ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

krew i zwloki

Shaqal

Od: 2002-08-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-03-19 07:22:21

witam, ostatnio grajac online trafilem na serwer na ktorym byla wlaczona taka ’opcja’ ze po zfragowaniu zwloki i krew na scianach nie znikaly po kilkunastu sekundach - lecz byly caly czas... hmm wiec tu moje pytania - jak odpalic cos takiego jak zaloze swoj serwer? po2 co zrobic zeby u innych tez byl ten efekt - bez wzgledu na configa? - oczywiscie wiem ze w profesjonalnej grze takie cos przeszkadza ale potrzebuje tego dla pewnego wizulanego efektu - z gory dzieki za pomoc

| -=shaqal.tk | WebDesign |

gNc

Od: 2005-11-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-03-30 07:16:44

Ja też to chce! :). Przydałoby się na lanie. Szukałem kiedyś i nie mogłem znaleźć i już myślałem że nie ma czegoś takiego. A może dałoby się namieszać w kodzie gry? Musi gdzieś być określony czas znikania flaków. Wtedy możnaby zrobic z tego jakiegoś paka i moda w ten sposób u każdego by było. Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie?

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-04-11 09:27:47

Jak masz wlaczone na serwerze cg_gibs 1 i com_blood 1 - zwloki zostaja dluzej - ale tez znikaja po jakims czasie.
Tamto to musial byc jakis mod od strony serwera. Sprobuj cl_allowdownload 1 - polacz sie z serwerem... Jak serwer ma udostepnione sciaganie do zapisze u ciebie te modyfikacje.
Komendy na to nie ma.