Przedstawie wstepny regulamin poprawiki mile widziane ale na gg zeby nie zasmiecac tematu wystarczy 4 pajacow ktorzy pisza nie na temat ! jest to przerobka regulaminu z pucharu ra3polish cup
**REGULAMIN
LIGI**
ZASADY DLA Q3A RA3 POLISH LEAGUE
.:WYGLĄD LIGI:.
- Rozgrywki odbywają się w systemie ligowym każdy z każdym
- Klany rozgrywają jeden mecz tygodniowo
- Każdy klan ma praw do jednego w/c
- Mecz gra się:
- do 2 wygranych map
- każdy klan wybiera jedna mape w wypadku remisu cl obu klanów odrzucają po 2
mapy do momentu w którym zostanie 1 mapa
[if !supportEmptyParas] [endif]
.:ADMINISTRATORZY:.
- Są to osoby wybrane przez organizatora, do nadzoru rozgrywek **Q3 RA3
POLISH LEAGUE**.
2. Do ich zadań należy:
- pilnowanie porządku na stronie www pucharu
- rozstrzyganie sporów i podejmowanie decyzji o przyznaniu
w/o
.:KLANY I GRACZE:.
[if !supportEmptyParas] [endif]
1. Gracze muszą zawsze być łatwo rozpoznawani dla
przeciwnika, (name zgodny ze zgłoszeniem).
2. Klan może wystawić jedynie graczy, którzy są zarejestrowani jako członkowie
klanu na początku rozgrywek. Inni gracze muszą uzyskać pozwolenie od
administratorów zanim zostaną dopuszczeni do gry.
3. Gracz, który odszedł z klanu w trakcie trwania rozgrywek nie może grać w
innym klanie Jedynie może wrócić do opuszczonego klanu.
4. Jeżeli klan wystawi gracza, który nie należy do klanu, zostanie przyznane
w/o.
5. Gracze są zobowiązani do gry z GUIDAMI jakie zarejestrowali w systemie,
jeżeli gracz nie może zagrać pod GUIDEM zarejestrowany, musi o tym jak
najszybciej poinformować administratora.
6. Gracze maja możliwość zmiany GUIDA raz w trakcie rozgrywek.
7. każdy klan jest zobowiązany do wysłania krótkiego raportu
z meczu na podany adres @
+ @
powinien zawierać:
[if !supportLists]-[endif]scriny z meczu
[if !supportLists]-[endif]krotki opis z każdej z map
[if !supportLists]-[endif]demo z meczu w przypadku gdy klan zgłasza jakieś problemy
zaistniałe podczas rozgrywania mapy
[if !supportEmptyParas] [endif]
.:USTAWIENIA SERWERA:.
Punkbuter: ON
Roundlimit: best of 21 round
Timelimit: 0 min.
Cempetetion mode: ON
Falling damage: OFF
Armor damage: OFF
Armor protect: ON
Health: 100; Armor 100
[if !supportEmptyParas] [endif]
**.:USTAWIENIA
KLIENTA:.**
Wszystkie ustawienia z OSP są dozwolone. Jednakże, nie będzie możliwe używanie
niektórych z nich (OSP hud, truelighting, altgraphics, ...)
Ustawienia klienta podczas meczu:
• rate: minimum 10.000, maksimum 25.000
• cl_timenudge: minimum -25, maksimum 0
• snaps: minimum 20, maksimum 40
• cl_maxpackets: minimum 40, maximum 100
[if !supportEmptyParas] [endif]
**.:ZASADY
MECZY - OGÓLNE:.**
Mecze rozgrywane są w trybie 5 na 5. Pokazanie się z mniej niż 5 graczy, jest
równoznaczne z nie pokazaniem się, co prowadzi do karnego oddania meczu. Klan z
mniejsza ilością graczy może dobrowolnie oddać pierwsza mapę, po czym maja 15
min. na skompletowanie drużyny by nie przegrać meczu . Istnieje również
możliwość porozumienia się z klanem przeciwnym i rozegrania meczu 4 na 4.
(tylko za zgoda klanu przeciwnego)
Lista map: ra3map1, ra3map2, ra3map3, ra3map4, ra3map6, ra3map7, ra3map8,
ra3map9, ra3map10, ra3map11, ra3map12, ra3map13, ra3map14, ra3map15, ra3map16,
ra3map17, ra3map18, ra3map19, ra3map20.
Każda mapa jest grana do 11 wygranych rund.
Punktacja:
zwycięstwo 3pkt.
porażka 1pkt.
Oddanie meczu przez w/o 0 pkt
**.:PRZED
MECZEM:.**
• Czas spotkania - 10 min. przed rozpoczęciem meczu na
uzgodnionym serwerze
• Rozpoczęcie - rozpoczęcie zgodnie z wyznaczonym
terminem
• Obecność klanu liczona jest od momentu, gdy wszyscy gracze pojawia się
na serwerze
[if !supportEmptyParas] [endif]
**W CZASIE
MECZU:.**
- Każdy klan ma prawo do 2 spektowna
serwerze. Obserwator nie musi być graczem ani nawet członkiem klanu.
2. Każdy klan ma prawo do dwóch timeout’ow w trakcie
rozgrywania jednej mapy.
3. Jest możliwa gra na lagu, jeżeli jest to zbyt uciążliwe a
klan posiada zmiennika należy dokonać zmiany.
[if !supportEmptyParas] [endif]
**.:ZASADY
KOŃCOWE:.**
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany treści powyższego regulaminu.