[b](przenoszę ten post coraz niżej, bo 666 :PPP)[/b]
[red]Raul, ślepoto :P masz tu po drodze wszystkie linki. wchodzisz na stronce do działu download i masz (tenebrae2 nie ma, bo to tylko podstawa, którą można wykorzystać do swojego silnika - jest zaimplementowane w Industri, tam jest download[/color]
jak chcesz ładnego q1, to glquake jest ładny, że nie wspomnę o (pewnie głośnym tu) tanebrae.
ja tam się nie zabieram nawet za to, bo nie mam czasu teraz. chwilkę najwyżej wieczorem pofreestyle\'uję na defragu, więcej nie gram ostatnio. może kiedyś wrócę do q1 (to były czasy)
usunąłem tamtego posta, bo nie chcę stracić szatańskiego numerka :P
tenebrae.sourceforge.net/index.php
tak może wyglądać nasz poczciwy q1:
[img]tenebrae.sourceforge.net/shots8/quake93.jpg[/img]
[red][b]to quake1, a nie jak się wszystkim wydawało doom3!!! serio![/b] [/color]
[img]tenebrae.sourceforge.net/shots8/quake00099.jpg[/img]
a przy okazji szukania natrafiłem na nowy projekt, TENEBRAE2. nie wiem za bardzo o co chodzi, ale coś piszą o obsłudze bsp z q3!!!!!!!!!!
póki co, żaden download nie jest dostępny i wogóle niewiele o tym mówią, ale wygląda to przebajecznie. gdyby tak podkręcić q3 do takich detali...
www.tenebrae2.com/
[img]www.tenebrae2.com/screenshots/tenebrae2_tb-base_07.jpg[/img]
oraz bazujący na tenebrae2 projekt INDUSTRI, różni się od tenebrae2 tym, że można go ściągnąć i odpalić pod q1
industri.sourceforge.net/
[img]industri.sourceforge.net/shots/ind030927j2.jpg[/img]