Witam mam pytanie, otoż jak mozna poprawic widocznosc przeciwnikow znaczy ich ostrosc i wogole.. BO na jednym cfg prawie wogole ich nie widze a na drugim widze az zadawalajaco :)
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Witam mam pytanie, otoż jak mozna poprawic widocznosc przeciwnikow znaczy ich ostrosc i wogole.. BO na jednym cfg prawie wogole ich nie widze a na drugim widze az zadawalajaco :)
QUAKE 3 ARENA RZĄDZI
Chodzi o to zeby lepiej widac postacie.... bo jak ja to ich prawie woogle nie widze a na innym cfg widze je doskonale
QUAKE 3 ARENA RZĄDZI
pokaz screena z tych dwoch cfg bo tak to nie wiadomo wtf
albo pomow z herpu, on mial zajebista widocznosc ;D
Może jak nie screeny to chociaż wklej tu te cfg’y...
"Śmiejecie się ze mnie, bo jestem inny. Ja się śmieję z was, bo wszyscy jesteście tacy sami."
cg_enemymodel tankjr/pm
cg_enemycolors 2222
...let something in, or throw something out...
you left the door open wide....
r_umyjMonitor 1
r_fullscreen 1
cl_disableDrugs 1
cl_disable% 1
Powinno pomóc.
^ ^
Musisz sprecyzować. Nie widzę tego samochodu o którym mówisz bo:
Zasłania mi go inny samochód
Stoi za zakrętem poza moim polem widzenia
Rozprasza mnie goła baba, która stoi tuż obok
itd.
Musimy wiedzieć co Ci przeszkadza, wtedy spróbujemy odpowiedzieć na Twoje pytanie.
Chyba wiem o co mu chodzi.
Na zwykłym q3 bez osp nie można sobie ustawić enemycolors 2222 , a na osp można. Jak gra zwykłe vq3 to nie widzi praktycznie modela (bo faktycznie słabiej widać modele bez jaskrawych kolorków), a jak włazi na osp to widzi. Pewnie chciałby tak zawsze, ale tak się nie da :/
...let something in, or throw something out...
you left the door open wide....
Gram na e+ a oto kilka screenow z dm17 widze postacie bo osttanio cos poprawilem ale i tak nie widac jak na tamtym cfg:
www.speedyshare.com/817967482.html
a to screeny z tamtego cfg:
QUAKE 3 ARENA RZĄDZI
cg_enemymodel tankjr/pm
cg_enemycolors jjjj
lub
cg_enemycolors 2222
lub
cg_enemycolors iiii
Zmniejsz fov ;>. Tak wogóle to jeśli modele ci się rozmywają jak są daleko, są niewyraźne, to to wina rozdzielczości detali albo coś takiego (zwiększ).
^^
/cg_forcemodel 0
/xp_enemyModel tankjr/xp
/xp_enemyColors 2222
komenda
/cg_forcemodel 0
jest niezbędna do gry FFA, bo jeśli ustawimy na 1 to mimo ustawienia naszych przeciwników, będziemy ich widzieć tak jak nas samych (np. mimo, że ustawie sobie przeciwników jako zielonych tankjr-ów to grając czerwonym urielem też będę ich widzieć jako czerwonych Urieli). Takie ustawienia są najlepsze dla trybu gry FFA. Jednak gdy dochodzi do rozgrywki drużynowej, to warto sobie zbindować taką komendę:
/bind (klawisz) toggle cg_forcemodel
Co nam ona daje?. Otóż gdy wyłączymy force model podczas gry FFA to przeciwników widzimy tak jak sobie ustawiliśmy. Podczas TDM też ich tak widzimy, ale jest jedno małe "ale". Swoich kompanów z drużyny widzimy w postaci takiego modelu jaki sobie ustawili, czyli ktoś gra tankjr, to widzimy tankjr, ktoś wybrał bones, my widzimy bones. Nie dla każdego jest to uciążliwe, ale gdy ktoś się dołącza do gry to mamy małe "zacięcie" podczas wciśnięcia tab. Gdy włączymy force model za pomocą "toggle cg_forcemodel" to przeciwników będziemy widzieć tak jak ich ustawiliśmy a graczy z własnej drużyny pod postacią modelu jaki sami mamy ustawiony. Jeśli chcemy wrócić do ustawień dla FFA, to znów wciskamy zbindowany klawisz. Działa on na zasadzie przełącznika.
Pozdrawiam
Nec Temere Nec Temide
Bongo juz lepiej :) teraz sluchajcie zeby nie zakladac roznych teamatow to w czasie odbijania sie od scian BFG nie widze wogole tych katow znaczy zmywa sie z tlem... i nie widze w ktore miejsce walnac zeby dobrze wyleciec??
QUAKE 3 ARENA RZĄDZI