Jak poprawnie kompilować mapke z brońmi, światłami, teleportami itp?
Próbowałam, ale bez skutku (nie śmiać się)[3]
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Jak poprawnie kompilować mapke z brońmi, światłami, teleportami itp?
Próbowałam, ale bez skutku (nie śmiać się)[3]
Mam nadzieję, żę mnie stąd nie wyrzucicie :)
Moze lepiej w dziale dla mapperow "Maps" ?
A po drugie wiesz.. nie podalas czy cos jest nie tak, czy nie :/
Pesymista widzi ciemny tunel, optymista widzi światełko w tunelu, realista widzi swiatło pociągu, a maszynista trzech debili na torach.
No fakt, nie te forumt roche, ale niech juz tu bedzie, uniknijmy koljenego postowania :U
Przeczytaj requiem.and.pl/quake/tutoriale/test.html[b]to[/b]. Powinno pomoc. Moze zle kompilujesz or smtg, sv_pure 0 nie dalas, respawnu, czy cus. Obacz wg. artykulu.
ed: Szaq - su? [75]
hi.
"Próbował[b]am[/b], ale bez skutku (nie śmiać się)"
Dawno, a wlasciwie wcale nie widzialam tu dziewczyny probojacej cos zrobic w radiancie, nice.
Hm... Wiec tak, sprawdz pokolei - wstawilas pozycje startowa? Info_player_start.
Next. Jak kompilujesz mapke wybierz ta opcje:
q3map2: BSP -meta -vis -light -fast -filter -super 2
Po kompilacji wcisnij O - przejrzyj konsole, sprawdz czy nie ma bledow.
Dalej - uruchom q3, ustaw sv_pure 0 i graj na wlasnej mapie...
Jakies problemy, looknij to members.lycos.co.uk/szakal/texts/firstroom.html Pierwszy pokój w radiancie
Ew. text o kompilacji: members.lycos.co.uk/szakal/textsgdzies tu
eMku :(
A może po prostu gdzieś na mapce jest leak czyli po ludzkiemu dziura? Sprawdź czy wszystkie brushe tworzące 'otoczkę' planszy są ze sobą dokładnie połączone. W innych przypadkach u mnie kompilowało się bez problemu.
"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher