ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Kulawy system respawnow na dm6

Panplayer1

Od: 2003-12-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-29 14:19:45

Mam pytanie - czemu jeszcze nikt nie pomyslal zeby wypuscic wersje mapy prod6 do dueli z poprawionym systemem respawnow. Mowie tu o sytacji gdy jeden gracz stoi na uprzywilejowanej pozycji bo zgarnia sobie MH i RA a drugi moze zebrac tylko YA.

freak

Od: 2002-06-01

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-01-29 15:11:10

ke ? :U
Jeśli chodzi ci o start - to zepewniam cię że żaden nie ma uprzywilejowanej pozycji, wszystko zależy od samych graczy, gorzej jest juz ze startem np. na ztn.

inside

Od: 2003-01-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-29 15:16:19

nie może być tak bo przecież nie było by zabawy :) każdy ma tak juuz obczająna dm6 ze potrafi grac bez czy z uprzywilejowaną pozycją respawnów :)

auroxick

Od: 2002-10-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-29 15:19:45

wlasnie, jak byla by taka mapa p6 to i tak by sie nie przyjela zreszta tak jest dobrze, ps mniej p6 [11]

pent1um

Od: 2002-07-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-29 16:51:51

True, true...

This place hasn’t seen any action for decades, unfortunately neither have I.

Soulbringer

Od: 2003-07-30

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-29 19:28:10

> ke ? :U
>
>
> Jeśli chodzi ci o start - to zepewniam cię że żaden nie ma uprzywilejowanej pozycji, wszystko zależy od samych graczy, gorzej jest juz ze startem np. na ztn.

W ktorym miejscu na ztn? Ztn jest piekny..

rooseck

Od: 2002-08-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-29 19:45:20

> Mam pytanie - czemu jeszcze nikt nie pomyslal zeby wypuscic wersje mapy prod6 do dueli z poprawionym systemem respawnow. Mowie tu o sytacji gdy jeden gracz stoi na uprzywilejowanej pozycji bo zgarnia sobie MH i RA a drugi moze zebrac tylko YA.

ale to jest wlansie q3!!! ej. procz skilla trzeba miec jeszcze szczecie. co wy chcecie zeby bylo wszystko zawsze na wyrownaym poziomie? po to sa takie respawny zeby urozamici gre. poza tym zobaczcie jaka jest satysfakcja gdy po 5 minutowej grze tylko na YA przejmiecie RA i MH. wtedy macie mecz w kieszczeni bo przeciwnika krew jasna zalewa! chyba ze gracz prezentuje wysoki poziom. zostawcie respawny. uczcie sie grac w kazdej sytuacji.

ps. jesli juz mielibysmy zmieniac respawny to dajnie byloby zmienic kazy respawn na mapie... za 2 tygodnie znoof :D ciekawie by sie gralo :D

w cyrku od pierdala sie [white]cyrkutę[/color]
[green]gudbajden gdy mnie[/color] spotkasz...

[white]ej uwaga uwaga. jestem obecnie na studiach i nie mam na stancji jeszcze netu wiec mnie tu troche nie bedzie.... moze z 2 tyg.

kochajcie mnie mocno i wogole mnie kochajcie bo jestem taki fajny jak...

enjoy

Od: 2003-01-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-29 19:52:10

co prawda to prawda ze ten respown przy filarze jest zjebany, jesli gra 2 graczy o podobnych umiejetnosciach to bedzie bardzo trudno odzyskac kontrole na mapie i moze to potrwac z pol meczu, juz nawet nie mowie co bedzie jak ten gorszy gracz ma gorszy resp, a z czego to wynika? ano wlasnie i tu pojawia sie kolejny problem z prod-m6 - mapa jest cholernie niezrownowazona w duelu! bliskosc ra i mh powoduje ze kontrolowanie mapy staje sie bardzo proste- no w kazdym razie prostsze niz powinno i zwykle tak bywa ze jeden koles trzyma kontrole na mapie a jak ja straci to i tak juz nie ma czasu na odrobienie strat przez przeciwnika, lub ewentualnie straci kontrole po paru minutach a ten drugi nabija fragi do konca meczu......powinien ktos pomyslec zeby zrobic pro-pro-q3dm6 z 2 ya i mh lub 2 ra i mh...[27]

Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place

quakelive.plfoo-clan

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-29 20:42:20

kulawy to jest quake i prodm6 ;X

nie ma rady...

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

Panplayer1

Od: 2003-12-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-29 21:17:22

> ej. procz skilla trzeba miec jeszcze szczecie. co wy chcecie zeby bylo wszystko zawsze na wyrownaym poziomie? po to sa takie respawny zeby urozamici gre. poza tym zobaczcie jaka jest satysfakcja gdy po 5 minutowej grze tylko na YA przejmiecie RA i MH. wtedy macie mecz w kieszczeni bo przeciwnika krew jasna zalewa!

Owszem, jest i to jest fakt niepodważalny :O
Edit: aa, no mi wlasnie chodzi o ten respawn kolo szotgana miedzy kolumnami jakby co :P

rooseck

Od: 2002-08-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-29 23:37:31

aha no i jeszcze jedna wazna sprawa.

nie wiem co za debile wymyslili ze prodm6 to mapa duleowa?
chyba im do tdma 4v4 byla za mala a ze byli tacy ograniczeni to pomysleli ze jak nie tdm 4v4 to 1v1.

nolol

w cyrku od pierdala sie [white]cyrkutę[/color]
[green]gudbajden gdy mnie[/color] spotkasz...

[white]ej uwaga uwaga. jestem obecnie na studiach i nie mam na stancji jeszcze netu wiec mnie tu troche nie bedzie.... moze z 2 tyg.

kochajcie mnie mocno i wogole mnie kochajcie bo jestem taki fajny jak...

move

Od: 2002-07-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-01-29 23:59:38

o co sie wlasciwie rozchodzi?:) przyznam, najgorszy spawn na dm6 na poczatku to schodki do szotgana, no ale i z tego mozna wyjsc bez problemow, jesli sie uda to zbierzesz MH (musisz zrobic skoka szybko rowno z \"Fight!\"), a jak nie chcesz ryzykowac, to napierdzielasz po YA i pozniej armor shardy (lub odwrotnie) i pozniej RG, than czyhasz czy przeciwnik nie zebral drugiego spawnu RL, przykampujesz chwile i postrzelasz mu na RA i MH kiedy ten bedzie chcial wziasc. szybko sie tak odbija mape ;)

a co do spawn-fragow: przeciez ta gra bylaby nudna jak flaki z olejem, gdyby nie bylo mozliwosci nabicia kilku excellentow w duelu ;), a do tego tez trzeba skilla, wyczucia i szczescia zeby umiec trafic :>

kiedy dorosnę, będę grać jak slawek.

Moja firma
Fatal1ty Best Frag Contest

Panplayer1

Od: 2003-12-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-30 00:08:19

Hmm no w sumie tak bo jak sie lykam RL i LG to opponenta :D trzymam na dystans zeby nie mogl podejsc i wyjebac rakiety w twarz ale i tak sadze ze jeden powinien miec szanse na siegniecie jednego silnego itemu a o drugi - kto szybciej, kto mocniej :P

inside

Od: 2003-01-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-30 07:31:43

q3 kochamy za to jakim jest lepiej go nie zmieniać :)

xenq

Od: 2003-08-20

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2004-01-30 16:08:19

a jak :D

:ASd

Tramal

Od: 2002-11-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-30 22:47:41

co do ZTN to nie widze problemu tam są wszystkie respowny wg mnie dobrze rozstawione
no a PRO-dm6 faktycznie ten kto zaczyna kolo filara ten ma poczatkowa porażke i moze to zadecydowac o meczu. no a dalesze respowny w znanych miejscach wg mnie sa dobre bo przynajmniej cos sie dzieje

Jestem Fantastic !!! :))) no czasem plastic :((( ale Boombastic !!!!! :))))

d4widoV

Od: 2003-02-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-01-30 23:16:07

to zacznij grac w CA albo RA3, będzie po kłopocie hehhe :D żart oczywiście :D jakoś muszą być te respawny bo przeciez dwóch playerów nie może w tym samym miesjcu zaczynać, sądze, że topic można closed :D pozdro

v1n5

Od: 2003-01-06

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2004-01-31 12:11:45

nie kapuje wogole z czym problem. pro-q3dm6 jest swietna mapa! wszystko w niej jest ok! tak jak napisal wczesniej rooseck, ze do gry w q3 potrzebne jest takze szczęście... jeśli masz resp kolo filaroof, to zbierasz shotguna, spierdalasz po LG i shardy i spowrotem po YA i defense !!! trzeba sie nauczyc grac w kazdej sytuacji. a mape wygra ten ktory w trakcie kontroli nawali wiecej fragow przeciwnikowi, zrobi mniej błędów itp!!! cwiczcie a nie nazekajce na respy itp

Rap po godzinach i looz ponad wszystkim!