ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Która odsłona Quake jest najlepsza ?

srakal1ty

Od: 2004-03-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-06-29 23:13:05

No dla mnie to:

q3 - wiadomo, wytrysk (geniuszu :) Carmacka, król, etc - głównie dzięki defragowi i CA

q1 - wspomnienie z przeszłości, całkiem miłe, ale tylko wspomnienie

q2 - dobry tryb Single Player

q4 - straszna kaszana pod każdym względem

ql - w ogóle nie jestem ciekaw co z tego będzie

Także jak już pisałem - q3 i tylko q3, reszta się nie liczy

"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2008-06-30 07:59:44

CZECIA!

mises.org / marksdailyapple.com

jacepaw

Od: 2006-01-09

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2008-06-30 09:08:07

W moim rankingu zdecydowanie najlepszą częścią jest "Jedyneczka", a za nią plasuje się "Dwójka" jak to Ktoś juz wyżej zaznaczył za tryb "singiel player", no oczywiście pomijając wypasną jak na owe czasy grafę.
Zresztą do oprawy wizualnej całej serii nie można się doczepić, jest jak dla mnie "wzorcowa".
Potem oczywiście na następnym miejscu "Trójeczka", z niesamowitą frajdą "wymiatania" po necie, a na bardzo szarym końcu niestety "czwórka".
Ale nie ma to tamto .... już czekam na kolejny zapowiedziany przez ID "Wstrząs" :)

THRAWN

Od: 2003-05-24

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-06-30 12:18:57

temt na offtopic bo zadajesz pytanie w dziale Q3...


**#qlpickup.pl #team-poland.ql #c4-boom

ZAPRASZA**

T3kin

Od: 2008-06-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-07-03 09:32:11

Jak dla mnie to najlepsza czescia byla dwujeczka. Gralem w q2 z poltora roku, ale niestety scena (jak dla mnie) juz jako tako nie istnieje, dlatego przenioslem sie na q3. Nizej umieszczam cytat dlaczego q2>q3

"Quake 3 is ONLY about aim, especially with that stupid mg starting weapon wich is basically the strongest gun in the game (it's like a long range lightning gun, but without the lag effect, nice1 id).

In quake 2 it was quite possible to defeat your opponent using your brains by denying them weapons and armour (no 5 second weapon spawns, wich are just usless, I mean either have meaningfull spawntimes or don't bother with them at all). In quake3 a newly spawned player can immediatly take you down in seconds if he has good mg aim or grabs a nearby railgun or whatever, doesn't matter if you have control or not.

Things like that just destroy the basic mechanics of the previous quake's, wich were all about taking control of the map and keeping it. And it gets worse the more people are playing on a server. Have you ever seen a top level 4v4 lan game in quake3? It's just a total mg cess fest. Compare that with the beauty of quake2, wich has people being able to hold and defend area's without dying for 20 minutes! Getting resupplied by their teammates who drop weapons and ammo for them etc."

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2008-07-03 11:11:15

Bardzo mądry cytat - w Q2 była zajebista wymiana broni i amunicji a w Q3 spłycili to wszystko tak niemiłosiernie [](//htmlarea/images/smiles/6.gif)

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

grzesiontko

Od: 2007-12-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-07-03 12:23:23

w QL tyż jest wymiana :S

It has been precisely 12 days, 11 hours, 35 minutes, and 12,4 seconds since something good last happened.

kos

Od: 2003-03-01

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2008-07-03 23:17:58

w jakimś modzie na q3 też była i co z tego.
edit. chyba nawet na cpma ;p można było takie coś ustawić.

^^