robisz sobie jakis tga np rozowy z ladnymi kwiatuszkami. Robisz teraz gdziekolwiek folder z podfolderem: gfx/misc

do podfolderu misc wrzucasz ten tga ktory wczesniej zrobiles i nazywasz go console01.tga

Jezeli nie masz zainstaluj winrara.Klikasz teraz prawym klawiszem na folder gfx ktory zrobiles i dajesz add to archive.Na dole bedzie do wyboru zip lub rar.Zaznacz zip i nastepnie u gory w pasku adresu zmien rozszerzenie z zip na pk3.Dam se uciac chuja ze nie zajarzyles wiec masz tu screen:


teraz obok folderu pojawi ci sie nowy plik gfx.pk3 wrzuc go do baseq3 i masz taka konsolke jaka

chcesz
EDIT:
"jakiegos paka pobrac trzeba lub reinstalke bo i ja tak mialem chyba za duzo plikow w baseq3"
pomysl troche zanim wprowadzisz kogos w blad

^ ^

enjoy

Od: 2003-01-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-03-11 18:23:53

a pliki pk3 to sie kompresuje? bo nie wiem czemu ale myslalem ze nie

Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place

quakelive.plfoo-clan

Radioactive

Od: 2005-11-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-03-11 18:41:04

w sumie nie wiem...zawsze uzywalem zipa i zmienialem rozszerzenie na pk3 i dzialalo...[](//htmlarea/images/smiles/5.gif)

^ ^

enjoy

Od: 2003-01-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-03-11 18:45:06

tzn no dobrze ze uzywales zipa, ale chyba gdzies czytalem kiedys ze pliki pk3 to sa nieskompresowane zipy, czyli ustawienie compression method powinno byc na none a nie normal czy inne...no tak przynajmniej slyszalem/czytalem - juz nie pamietam nawet :)

Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place

quakelive.plfoo-clan

Radioactive

Od: 2005-11-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-03-11 19:34:50

bardzo mozliwe..anyway ja zawsze mam ustawione compression na normal i paki dzialaja wiec moim zdaniem wszystko jedno[](//htmlarea/images/smiles/14.gif)

^ ^

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-03-11 20:29:16

.pk3 to format skompresowany a nie bez kompresji.
przykładowo najcięższy plik pak0.pk3 bez kompresji ważył by ~670 MB, a tak to waży ~477 MB ;)

[w]sowa

Od: 2003-03-12

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2007-03-12 11:28:53

te pliki ".pk3." musza po edycji zajmować tyle ile zajmowały... inaczej nie pograsz :P. Najlepiej wejść w plik PAK0.PK3 Total Commanderem ... poprostu naciskajac ENTER na pliku ... tam znalesc teksturke od konsoli i zmienic za pomoca photoshopa (CTRL + U / HUE-SATURATION) potem zapisac.

El-Mo

Od: 2002-06-04

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2007-03-12 11:38:35

nie zmieniaj zawartości pliku pak0.pk3 tylko stwórz nowy i umieść tam tło konsoli z zachowaniem struktury katalogów, a pakowi nadaj nazwę pak9.pk3 lub jakąś zaczynającą się od zzz by quake wczytywał go później.

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-03-12 11:55:59

moze nazwać go jak chce. obrazki z konsoli znajdziesz w pak0.pk3/gfx/misc.

enjoy

Od: 2003-01-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-03-12 12:41:47

no chyba nie bardzo jak chce bo paki sa wczytywane alfabetycznie

Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place

quakelive.plfoo-clan

Radioactive

Od: 2005-11-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-03-12 13:47:53

wszelkie dodatkowe paki moim zdaniem najlepiej nazywac zz-xx.pk3.Ja tak robie i nie ma zadnych problemow.Wszystkie shadery i textury sa wyswietlane poprawnie

^ ^

GregHaan

Od: 2007-02-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-03-13 15:22:19

Będę kombinował do oporu Dzięki Bardzo :)

robisz sobie jakis tga np rozowy z ladnymi kwiatuszkami. Robisz teraz gdziekolwiek folder z podfolderem: gfx/misc
do podfolderu misc wrzucasz ten tga ktory wczesniej zrobiles i nazywasz go console01.tga
Jezeli nie masz zainstaluj winrara.Klikasz teraz prawym klawiszem na folder gfx ktory zrobiles i dajesz add to archive.Na dole bedzie do wyboru zip lub rar.Zaznacz zip i nastepnie u gory w pasku adresu zmien rozszerzenie z zip na pk3.Dam se uciac chuja ze nie zajarzyles wiec masz tu screen:

Robiłem tak z parę razy i nic heh

te pliki ".pk3." musza po edycji zajmować tyle ile zajmowały... inaczej nie pograsz :P. Najlepiej wejść w plik PAK0.PK3 Total Commanderem ... poprostu naciskajac ENTER na pliku ... tam znalesc teksturke od konsoli i zmienic za pomoca photoshopa (CTRL + U / HUE-SATURATION) potem zapisac.

Nie wiem o co chodzi z tym "zmienić za pomocą photoshopa" heeh

nie zmieniaj zawartości pliku pak0.pk3 tylko stwórz nowy i umieść tam tło konsoli z zachowaniem struktury katalogów, a pakowi nadaj nazwę pak9.pk3 lub jakąś zaczynającą się od zzz by quake wczytywał go później.

eee co znaczy z zachowaniem struktury katalogów, wszystkich i spakować to , hm mi oczywiście nie działa

W sumie na koniec po sprawdzeniu waszych porad muszę z przykrością stwierdzić że lipa ha ale to nic poszperam może jakoś dam radę za którymś razem, pozdro

a usuwać nie zabardzo chcę bo się narozpakowywywałem tych mapek sporo ale na następny raz jakąś kopie sobie zrobię thx

pablo

Od: 2005-07-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-03-13 23:07:04

Więc skopiuj poprostu wszystkie mapy do jakiegoś folderu na tej samej partycji co q3 i nic to nie będzie trwało :)

"Bieguny przemieszczą się. Do pierwszej wielkiej katastrofy na jednym z dużych kontynentów dojdzie w 2009, zaś w 2013 zdarzy się jeszcze potężniejsza..."

Boryska - chłopiec z Marsa

www.npn.ehost.pl/serwis//index.php?option=com_content&task=view&id=161&Itemid=65

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-03-14 14:36:18

enjoy napisał:

>
> tzn no dobrze ze uzywales zipa, ale chyba gdzies czytalem kiedys ze pliki pk3 to sa nieskompresowane zipy, czyli ustawienie compression method powinno byc na none a nie normal czy inne...no tak przynajmniej slyszalem/czytalem - juz nie pamietam nawet :)
>
To źle słyszałeś ... ustawienie kompresji właśnie na HIGH powoduje, że Q3 nmei widzi ich zawartości :D

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

enjoy

Od: 2003-01-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-03-14 14:43:36

najpierw piszesz ze zle slyszalem a potem ze mam racje ;s

Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place

quakelive.plfoo-clan

GregHaan

Od: 2007-02-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-03-14 22:22:54

Taa konsole mam już oki ale zaciekawiło mnie to i chciałbym coś pokombinować sobie thx