Anub - a noob ; d
Wklejasz i nawet nie wiesz co wklejasz.
Gohando masz tutaj krótki poradnik a propo huda i jego modyfikacji mojego autorstwa. Innym też się może przyda.
Po pierwsze osp na pm korzysta z czegoś takiego jak "hudstyle". Jest to nic innego jak grupa predefiniowanych ustawień kilku zmiennych odpowiadających za wygląd huda. Gotowych "zestawów" do wyboru jest kilka (chyba 8). Można je przejrzeć wpisując po prostu pokolei hudstyle 1, hudstyle 2 itd. aż do wyczerpania zapasów ;d
Tutaj dla przykładu wygląd huda dla wartości hudstyle 1:

Tutaj dla hudstyle 3:

Zasada działania jest taka: wybieramy w miarę nas interesujący zestaw i bierzemy się za jego modyfikacje.
Ja na potrzeby naszego krótkiego "kursu" wybrałem ten:

Mnóstwo brzydkich rzeczy prawda ? Zerowa widoczność, kolorowo jak w supermarkecie. Zaraz się tym zajmiemy. Także pokolei.
1. Najpierw wyrzucimy to co na samej górze - jest to pole TeamOverlay, w którym mamy informacje o tym gdzie kto jest z naszego teamu, jaką trzyma broń ile ma życia itd. (swoją drogą można zawartość tego pola sobie modyfikować ale to już wypowiedź nie na ten temat) na screenie jestem sam na serwerze, także w polu widnieje tylko mój nick. Do usunięcia tego ustrojstwa służy polecenie: **cg_drawTeamOverlay - wartość ustawiamy na 0
**i efekt:

**
**Pole z "saints’scor" zniknęło.
2. Następnie wyrzucamy to brzydkie czerwone tło pod statusem sygnalizujące nam że należymy do red team. Polecenie: ch_TeamBackground - **wartość ustawiamy na 0
** i efekt:

Już lepiej. Ale to wciąż jeszcze nie to. Irytujące są te kolorowe paski z życiem i zbroją prawda ?
3. Polecenie: **ch_graphs ustawione na 0
**i efekt:

4. Usuwamy ikony przy liczbach (znikną też twarze postaci przy wynikach na koniec każdej z rund) : **cg_drawicons również na 0
**efekt:

Już jest bardzo ładnie, niestety gdy wciśniemy zmianę broni to czar pryska... :

Wielkie wołowate ikony broni nawiedzają ekran.
5. Zmieniamy wygląd listy broni pojawiającej się przy zmianie broni. Polecenie: **ch_weaponList
**Polecenie to ma, podobnie jak hudstyle, również kilka wartości. Tak np. wygląda dla wartości 2:

A tak wygląda dla 3:

Już jest lepiej, ale wciąż lista nas denerwuje. Niestety nie można jej skalować pozostaje wiec tylko jedno - usunąć zupełnie.
Wartość ch_weaponList 4:

Już jest pięknie, można jeszcze dla spokoju usunąć wartość pingu z samej góry, polecenie: **cg_drawping ustawione na 0
Finalny efekt:

Niestety **ch_weaponlist ma w zwyczaju nie pamiętać swojej wartości. Np. po vid_restart znowu ekran nawiedzają woły z ikonami broni. Nie pozostaje nic innego jak ponownie wklepać wartość 4. A jeśli to nie pomaga to najpierw jakąś inną, np 2, a potem 4. Napewno zadziała. Ja np. napisałem sobie skrypt do tego.
Mam nadzięję, że pomogłem :)**
Hf z modyfikacjami innych "zestawów hudstyle".
**