ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Kraków, 17-19 luty? oO

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2012-02-16 17:49:58

Shivku, kreska specjalnie jedzie z Nowego Sącza akurat =)

4lko napisał:
> kreska napisał:_
>
>
> > Panowie powiedzcie mi proszę, na który dzień planujemy spotkanie w większym gronie/ większe picie (Alien. coś mówił, że może dołączy w sobotę z Gosią; Szanq widzę tutaj też ew. sobota) - bo u mnie też najlepiej byłby jeden dzień i nie wiem który.
>
>
> Celowalbym w piatek.
Też celowałbym w piątek, ale najwidoczniej do ostatniej chwili nie będzie wiadomo czy się jeszcze szaq i alien. z wdówką nie dołączą w sobotę.

Aiken, a Ty zaglądasz tu czasem?

Kreska, dołączam się z pytaniem o Martę =)

shiv

Od: 2002-04-29

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2012-02-16 18:56:07

A to ok :D
Marta bedzie?

............

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2012-02-17 04:08:42

Dobra Chopy. My już zbieramy się powoli na ciapong, więc do zobaczenia wieczorem o/

4lko, fajnie by było, żebyś mi puścił jakiś sygnał czy esa, żeby nasz kontakt nie był jednostronny do czasu Twojego ewentualnego pierwszego telefonu (rozumiem, że nie zrozumiałeś tekstu "puść bąka"? :DDDD).

aiken

Od: 2002-04-02

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2012-02-17 11:08:16

Zagladam zagladam, ale jestem zbyt leniwy zeby cos pisac :DD. Jestem na miejscu, wiec nie mam co wybrzydzac, wiec sie dostosuje do opcji ostatecznej. Dzisiaj koncze prace 18:30, wiec tez tak okolo 20:00 moge sie wbic na rynek. Mam kontakt do kreski, Vh i Mava, wiec bede dzwonic. Jakby co moj number: 695 475 883 (jutro skasuje go stad).

szaq

Od: 2003-08-04

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2012-02-17 11:54:26

Zajrzałbym do Was jutro, ale najprościej i najbeszczelniej mi się nie chce tłuc cipongami/autobusami po to, żeby zachlać gębę i przybić gwoździa - a na bank tak bym skończył biorąc pod uwagę mój mocny łeb plus zmęczenie jakie mi serwuje praca... Bawcie się dobrze, jak mi coś odwali to jutro po 14-tej spróbuję się do Was dotransportować.

Aforyzm jest ostatnim ogniwem długiego łańcucha myśli.

BF3 Stats

Św.Chooy

Od: 2011-08-24

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2012-02-17 15:04:22

Dobra shivus jest już praktycznie u mnie więc się zbieram. Jedziemy jeszcze po monię i idziemy do niej na ten gangbang. Będziemy wieczorem w krk!

Lepiej mieć Parkinsona i trochę powylewać, niż Alzheimera i zapomnieć wypić.

shiv

Od: 2002-04-29

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2012-02-18 12:54:20

Pozdro z krakowa :D chuje :D

............

m1ru

Od: 2004-05-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2012-02-18 15:41:17

dzieki

odbijam pozdro

_Vh

Od: 2003-05-21

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2012-02-19 18:53:23

4lko slyszaszlem, ze zniszczyles towarzystwo sobote nad ranem, po czym spierdoliles do chaty. Dran z ciebie.

Единый, могучий Советский Союз!

4lko

Od: 2004-01-24

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2012-02-19 21:22:04

_Vh napisał:
> 4lko slyszaszlem, ze zniszczyles towarzystwo sobote nad ranem, po czym spierdoliles do chaty. Dran z ciebie.
Ta - niszczac przy okazji siebie :p. Malo tego, jeszcze wczoraj zdazylem wrocic z krakowa do domu i wyladowac przypadkowo na domowce u znajomego na drugim koncu miasta ;D.

Whaddya mean I ain't kind ? Just not your kind.

Our 'hit'? This is our 'hit'. This next song's our 'hit'. You won't hear this next song anywhere but in your goddamned car, at home, or on this fucking stage, and that's the way it should be.

yac

Od: 2003-03-08

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2012-02-19 23:43:04

Rzeczy, o których miałem przypomnieć

Kubrick i ogólnie polish subtitles na Amazonie.

Neurotyczna osobowość naszych czasów - najbardziej poczytna autorka ksiązek psychologicznych po Freudzie i Jungu. Są 2 rozdziały dotyczące neurotycznego współzawodnicta, więc temat bardzo nam bliski :D

Tekst zlotu

[Świadek Jehowy]: Czy wierzy pan, że może być pokój na świecie?

[frax]: hmm... tak na szybko, to @#$% nie wiem!

Do następnego :)

Gdzie jest zwątpienie, tam jest wolność.

Św.Chooy

Od: 2011-08-24

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2012-02-20 00:32:45

Dotarłem do domu! :D

Lepiej mieć Parkinsona i trochę powylewać, niż Alzheimera i zapomnieć wypić.

aiken

Od: 2002-04-02

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2012-02-20 11:37:27

Mav o co chodzilo z tym anglikiem co byl w Hostelu drugiego dnia co mowiles ze niesamowita historia?

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2012-02-20 11:51:26

A ja chciałem powiedzieć, że takie spotkania przypominają mi czasy świetności q3, kiedy to jeździło się (wtedy jeszcze głównie) na turnieje, ale oprócz współzawodnictwa miały miejsce epickie melanże. Ja i Arletta ogromnie wszystkim za towarzystwo i dużo dobrych wrażeń, które jestem pewien, że będziemy rozpamiętywali jeszcze długo. Sprawdza się to, co powtarzam często przy takich okazjach - mało kto potrafi się tak dobrze bawić jak gamerzy!

Co prawda spotykamy się ostatnio dosyć często, ale to i tak nie przeszkadza mi mieć ochoty na więcej takich zlotów :)

info dla alien.a - no mógłbym Ci zrobić jakąś recenzję, ale po co? :D Jestem pewien, że i tak sporo Ci poopowiadamy :))

A mój ulubiony tekst zlotu (niedziela rano, większość w nastroju pabla od "Krzysiu, jem zupę"):

shivek: no @#$%, co to za chujowa ładowarka na moim łóżku?

Chooy [zmieszanie poczucia winy za chujowość swojej ładowarki i próbując ją usprawiedliwić]: No... Sony Ericsson.

ed: aiken, zaczęliśmy rozmawiać o muzyce. W pewnym momencie przyniósł swojego iPoda i puścił mi piosenkę zespołu, który znałem od bardzo dawna, ale przestałem go słuchać parę lat temu właściwie bez powodu. Okazało się, że puścił mi jeden z ich nowszych kawałków (siłą rzeczy nie znałem), który w tytule ma cytat, który chciałbym sobie pewnego dnia wytatuować, a piosenka jest właściwie o tym, co ten cytat oznacza i co miało na mnie spory wpływ za gówniarza. Taki zbieg okoliczności mi się często nie przydarza.

yac

Od: 2003-03-08

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2012-02-20 14:25:13

a, jeszcze jedno

[bum-bum w drzwi] - ile mozna zakładać kalesony!

Gdzie jest zwątpienie, tam jest wolność.

Św.Chooy

Od: 2011-08-24

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2012-02-20 17:03:53

Dwa kieliszki w dwie sekundy. Excellent!

To był chyba najlepszy zjazd do tej pory. Zazwyczaj oprócz imprezowania mieliśmy coś do załatwienia i to było imo chujowe. Teraz nic nas nie goniło i mogliśmy na luzie spać do południa i chlać bez przerwy. No i miejscówa w hostelu idealna. Na dodatek wizyta u moni zniszczyła po prostu wszystko :D

Lepiej mieć Parkinsona i trochę powylewać, niż Alzheimera i zapomnieć wypić.

_Vh

Od: 2003-05-21

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2012-02-20 18:48:21

kanieczna trzeba zrezygnowac z typowego grania, tylko ogarniać sprawy grillopodobne, jest znacznie lepiej i bardziej towarzysko

Единый, могучий Советский Союз!

shiv

Od: 2002-04-29

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2012-02-20 20:19:44

Jestem @#$% :D
12 godzin pozniej niz planowalem ale dalem rade :D
Bylo zajebiscie , zajebisty hostel zajebiscie tania knajpa zajebisty bylem nawet ja :D
I porady kulinarne, dzieki arlettcie wiemy np zeby nie jesc zurku przed piciem bo hm wydalany z powrotem gorzej smakuje :D
A i psy moni liza sobie nawzajem dupy =o
Ichuj pozostal chujem :D

............

Św.Chooy

Od: 2011-08-24

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2012-02-20 21:12:11

shivus żyje, możemy zlot uznać za udany :D

Lepiej mieć Parkinsona i trochę powylewać, niż Alzheimera i zapomnieć wypić.

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2012-02-20 22:13:00

shiv napisał:
> I porady kulinarne, dzieki arlettcie wiemy np zeby nie jesc zurku przed piciem bo hm wydalany z powrotem gorzej smakuje :D
Celownik od Arleta: Arlecie.

Celownik od Arletta (mojej lubej imię): Arletcie.

Fajnie mieć dziewczynę z (tatuażem i) nietypowym imieniem :D

A hostel rzeczywiście najlepszy w jakim nocowałem kiedykolwiek, party-wise. Z pewnością powtórzymy, o ile jeszcze się będziemy spotykać w Krakowie.

shiv

Od: 2002-04-29

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2012-02-20 23:30:23

No masz juz sie przysral :DDD
mialo byc arletcie nie wiem skad tam sie wzielo drugie t, moze mi jeszcze lapy lataja poza tym z tel pisalem :D
I @#$% mandat dostalem za brak pasow jak tylko od moni wyjechalismy ;xxx
Ludzie jaki monia z bastkiem ma zajebisty haj lajf to uaaa :)
chuju potwierdzaj! :D

Po raz drugi z rzedu szukalem samochodu, tym razem ciut dluzej bo z 40 min, zwiedzilismy z chujem cale centrum krakowa a auto bylo max 5 min z buta od hostelu , porazka
Powrot mialem rownie udany, najpierw ten mandat, nastepnie po odstawieniu szanownego chuja pod dom start w trase, gdzie sie okazalo ze jest taka szklanka na jezdni ze jechac nie idzie wiec zatrzymalem sie na stacji zeby dotankowac auto do pelna, tam sie okazalo ze nie chce mi przyjac platnosci karta, dobra zaplacilem gotowka zostalo mi w portfelu 9zl polskich pln, mysle sobie bede w lodzi wyplace z bankomatu bo przeciez mam, wiec ruszam , po 100 km stwierdzilem ze sie nie da bo maksymalna predkosc na tym lodowisku to moze 50 km/h wiec na stacje i w kime, obudzilem sie polamany w @#$% przez te niewygodne fotele ale trudno, ruszam na lodz po kase z bankomatu zeby miec na oplate autostrady.

W lodzi bankomat pokazal mi srodkowy palec i napisal ze mam na koncie 27.70 i co oczywiste nie moglem podjac takie kwoty bo sie nie da a z moimi 9 zlotymi w portfelu mialbym na autostrade i na hamburgera w macu z kawa.
W zwiazku z powyzszym musialem jechac stara jedynka , ruszylem na wloclawek gdzie przyjebala we mnie sniezyca, mysle sobie przypadek, kawalek dalej jeblo gradem, @#$%, dojezdzam do swiecia to nie dosc ze tam pierdoli celuloza to po raz drugi pizdlo we mnie sniezyca, przebrnalem te dowcipy rodem z alaski i mysle sobie teraz dam ognia i raz dwa dojade do tczewa a tam juz obwodnica i gdansk.
Nie przewidzialem ze w ten sam sposob mysli polowa kierowcow ciezarowek z calej polski, ktorzy unikaja oplat na autostradach wiec dojechalem do pracy na 16-ta spozniony @#$% 5 godzin :D

Kto przetrwal i to przeczytal wygrywa wylizanie dupy przez jednego z psow moni i bastka :D
Dziekuje :)

............

l1nk

Od: 2003-04-07

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2012-02-21 08:03:20

shiv napisał:
> Kto przetrwal i to przeczytal wygrywa wylizanie dupy przez jednego z psow moni i bastka :D
>
> Dziekuje :)
Przeczytalem, ale podziekuje ;d

_Vh

Od: 2003-05-21

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2012-02-21 16:32:39

Единый, могучий Советский Союз!

aiken

Od: 2002-04-02

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2012-02-22 11:42:16

Nie chce nic mowic, ale ten koles na wozku wyglada mi na ....