ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Konfesjonał telefoniczny

Yaboll

422

Od: 2002-04-05

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-01-10 16:06:48

Ehhe zadzwoncie sobie pod numer

0-(prefix)-64-2229996 (kierunkowy na bydgoszcz, stawka za polaczenie jak za miedzymiastowa no cyba ze tam mieszkaci)

prefixu juz nie trzeba ale tak z sentymentu daje
Cytat po uslyszeniu odebrania sluchawki, mowiony powaznym meskim glosem:
\"Niech bedzie pochwalony, tu srzynka glosowa radia maryja, po uslyszeniu

sygnalu prosze sie wyspowiadac\"
Sam zadzwonilem i powiedzialem kilka slow,

ja juz nie moge noooo Rydzykowijuz odpier****** centralnie
Naprawde warto zadzwonic zewby sie usmiec i wtracic im tam kilka zlosliwych apopleksji
Edit: do moderatora prosze zmienic tutul topicu na Konfesjonal

Podręcznik skauta (USA, 1934)*

W ciało każdego chłopca, który stał się nastolatkiem, Stwórca wszechświata wlał bardzo ważny płyn.

Ten płyn to płyn płciowy...

Każde działanie, które doprowadza chłopca do wydalenia tego płynu z ciała, osłabia jego siłę i zmniejsza jego zdolność do obrony prz...

k3m

2554

Od: 2002-09-30

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-10 16:09:54

Wiec chcac sie wyspowiadac nie musze wcale isc do kosciola :D

Quia nmnr Rx

r1vo

1179

Od: 2002-05-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-10 17:29:03

No lol czego ten Ksiadz nie wymysli. Jeszcze pwstaje Tv Maryja czy jakos tak no bz pytan.

.

SAI4H

956

Od: 2002-05-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-10 17:29:59

> Edit: do moderatora prosze zmienic tutul topicu na Konfesjonal

Bardzo bym chcial .. :P

orgowy weteran hrhrh

Yaboll

422

Od: 2002-04-05

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-01-10 19:09:16

poskarze sie brikowi zeby mi zmienil w bazie :P

Podręcznik skauta (USA, 1934)*

W ciało każdego chłopca, który stał się nastolatkiem, Stwórca wszechświata wlał bardzo ważny płyn.

Ten płyn to płyn płciowy...

Każde działanie, które doprowadza chłopca do wydalenia tego płynu z ciała, osłabia jego siłę i zmniejsza jego zdolność do obrony prz...

sl1p

2491

Od: 2002-09-24

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-10 19:17:08

prosze przylozyc twarz do ekrany otworzyc usta ii przyjac komunie :D

[white]Sors salutis, et virtutis...

Michi nunc contraria...

Est affectus, et defectus...

Semper in angaria...
Hac in hora, sine mora...

Corde pulsum tangite...

Quod per sortem, sternit fortem...

Mecum omnes plangite ![/color]
www.sl1p.prv.plsl1p.prv.pl

MaGik.BIZ

527

Od: 2002-04-21

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-10 21:36:12

Rydzyk to pomyslowy ks. :) taki wspolczesny Leonardo da Vinci, czy jaki inny... ( qrcze jak to sie pisze )

ołned i jush...

Yaboll

422

Od: 2002-04-05

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-01-10 22:22:08

Ja tam wole Borowika, no Maslaczki i Podgrzybki tez sa dobre.

Ale skoro juz Rydzyk jst przeorem tego calego burdelu na kolkach to ja moge zostac jego @#$% i bede krzepic przekonanie, ze wiara moze wspolgrac z najnowszymi osiagnieciami technologi czyt. mediow.
Bede dzwonil i spowiadal sie tam codziennie

Podręcznik skauta (USA, 1934)*

W ciało każdego chłopca, który stał się nastolatkiem, Stwórca wszechświata wlał bardzo ważny płyn.

Ten płyn to płyn płciowy...

Każde działanie, które doprowadza chłopca do wydalenia tego płynu z ciała, osłabia jego siłę i zmniejsza jego zdolność do obrony prz...

SAI4H

956

Od: 2002-05-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-10 22:25:23

> poskarze sie brikowi zeby mi zmienil w bazie :P

To wnies od razu pozew do sadu Brickowego o \"mozliwosc zmieniania nazwy tematu przez moderatora\" ;).

orgowy weteran hrhrh

neo

3815

Od: 2003-01-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-27 21:38:18

LOL
Sciagnijcie sobie zdjecia ksiedzow i zrobcie packa ze na pentagramie na dm6 edzie kie ksiadz pokazywal
LOL

Kiedys cos tu bedzie :] (c) by owl :)