ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

kompilacja mgly

pluskff4

Od: 2003-05-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2008-03-20 22:02:49

hejka
mam taki oto problem z mgla
za nic w swiecie nie moge sobie z tym poradzic :b
zawsze po kompilacji w radiancie 1.4 albo 1.5 jakos kulawo wychodzi mgla
krawedzie nie sa rozmyte tylko widac taka brzydka linie koncowa + do tego model postaci zostaje pokryty mgla oO nawet jesli zrobie mgle na wysokosc kolan modelu

mala podpowiedz w postaci ss

nie pomaga tez uzycie q3map2toolz’a z (chyba) najnowszym kompilatorem 2.5.16 ;x

sprobowalem skompilowac mapke w starym radiancie202... tam mgla o niebo lepiej wyglada
troszke scieniowane krawedzie i mgla nie pokrywa modelu ale za to kompilacja calej mapy kuleje, wiec wolalbym uzywac dalej kompilatora z gtkr1.4 :b

ktos moze ma jakies pomysly jaki parametr w kompilatorze uzyc aby poradzic sobie z ta mgla ?
moze cos innego ?

yotoon!

Od: 2005-10-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-08-18 11:23:02

Chciałbym odświeżyć temat, gdyż niestety mam ten sam problem. Szukałe już w goglach, próbowałem 2 wersji radianta i kilka opcji kompilacji, jednak nic nie pomogło.

Może ktoś już rozwiązał ten problem?

Dzięki z góry!

KTHXBYE!

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2008-08-18 13:16:37

Spróbuj zrobić własnego shadera dla tej mgły i ustawić mu jakieś indywidualne parametry dla fogParms
Trochę info - members.lycos.co.uk/quakeroats/q3map2/shader_manual/ch2.html#fogParms