Mapa zostala skompilowana z uzyciem nastepujacej opcji z menu BSP:
Q3Map2: (test) BSP -meta, -vis, -light -fast -filter
Wszystko przebiega w porzadku, okienko Debug nawet sie nie pojawia (przedtem uzylem bobtools/brush cleanup coby pozbyc sie syfu)
Tworze plik AAS. Niezaleznie od moich staran, praca BSPC konczy sie tak:
BSPC version 2.1h, May 6 2001 16:15:03 by Mr Elusive
optimize = true
bsp2aas: D:GryQuake3baseq3mapsmojamapa.bsp to D:GryQuake3baseq3mapsmojamapa.aas
-- Q3_LoadMapFromBSP --
Loading map from D:GryQuake3baseq3mapsmojamapa.bsp...
creating planar surface planes...
searching visible brush sides...
0 brush sides598 brush sides textured out of 4286
Entity 0, Brush 786: duplicate plane
Entity 0, Brush 788: duplicate plane
Entity 0, Brush 924: duplicate plane
Entity 0, Brush 924: duplicate plane
-------- Brush CSG ---------
1223 original brushes
1179 output brushes
-------- Brush BSP ---------
1179 brushes
823 visible faces
0 nonvisible faces
7501 total sides
Win32 multi-threading
1 threads max
depth first bsp building
1529 splits
1655 KB of peak total bsp memory
BSP tree created in 11 seconds
------- Prune Nodes --------
1084 pruned nodes
---- Node Portalization ----
445 nodes portalized
20 tiny portals
97 KB of portal memory
951 KB of winding memory
------ FloodEntities -------
WARNING: no entities inside
**** leaked ****
No LOL, leaked?!? Na pewno nie jest to leak w vis, bo kompilacja bsp->vis->light dochodzi do konca! Jesli wlacze -forcesidesvisible, to plik AAS sie zrobi, ale bot sie nie odpala, w grze na konsoli jest komunikat, jakby w ogole AAS nie bylo... Troche zastanawiaja mnie te komunikaty \"Entity 0, Brush 924: duplicate plane\"
Czytam sobie w helpie do Radianta:
Just like there can be vis \"leaks\" in a map there can also be clipping leaks. Two things can be wrong when the BSPC tool outputs that a map leaks. There are no entities in the map at all, or all entities that are actually in the map are placed in solid locations (see Test Solid below). In this case the BSPC tool outputs: \"WARNING: no entities inside.\" The map must contain at least one player start entity to load in the game.
A wiec tak:
\"There are no entities in the map at all\" - wykluczone, mam wiele entities na mapie, punkty startowe graczy tez.
\"all entities that are actually in the map are placed in solid locations\" - chyba niemozliwe , sprawdzilem i wszedzie bylo empty area. A tak swoja droga - musialem to sprawdzic pod czystym q3, bo pod OSP mi nie chcialo wypisywac...
Czyzby Brush cleanup nie zadzialal i dalej sa jakies duplicate planes? Czy ktos wie, o co tu chodzi?
A do czego tak naprawde sluza hinty? Czy na w miare nieduzej mapie sa potrzebne?
Acha - jeszcze jedno: skad wziac takie lampy, albo chociaz podobne?
[img]willow.iie.uz.zgora.pl/~tmaciag/lampa1.jpg[/img]