ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

l3dm2 beta1

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-04 01:22:16

Czesc!

Moja druga mapka do Q3A jest w ostatniej fazie produkcji, tj. nadaje sie do testowania. Mozna ja pobrac stad: pearljam.rockmetal.art.pl/garbiak/l3dm2beta1.pl.zip

Mapka insprowana Blade Runnerem, tekstury tylko standartowe. Kilka obrazkow ponizej :

[img]bgarbiak.strony.wi.ps.pl/lvls/shot0000.jpg[/img]

[img]bgarbiak.strony.wi.ps.pl/lvls/shot0001.jpg[/img]

[img]bgarbiak.strony.wi.ps.pl/lvls/shot0002.jpg[/img]

[img]bgarbiak.strony.wi.ps.pl/lvls/shot0003.jpg[/img]
Jest na niej jeszcze kilka buraków (opisałem conieco w readme), ale najbardziej zalezy mi na sugestiach na temat rozmieszczenia bronii i itemsow (przede wszystkim pod wzgledem 1-na-1 i teamplaya).
P.S.1 Wiem, ze powinienem wrzucic to do Beta Corner, ale postanowlem, ze poczekam z tym, az poziom bedzie bardziej dopieszczony...
P.S.2 Mapa chodzi dosc powolnie - probowalem wrzucic aeraportale, ale w wiekszosci miejsc, w ktorych je wstawilem mapa sie urywala - tzn. nie bylo widac co jest za portalem...

Czy ktos moze pomoc?

tiger

Gravatar

Od: 2003-02-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-04 15:10:26

Mapka wygląda nieźle na tych screenach zaraz ściągnę i powiem co i jak wegług mnie [1]

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-04 17:12:27

areaportale wstawia się tylko w drzwi (takie z func_door a nie w przejścia) właśnie dlatego że to co jest za areaportalem jest niewidoczne. mapke sciagam, zobacze ile fps jest u mnie, a caulkowales sciany ktorych nie widac? to tez zwieksza ilosc fps na mapie

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-04 17:37:11

Czyli tak jak w tutorialach... Ech, myślałem, że istnieje coś co poprawiłoby visa (bo w niektórych miejscach widać prawie całą mapę, tzn. widać w r_showtris 1) - kaprysów engine\'u nie przeskoczysz :p

Ale bez dramatu - ocaulcowałem wszystko co możliwe, fpsy są w normie, z wyjątkiem tych kilku miejsc...

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-04 17:46:26

no właśnie w kilku miejscach, najbardziej to widoczne przy pomieszczeniu z RA, bo jakbybył leak to spadek fps by byl na calej mapie i przy tych schodach gdzie nie ma ściany. a ta texturka/shader mógłbyś dać na texturkę taką jak jest z boku schodów a nie na caulk bo teraz jest prześwit. I wstaw jeszcze raz ten blok z tym niewidicznym schodkiem.

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-04 18:07:11

Jeszcze pobawie się z hintami, bo ponoć pomagają: www.wolfensteinx.com/surface/tutorials/hint_brushes.html
Mógłbyś jeszcze raz wyjaśnić o co chodzi z tym shaderem, schodami, caulkiem - bo nie załapałem...

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-04 18:14:46

No tam pod shodami masz taka zolta texturke z shaderem. I poiinienes podspodem zrobic blok z textura sciany, a nie caulkiem (chyba dales caulka?) bo inaczej robi sie z tylu przeswit takjakby byl leak.

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-04 21:06:00

fajna mapka, ale malo grywalna. pracuj dalej. nie chce mi sie komentowac dzisiaj, cos nie w sosie jestem...

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-06 13:10:41

> fajna mapka, ale malo grywalna.

Grałeś z botami, czy z człowiekiem? Jak z botami to polecam team dm z 4-6 zawodnikami. FFA też jest znośne, ale 1-na-1 to tylko z prawdziwym przeciwnikiem trzeba grać... No, i nie zapominajmy, że rozmieszczenie przedmiotów jest jeszcze \"nie ostateczne\"... Jakieś sugestie?

StaryOrgowicz_58

Gravatar

Od: 2012-12-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-12 16:46:40

Nic nie powiem mapsko lux.
btw. No to tylko czekac na koncowa produkcje. :P