ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Komendy HUDa

Gohando

Gravatar

Od: 2006-07-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-07-28 16:59:00

czesc mam takie male pytanie
wiec tak:

chcialbym wywalic z mojego huda pare opcji
oto screen

kliknij tutaj

Wiem ze na 1 jest komenda z tym ze nie mam zielonego pojecia jaka
kiedys udaolo mi sie to wywalic ale nie pamietam jak

2 podobno tez da sie usunac :/

3 tez bym z przyjemnoscia wywalil o ile sie da

z gory dziekuje za pomoc !!

anub

Od: 2005-01-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-07-28 17:32:31

hmm

1:cg_drawStatus 0 – wył całkowicie rysowanie statusu [zdrowie, zbroja,

ammo itd.]
2: ch_Weaponswitch <0-9> (default = 2) wyswietlanie menu przy zmianie

broni
wartości
0 - standartowe
1 - tak jak 0, tylko na stałe
2 - pionowe po prawej stronie huda
3 - tak jak 2, tylko na stałe
4 - pionowe po lewej stronie huda
5 - tak jak 2, tylko na stałe i podaje ammo dla każdej broni obok
6 - styl CPM (lewy)
7 - styl CPM (prawy)
8 - styl CPM (dolny)
9 - wogóle nie wyswietla
3: cf_Scores (default = 16x16) rozmiar czcionki wyników meczu

[tych w dolnym prawym rogu]
a na wylaczenie to chyba bylo cg_drwascores 0 lub scores 0 smlt

"... wiesz co mnie boli ? ze w glowach sie pierdoli. Odebrany pokój ludziom dobrej woli ..."

www.clan.prv.pl
du*anub

www.patryk19882.fotka.pl - that’s me :]

Gohando

Gravatar

Od: 2006-07-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-07-28 18:22:56

1 nie chodzilo mi o wywalenie statusu tylko o wywalenie tych paskowkliknij tutaj

2 to nie dziala juz dawno tego probowalem
jesli jestes wstanie powiedziec mi jak to zrobic zeby dzialalo bede dozgonnie wdzieczny

3 tez nie dziala...

amir

Od: 2003-07-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-07-28 19:13:21

ch_statusbarformat  ch_statusbarstyle  od 1 do 10

chyba o to ci chodzi

[lucas]

Od: 2004-06-21

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2006-07-28 19:29:07

jeśli chodzi o paski to ch_graphs "0".

Gohando

Gravatar

Od: 2006-07-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-07-28 19:55:53

Cytat z posta - autor: [sh1ver](%E2%80%99?id=users&details=10514%E2%80%99)
>
> jeśli chodzi o paski to ch_graphs "0".
>

U are my hero !!!

Teraz musze tylko wykombinowac jak ten pasek zmiany broni nad
ammo i hp wylaczyc i bede w 7 niebie

d4widoV

Od: 2003-02-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2006-07-28 20:01:35

anub zapodales wszystkie komendki co chodza na vq3 ;ASD a na cpm nic nie robia

anub

Od: 2005-01-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-07-29 08:53:32

dawidow to jest osp nie cpma :Pa cmd sa z orga :ASD na podstawie kopiuj wkej :D

"... wiesz co mnie boli ? ze w glowach sie pierdoli. Odebrany pokój ludziom dobrej woli ..."

www.clan.prv.pl
du*anub

www.patryk19882.fotka.pl - that’s me :]

v3f4ja

Od: 2005-08-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-07-29 14:44:55

anub dobre serce... :<</p>

i na huj to czytasz szukasz kolegow ?
www.v3clansite.prv.pl
irc-#v3-team

d33mo

Od: 2006-06-10

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-08-11 16:06:33

a ja mam pytanie własnie przy tym pasku lub jak mam pokazane scores na koniec rundy to żeby przy "name" były widoczne głowy botów....zna ktoś moze tą komende ? :)

d33mos@hotmail.com - msn

3379451 - gg

[lucas]

Od: 2004-06-21

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2006-08-11 16:42:46

cg_drawIcons "1"

shane

Od: 2006-03-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-08-13 00:15:17

jak sie da cg_drawicons "0" to chyba nietylko glowy znikaja :D

s2k - Shoot To kill

anub

Od: 2005-01-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-08-13 10:06:25

a co jeszcze ? :> :D

"... wiesz co mnie boli ? ze w glowach sie pierdoli. Odebrany pokój ludziom dobrej woli ..."

www.clan.prv.pl
du*anub

www.patryk19882.fotka.pl - that’s me :]

r4x.

Od: 2005-09-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-08-13 16:16:47

to anub. czego nie masz, a o tym myslisz :P ;sad;SAD :D

**

(--)(--)(--)(--)**
www.krs-clan.com
** **(--)(--)(--)(--)

scor

Od: 2005-01-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-08-17 16:22:29

Anub - a noob ; d
Wklejasz i nawet nie wiesz co wklejasz.

Gohando masz tutaj krótki poradnik a propo huda i jego modyfikacji mojego autorstwa. Innym też się może przyda.

Po pierwsze osp na pm korzysta z czegoś takiego jak "hudstyle". Jest to nic innego jak grupa predefiniowanych ustawień kilku zmiennych odpowiadających za wygląd huda. Gotowych "zestawów" do wyboru jest kilka (chyba 8). Można je przejrzeć wpisując po prostu pokolei hudstyle 1, hudstyle 2 itd. aż do wyczerpania zapasów ;d
Tutaj dla przykładu wygląd huda dla wartości hudstyle 1:


Tutaj dla hudstyle 3:

Zasada działania jest taka: wybieramy w miarę nas interesujący zestaw i bierzemy się za jego modyfikacje.
Ja na potrzeby naszego krótkiego "kursu" wybrałem ten:


Mnóstwo brzydkich rzeczy prawda ? Zerowa widoczność, kolorowo jak w supermarkecie. Zaraz się tym zajmiemy. Także pokolei.

1. Najpierw wyrzucimy to co na samej górze - jest to pole TeamOverlay, w którym mamy informacje o tym gdzie kto jest z naszego teamu, jaką trzyma broń ile ma życia itd. (swoją drogą można zawartość tego pola sobie modyfikować ale to już wypowiedź nie na ten temat) na screenie jestem sam na serwerze, także w polu widnieje tylko mój nick. Do usunięcia tego ustrojstwa służy polecenie: **cg_drawTeamOverlay - wartość ustawiamy na 0

**i efekt:


**
**Pole z "saints’scor" zniknęło.

2. Następnie wyrzucamy to brzydkie czerwone tło pod statusem sygnalizujące nam że należymy do red team. Polecenie: ch_TeamBackground - **wartość ustawiamy na 0

** i efekt:


Już lepiej. Ale to wciąż jeszcze nie to. Irytujące są te kolorowe paski z życiem i zbroją prawda ?

3. Polecenie: **ch_graphs ustawione na 0

**i efekt:

4. Usuwamy ikony przy liczbach (znikną też twarze postaci przy wynikach na koniec każdej z rund) : **cg_drawicons również na 0

**efekt:


Już jest bardzo ładnie, niestety gdy wciśniemy zmianę broni to czar pryska... :


Wielkie wołowate ikony broni nawiedzają ekran.

5. Zmieniamy wygląd listy broni pojawiającej się przy zmianie broni. Polecenie: **ch_weaponList
**Polecenie to ma, podobnie jak hudstyle, również kilka wartości. Tak np. wygląda dla wartości 2:


A tak wygląda dla 3:


Już jest lepiej, ale wciąż lista nas denerwuje. Niestety nie można jej skalować pozostaje wiec tylko jedno - usunąć zupełnie.
Wartość ch_weaponList 4:


Już jest pięknie, można jeszcze dla spokoju usunąć wartość pingu z samej góry, polecenie: **cg_drawping ustawione na 0
Finalny efekt:


Niestety **ch_weaponlist ma w zwyczaju nie pamiętać swojej wartości. Np. po vid_restart znowu ekran nawiedzają woły z ikonami broni. Nie pozostaje nic innego jak ponownie wklepać wartość 4. A jeśli to nie pomaga to najpierw jakąś inną, np 2, a potem 4. Napewno zadziała. Ja np. napisałem sobie skrypt do tego.
Mam nadzięję, że pomogłem :)**
Hf z modyfikacjami innych "zestawów hudstyle".
**

Pojebany jest ten świat.

www.saints.pl

[lucas]

Od: 2004-06-21

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2006-08-17 18:31:55

Scorpio mógłbyś udostępnić ten cfg ze screenów wyżej;) komendy huda mozna zmienić ch_statusbarformat wartośc od 1 do nie pamietam ilu;)

d4widoV

Od: 2003-02-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2006-08-17 21:09:29

sh1ver: ch_statusbarFormat jest pod osp/vq3, a pod osp/cpm ch_statusbarStyle

scor

Od: 2005-01-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-08-17 22:35:40

z czego ch_statusbarStyle "zawiera się" w hudstyle :>

Pojebany jest ten świat.

www.saints.pl

[lucas]

Od: 2004-06-21

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2006-08-18 10:59:23

Scorpio wrzucisz tu ten cfg ze screenow, bede wdzięczny;) fajna grafa;p

scor

Od: 2005-01-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-08-18 11:57:02

Wyobraź sobie jeszcze do niej fajne, wyraźne, świecące na zielono enemy models [](//htmlarea/images/smiles/3.gif)

Wyobraziłeś już sobie ? Ok, to teraz brutalna rzeczywistość - nie wrzucę [](//htmlarea/images/smiles/12.gif)

A tak poważnie to nie ma potrzeby wrzucać cfg (za dużo zbotów w nim mam[](//htmlarea/images/smiles/2.gif)) bo za tą grafę odpowiada w zasadzie 6 komend:

r_textureMode "GL_NEAREST_MIPMAP_NEAREST"   - to odpowiada za kwadraty (brak filtrowania textur)
r_overBrightBits "0"

r_mapOverBrightBits "0"   - te 2 za przyciemnienie mapy
r_picmip "4"

r_simpleMipMaps "0"    - a te 2 za wyrazistość
r_intensity "1"   - żeby nie było dużego kontrastu
i gammą sobie jedziesz wedle uznania, ja mam 1.5

Pojebany jest ten świat.

www.saints.pl

[lucas]

Od: 2004-06-21

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2006-08-19 10:08:25

OK THX, zrobiłem nowy cfg;] ,ale i tak wróce raczej do starego: