mam pytanie jaki plik w q4 odpowiada za kolor pocisku Rocketlauncher’a ? bo musze zmienic na inny bardziej widoczny
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
mam pytanie jaki plik w q4 odpowiada za kolor pocisku Rocketlauncher’a ? bo musze zmienic na inny bardziej widoczny
Licz się z tym, że nie pograsz wtedy na większości serwerów (sv_pure 1)
Otwórz sobie paki z baseq4 winrarem. Szukaj katalogu gfx lub textures. Gdzieś tam leży skórka pocisku
^ ^
dzięki może coś zdziałam najwyżej przy kręceniu jakichś movie będzie efektowniej :>
a tego czasem sie nie zmienia cyferkami w jakimś pliku z textem? bo kiedyś texturki podmieniałem ale nic z tego nie było :P
No coś ty :)
Wypakowujesz interesującą Cię texturkę i zmieniasz według własnych potrzeb. Następnie tworzysz foldery takie jakie były w paku. Np. textura znajdowała się w pak2.pk4 w folderze gfx/models/ammo robisz takie same. Wrzucasz texturę do gfx/models/ammo, i folder gfx pakujesz winrarem bądź innym programem. Ważne żeby był to zip. Później zmieniasz rozszerzenie z zip na pk4 i wrzucasz do baseq4. Najlepiej dodatkowe paki nazywać zz_nazwa_paka.pk4. To wszystko. Oczywiście foldery podałem przykładowe bo nie pamiętam jakie dokładnie były w q4
^ ^