ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Lustro

szczak

Od: 2005-12-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-01-11 02:04:54

Mam Maluśki Problemik Gram Sobie Na Mapce Q3DM0 Patrze I Nie Widze Siebie W Lustrze Tylko Czarno :D No Co Jest??
Miał Może Ktoś Podobny Problem?? :D Wie Może Ktoś Jak To Włączyć?? Potrzebne Mi To Żeby Widzieć Jak Wygladają Tzn. Mixed Models :D ;) Pozdro!!

Obrazek

pluskff4

Od: 2003-05-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2006-01-11 03:25:07

r_fastsky 0
to samo mozesz ustawic w menu setup > game options > high quality sky

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-01-11 08:23:53

>
> Potrzebne Mi To Żeby Widzieć Jak Wygladają Tzn. Mixed Models :D ;) Pozdro!!
>

Do ogladania siebie polecam odpalenie mapy na devmap, jakiejkolwiek... Potem:
cg_thirdperson 1
cg_thirdpersonangle - kat z jakiej masz widziec model... 0 - widzisz plecy, 180 - przod, 90/270 - boki, itd
cg_thirdpersonrange - odleglosc kamery za plecami postaci... 40 default, 0 - jest takjakby w oczach modelu.

tymek.

Od: 2004-12-04

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2006-01-11 13:08:21

Heheh Szakal jak zwykle pierwsza :D , już myślałem że będę mógł się wypowiedzieć :D a tu jednak nie  :DD:D: :D ;p

"Śmiejecie się ze mnie, bo jestem inny. Ja się śmieję z was, bo wszyscy jesteście tacy sami."

szczak

Od: 2005-12-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-01-13 01:27:02

Dzieki Nigdy Bym Chyba Nie Wpadł Ze To Chodzi O Te fastsky :) Pozdro!!