ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Lepsza widocznosc??

Tiger224

Gravatar

Od: 2007-07-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-04-04 15:19:39

Witam mam pytanie, otoż jak mozna poprawic widocznosc przeciwnikow znaczy ich ostrosc i wogole.. BO na jednym cfg prawie wogole ich nie widze a na drugim widze az zadawalajaco :)

QUAKE 3 ARENA RZĄDZI

fil.IP

Od: 2002-04-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-04-04 15:39:59

ale o co dokladnie ci chodzi? ostrosci ani "w ogóle"sie nie da poprawic. mozna jedynie pozmieniac modele i kolory. poszukaj w configu komend z "enemy" i pozmieniaj wartosci do takich jak ci pasuje.

...suck my disc

...!

eng

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-04-04 16:00:48

r_picmip 0 ?

Okręt mój płynie dalej, gdzieś tam...

» yt

Tiger224

Gravatar

Od: 2007-07-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-04-04 17:13:23

Chodzi o to zeby lepiej widac postacie.... bo jak ja to ich prawie woogle nie widze a na innym cfg widze je doskonale

QUAKE 3 ARENA RZĄDZI

l1nk

Od: 2003-04-07

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2008-04-04 17:51:36

pokaz screena z tych dwoch cfg bo tak to nie wiadomo wtf

furi

Od: 2003-07-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-04-04 19:29:35

>
> r_picmip 0 ?
>

r_gamma :DDDDDDDDDDDDDD

l1nk

Od: 2003-04-07

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2008-04-04 20:08:21

albo pomow z herpu, on mial zajebista widocznosc ;D

tymek.

Od: 2004-12-04

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2008-04-04 20:13:44

Może jak nie screeny to chociaż wklej tu te cfg’y...

"Śmiejecie się ze mnie, bo jestem inny. Ja się śmieję z was, bo wszyscy jesteście tacy sami."

Lena

Od: 2004-01-13

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2008-04-04 21:59:06

cg_enemymodel tankjr/pm

cg_enemycolors 2222

...let something in, or throw something out...
you left the door open wide....

Radioactive

Od: 2005-11-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-04-04 23:30:52

r_umyjMonitor 1

r_fullscreen 1

cl_disableDrugs 1

cl_disable% 1
Powinno pomóc.

^ ^

[M]aniek

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2008-04-04 23:48:10

Musisz sprecyzować. Nie widzę tego samochodu o którym mówisz bo:

  • Zasłania mi go inny samochód

  • Stoi za zakrętem poza moim polem widzenia

  • Rozprasza mnie goła baba, która stoi tuż obok

itd.
Musimy wiedzieć co Ci przeszkadza, wtedy spróbujemy odpowiedzieć na Twoje pytanie.

Lena

Od: 2004-01-13

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2008-04-04 23:58:34

Chyba wiem o co mu chodzi.

Na zwykłym q3 bez osp nie można sobie ustawić enemycolors 2222 , a na osp można. Jak gra zwykłe vq3 to nie widzi praktycznie modela (bo faktycznie słabiej widać modele bez jaskrawych kolorków), a jak włazi na osp to widzi. Pewnie chciałby tak zawsze, ale tak się nie da :/

...let something in, or throw something out...
you left the door open wide....

Tiger224

Gravatar

Od: 2007-07-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-04-05 09:13:14

Gram na e+ a oto kilka screenow z dm17 widze postacie bo osttanio cos poprawilem ale i tak nie widac jak na tamtym cfg:

www.speedyshare.com/817967482.html

a to screeny z tamtego cfg:

www.speedyshare.com/286305984.html

QUAKE 3 ARENA RZĄDZI

null

Od: 2003-09-22

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2008-04-05 10:00:15

cg_enemymodel tankjr/pm
cg_enemycolors jjjj
lub
cg_enemycolors 2222
lub
cg_enemycolors iiii

Tiger224

Gravatar

Od: 2007-07-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-04-05 11:23:52

nie pomglo niestety

QUAKE 3 ARENA RZĄDZI

kos

Od: 2003-03-01

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2008-04-05 11:31:31

Zmniejsz fov ;>. Tak wogóle to jeśli modele ci się rozmywają jak są daleko, są niewyraźne, to to wina rozdzielczości detali albo coś takiego (zwiększ).

^^

Bongo

Od: 2007-04-11

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2008-04-05 11:37:10

/cg_forcemodel 0
/xp_enemyModel tankjr/xp
/xp_enemyColors 2222

komenda

/cg_forcemodel 0

jest niezbędna do gry FFA, bo jeśli ustawimy na 1 to mimo ustawienia naszych przeciwników, będziemy ich widzieć tak jak nas samych (np. mimo, że ustawie sobie przeciwników jako zielonych tankjr-ów to grając czerwonym urielem też będę ich widzieć jako czerwonych Urieli). Takie ustawienia są najlepsze dla trybu gry FFA. Jednak gdy dochodzi do rozgrywki drużynowej, to warto sobie zbindować taką komendę:

/bind (klawisz) toggle cg_forcemodel

Co nam ona daje?. Otóż gdy wyłączymy force model podczas gry FFA to przeciwników widzimy tak jak sobie ustawiliśmy. Podczas TDM też ich tak widzimy, ale jest jedno małe "ale". Swoich kompanów z drużyny widzimy w postaci takiego modelu jaki sobie ustawili, czyli ktoś gra tankjr, to widzimy tankjr, ktoś wybrał bones, my widzimy bones. Nie dla każdego jest to uciążliwe, ale gdy ktoś się dołącza do gry to mamy małe "zacięcie" podczas wciśnięcia tab. Gdy włączymy force model za pomocą "toggle cg_forcemodel" to przeciwników będziemy widzieć tak jak ich ustawiliśmy a graczy z własnej drużyny pod postacią modelu jaki sami mamy ustawiony. Jeśli chcemy wrócić do ustawień dla FFA, to znów wciskamy zbindowany klawisz. Działa on na zasadzie przełącznika.

Pozdrawiam

Nec Temere Nec Temide

Tiger224

Gravatar

Od: 2007-07-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-04-05 12:20:54

Bongo juz lepiej :) teraz sluchajcie zeby nie zakladac roznych teamatow to w czasie odbijania sie od scian BFG nie widze wogole tych katow znaczy zmywa sie z tlem... i nie widze w ktore miejsce walnac zeby dobrze wyleciec??

QUAKE 3 ARENA RZĄDZI

MsT

Od: 2002-12-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-04-05 15:34:19

O ile rozumiem chodzi ci o zlikwidowanie zakrzywionych scian. To:

r_subdivisions 4