ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

krecace sie cos na mapie

bisz

Od: 2003-04-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-06-28 10:31:44

siema, przerabiam pewna mape za pomoca dekompilacji itd, no i jest tam taki wiatrak krecacy sie w okol osi pionowej, no i tak, zaznaczam wszystko, robie z tego func_rotating, w srodku daje maly brusz o teksturze orgin,

noi sie nie kręci :/

co robie zle ?

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-06-28 14:27:03

Orginowi tez nadaj func_rorate...
Zaznacz calosc potem - N - i tam wybierz wedlug ktorej osi ma sie to cos obracac... (albo nie znaznaczaj nic, domyslnie wtedy jest os Z).
Nawet bez orgina to to powinno ci dzialac... Jednak orgin przydaje on sie do ustalenia tego... Srodku obrotu...

Trzymaj to jako przyklad:

http://members.lycos.co.uk/szakal/texts/przyklady/func_rorating.zip

Jak robisz cos bardziej zlozonego... Jakis wiatrak z brushy np. Najpierw zrob cala konstrukcje - pozniej wstaw common/orgin w miejsce, ktore ma byc srodkiem obrotu... Zaznacz calosc z orginem -> func_rorating. We wlasciwosciach N ustal os, predkosc itd. Musi dzialac.