ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Kolorowy PM Model w defragu

shell

Gravatar

Od: 2004-04-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-11-05 15:09:48

Jak zrobic zeby PM model byl np. kolory 2222. Bo jest czarny (do defraga wrzucilem paka pm-players.pk3)?? Co zrobić zeby byl zielony xaero/pm?

Hakan

Od: 2002-10-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-11-05 16:14:05

nie da rady, moze w wersji 2.00 albo wyciag sobie texture xaero z pk3 i pomaluj na zielono :P

shell

Gravatar

Od: 2004-04-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-11-05 16:34:36

Szkoda, trza bedzie malowac :P [27]

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-11-05 16:43:56

A nie można sobie pomalować w paincie (czy tam [b]F[/b]oto[b]sz[/b]opie) sobie pomalować, nazwać np. xaero/pink, wpakować do PAK'a i dać w df'ie model xaero/pink?

nxs.izap

Gravatar

Od: 2003-08-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-12-27 18:45:45

W defragu nie mozesz kozystac z PMowych modeli, malowanie tez nie bardzo pomaga(probowalem:P). Pomalowany model np.na zielono jest cieniowany, jak inne modele, tymm sposobem widoczny tak samo jak modele standardowe - niczym nie przypomina zielonego PMowego modelu.

Tramal

Od: 2002-11-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-12-28 15:48:35

szkoda za autor dfraga własnie otym niepomyślał bo kiepsko wyglądają ujecia z 3 osoby kiedy modele są w innych kolorach, chyba ze ktoś robi bez enemycolor tak jak zrobił raven w painful movie, ale osobiście niepodoba mi się takie rozwiązanie

Jestem Fantastic !!! :))) no czasem plastic :((( ale Boombastic !!!!! :))))

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-12-28 15:58:25

> szkoda za autor dfraga własnie otym niepomyślał bo kiepsko wyglądają ujecia z 3 osoby kiedy modele są w innych kolorach, chyba ze ktoś robi bez enemycolor tak jak zrobił raven w painful movie, ale osobiście niepodoba mi się takie rozwiązanie

takie rozwiazanie ownuje i bedzie takie cos w ft2 ;) ale z malym triczkiem :D powiedzmy nie czerwonym lub niebieskim plamom na scianach naszej mrocznej proq3dm6 :) modele w ft2 beda swiecic sie jak psu yaya :D

mises.org / marksdailyapple.com

shell

Gravatar

Od: 2004-04-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-01-02 12:01:58

Mozna tez sobie zainstalowac battlebots (czy jakos tak) i tam jest pak skins-Battlebots.pk3, którego se można do baseq3 wkleić z kolorowymi modelami, wiec mozna dać na cg_forcemodel 1 i jakos to bedzie wyglądac :]