Jak zrobic zeby PM model byl np. kolory 2222. Bo jest czarny (do defraga wrzucilem paka pm-players.pk3)?? Co zrobić zeby byl zielony xaero/pm?
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Jak zrobic zeby PM model byl np. kolory 2222. Bo jest czarny (do defraga wrzucilem paka pm-players.pk3)?? Co zrobić zeby byl zielony xaero/pm?
nie da rady, moze w wersji 2.00 albo wyciag sobie texture xaero z pk3 i pomaluj na zielono :P
A nie można sobie pomalować w paincie (czy tam [b]F[/b]oto[b]sz[/b]opie) sobie pomalować, nazwać np. xaero/pink, wpakować do PAK'a i dać w df'ie model xaero/pink?
W defragu nie mozesz kozystac z PMowych modeli, malowanie tez nie bardzo pomaga(probowalem:P). Pomalowany model np.na zielono jest cieniowany, jak inne modele, tymm sposobem widoczny tak samo jak modele standardowe - niczym nie przypomina zielonego PMowego modelu.
szkoda za autor dfraga własnie otym niepomyślał bo kiepsko wyglądają ujecia z 3 osoby kiedy modele są w innych kolorach, chyba ze ktoś robi bez enemycolor tak jak zrobił raven w painful movie, ale osobiście niepodoba mi się takie rozwiązanie
Jestem Fantastic !!! :))) no czasem plastic :((( ale Boombastic !!!!! :))))
> szkoda za autor dfraga własnie otym niepomyślał bo kiepsko wyglądają ujecia z 3 osoby kiedy modele są w innych kolorach, chyba ze ktoś robi bez enemycolor tak jak zrobił raven w painful movie, ale osobiście niepodoba mi się takie rozwiązanie
takie rozwiazanie ownuje i bedzie takie cos w ft2 ;) ale z malym triczkiem :D powiedzmy nie czerwonym lub niebieskim plamom na scianach naszej mrocznej proq3dm6 :) modele w ft2 beda swiecic sie jak psu yaya :D
mises.org / marksdailyapple.com