Mam pytanie - czemu jeszcze nikt nie pomyslal zeby wypuscic wersje mapy prod6 do dueli z poprawionym systemem respawnow. Mowie tu o sytacji gdy jeden gracz stoi na uprzywilejowanej pozycji bo zgarnia sobie MH i RA a drugi moze zebrac tylko YA.
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Mam pytanie - czemu jeszcze nikt nie pomyslal zeby wypuscic wersje mapy prod6 do dueli z poprawionym systemem respawnow. Mowie tu o sytacji gdy jeden gracz stoi na uprzywilejowanej pozycji bo zgarnia sobie MH i RA a drugi moze zebrac tylko YA.
ke ? :U
Jeśli chodzi ci o start - to zepewniam cię że żaden nie ma uprzywilejowanej pozycji, wszystko zależy od samych graczy, gorzej jest juz ze startem np. na ztn.
nie może być tak bo przecież nie było by zabawy :) każdy ma tak juuz obczająna dm6 ze potrafi grac bez czy z uprzywilejowaną pozycją respawnów :)
wlasnie, jak byla by taka mapa p6 to i tak by sie nie przyjela zreszta tak jest dobrze, ps mniej p6 [11]
True, true...
This place hasn’t seen any action for decades, unfortunately neither have I.
> ke ? :U
>
>
> Jeśli chodzi ci o start - to zepewniam cię że żaden nie ma uprzywilejowanej pozycji, wszystko zależy od samych graczy, gorzej jest juz ze startem np. na ztn.
W ktorym miejscu na ztn? Ztn jest piekny..
> Mam pytanie - czemu jeszcze nikt nie pomyslal zeby wypuscic wersje mapy prod6 do dueli z poprawionym systemem respawnow. Mowie tu o sytacji gdy jeden gracz stoi na uprzywilejowanej pozycji bo zgarnia sobie MH i RA a drugi moze zebrac tylko YA.
ale to jest wlansie q3!!! ej. procz skilla trzeba miec jeszcze szczecie. co wy chcecie zeby bylo wszystko zawsze na wyrownaym poziomie? po to sa takie respawny zeby urozamici gre. poza tym zobaczcie jaka jest satysfakcja gdy po 5 minutowej grze tylko na YA przejmiecie RA i MH. wtedy macie mecz w kieszczeni bo przeciwnika krew jasna zalewa! chyba ze gracz prezentuje wysoki poziom. zostawcie respawny. uczcie sie grac w kazdej sytuacji.
ps. jesli juz mielibysmy zmieniac respawny to dajnie byloby zmienic kazy respawn na mapie... za 2 tygodnie znoof :D ciekawie by sie gralo :D
w cyrku od pierdala sie [white]cyrkutę[/color]
[green]gudbajden gdy mnie[/color] spotkasz...
[white]ej uwaga uwaga. jestem obecnie na studiach i nie mam na stancji jeszcze netu wiec mnie tu troche nie bedzie.... moze z 2 tyg.
kochajcie mnie mocno i wogole mnie kochajcie bo jestem taki fajny jak...
co prawda to prawda ze ten respown przy filarze jest zjebany, jesli gra 2 graczy o podobnych umiejetnosciach to bedzie bardzo trudno odzyskac kontrole na mapie i moze to potrwac z pol meczu, juz nawet nie mowie co bedzie jak ten gorszy gracz ma gorszy resp, a z czego to wynika? ano wlasnie i tu pojawia sie kolejny problem z prod-m6 - mapa jest cholernie niezrownowazona w duelu! bliskosc ra i mh powoduje ze kontrolowanie mapy staje sie bardzo proste- no w kazdym razie prostsze niz powinno i zwykle tak bywa ze jeden koles trzyma kontrole na mapie a jak ja straci to i tak juz nie ma czasu na odrobienie strat przez przeciwnika, lub ewentualnie straci kontrole po paru minutach a ten drugi nabija fragi do konca meczu......powinien ktos pomyslec zeby zrobic pro-pro-q3dm6 z 2 ya i mh lub 2 ra i mh...[27]
Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place
kulawy to jest quake i prodm6 ;X
nie ma rady...
I had seven faces
Thought I knew which one to wear...
> ej. procz skilla trzeba miec jeszcze szczecie. co wy chcecie zeby bylo wszystko zawsze na wyrownaym poziomie? po to sa takie respawny zeby urozamici gre. poza tym zobaczcie jaka jest satysfakcja gdy po 5 minutowej grze tylko na YA przejmiecie RA i MH. wtedy macie mecz w kieszczeni bo przeciwnika krew jasna zalewa!
Owszem, jest i to jest fakt niepodważalny :O
Edit: aa, no mi wlasnie chodzi o ten respawn kolo szotgana miedzy kolumnami jakby co :P
aha no i jeszcze jedna wazna sprawa.
nie wiem co za debile wymyslili ze prodm6 to mapa duleowa?
chyba im do tdma 4v4 byla za mala a ze byli tacy ograniczeni to pomysleli ze jak nie tdm 4v4 to 1v1.
nolol
w cyrku od pierdala sie [white]cyrkutę[/color]
[green]gudbajden gdy mnie[/color] spotkasz...
[white]ej uwaga uwaga. jestem obecnie na studiach i nie mam na stancji jeszcze netu wiec mnie tu troche nie bedzie.... moze z 2 tyg.
kochajcie mnie mocno i wogole mnie kochajcie bo jestem taki fajny jak...
o co sie wlasciwie rozchodzi?:) przyznam, najgorszy spawn na dm6 na poczatku to schodki do szotgana, no ale i z tego mozna wyjsc bez problemow, jesli sie uda to zbierzesz MH (musisz zrobic skoka szybko rowno z \"Fight!\"), a jak nie chcesz ryzykowac, to napierdzielasz po YA i pozniej armor shardy (lub odwrotnie) i pozniej RG, than czyhasz czy przeciwnik nie zebral drugiego spawnu RL, przykampujesz chwile i postrzelasz mu na RA i MH kiedy ten bedzie chcial wziasc. szybko sie tak odbija mape ;)
a co do spawn-fragow: przeciez ta gra bylaby nudna jak flaki z olejem, gdyby nie bylo mozliwosci nabicia kilku excellentow w duelu ;), a do tego tez trzeba skilla, wyczucia i szczescia zeby umiec trafic :>
kiedy dorosnę, będę grać jak slawek.
Hmm no w sumie tak bo jak sie lykam RL i LG to opponenta :D trzymam na dystans zeby nie mogl podejsc i wyjebac rakiety w twarz ale i tak sadze ze jeden powinien miec szanse na siegniecie jednego silnego itemu a o drugi - kto szybciej, kto mocniej :P
co do ZTN to nie widze problemu tam są wszystkie respowny wg mnie dobrze rozstawione
no a PRO-dm6 faktycznie ten kto zaczyna kolo filara ten ma poczatkowa porażke i moze to zadecydowac o meczu. no a dalesze respowny w znanych miejscach wg mnie sa dobre bo przynajmniej cos sie dzieje
Jestem Fantastic !!! :))) no czasem plastic :((( ale Boombastic !!!!! :))))
to zacznij grac w CA albo RA3, będzie po kłopocie hehhe :D żart oczywiście :D jakoś muszą być te respawny bo przeciez dwóch playerów nie może w tym samym miesjcu zaczynać, sądze, że topic można closed :D pozdro
nie kapuje wogole z czym problem. pro-q3dm6 jest swietna mapa! wszystko w niej jest ok! tak jak napisal wczesniej rooseck, ze do gry w q3 potrzebne jest takze szczęście... jeśli masz resp kolo filaroof, to zbierasz shotguna, spierdalasz po LG i shardy i spowrotem po YA i defense !!! trzeba sie nauczyc grac w kazdej sytuacji. a mape wygra ten ktory w trakcie kontroli nawali wiecej fragow przeciwnikowi, zrobi mniej błędów itp!!! cwiczcie a nie nazekajce na respy itp
Rap po godzinach i looz ponad wszystkim!