ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Mała propozycja odnośnie następnego Compota ...

srakal1ty

Od: 2004-03-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-03-10 22:48:35

Ja sobie nie pogram, 11 fps...

"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher

v3rb

Od: 2003-02-18

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-03-12 12:08:18

OooOooooo ja pograłem troszke w wolnym czasie i wyszło takie oto demko... cpm = 8.888
www.v3rb.webpark.pl/bdfcomp008-vrb.rar

dino

Od: 2004-01-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-03-13 11:36:45

RE all :) niezle verb :> a moj czas bdfcomp008[df.cpm]00.09.400(d1n0.Poland).dm_68

Tylko chuck norris ma lepszy movemap odemnie ^,~

v3rb

Od: 2003-02-18

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-03-13 19:24:48

wg. mnie da sie tu zrobic przy perfekcyjnym PERFEKCYJNYM przejściu środka mapy 7.xxx :))
mam nadzieje ze niedlugo pojawią się jakies nowe compy bo w wolnym czasie fajnie sie skacze defraga ^^/

dino

Od: 2004-01-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-03-14 08:30:05

wogóle fajnie bo Ty masz wolny czas tez bym poskakał a tu kapa szkola/praca/ćpanie i tak całymi dniami :D

Tylko chuck norris ma lepszy movemap odemnie ^,~

vic

Od: 2003-02-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-03-14 20:13:17

gratulejszyn na wszystkich polaków w top10 :]

w sumie gralem na tej mapie chwile w vq3 mialem 11 sekund szkoda w sumie ze nie wyslalem bym mial 3cie miejsce, no ale demko zlobnego miazdzy, a lags zrobil 7.976 w cpm

Rieux

Gravatar

Od: 2005-06-26

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2006-03-17 16:34:20

HEJ kto mi pomoże i da mi demko z rdfcomp31 na vq3 albo na pm obojętne.
Pozdro.

v3rb

Od: 2003-02-18

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-03-17 23:00:16

hmm dziwna ta mapa troszke moze nie dziwna ale skomplikowana :DD
ale jutro mysle ze cos zmajstruje bo dzisiaj juza za bardzo pijany jestem zeby grac ;]]]]]]]]]]]

srakal1ty

Od: 2004-03-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-03-18 00:46:01

Jeśli chodzi o ruski komp to nie pomogę, mapa chodzi u mnie za wolno :( Ale jeśli chodzi o bdfcomp009 który niedawno wystartował to zarzucam tutaj najszybszą (imo) drogę przejścia tej mapy. Po tym 2xR+granat wystarczy trafić w dziurę w suficie, tam jest już meta... Mapa na jakieś 12-13 sekund pod vq3, enyłej macie demko jakby co: droga

"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher

v3rb

Od: 2003-02-18

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-03-18 13:17:35

ano wlasnie ja obczailem przed chwilka i wyszlo 14 z hakiem na cpm :p (oczywiscie koślawym stylem kaca :D wiec mozna urwac z 2-3 s ;)) tutaj chyba najlepsze czasy vq3 = cpm nie beda sie wiele roznily jako ze nie ma gdzie wykazac szybkosci cpma :pp (chyba ze jestem w bledzie?)
w kazdym razie Rieux demo nagrane dla Ciebie :p troszke koślawe ale nagrane :D
rdfcomp031[df.cpm]00.49.032(v3rb.Poland).dm_68

dino

Od: 2004-01-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-03-19 10:10:24

a bdfcomp009[df.cpm]00.25.264(d1n0.poland).dm_68 jakie macie wy tu czasy ?:P bo ja nie umim pg =[

Tylko chuck norris ma lepszy movemap odemnie ^,~

v3rb

Od: 2003-02-18

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-03-19 11:28:16

ihihihi :p dino widze ze nie przyuwazyles jednej rzeczy na tej mapie ;], jako ze ten topic ma pomagać więc wez stań sobie na pentagramie i popatrz w góre, napewno zauwazysz dwie okazałe dziury z czerwoną krwią.... dalej chyba będziesz wiedział co z nimi zrobic :p
pozdro

benek

Od: 2003-03-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-03-20 18:41:13

Fajna mapka na kompocik, podsuwam pomysl. Kombinujcie koncowke ;)  http://members.lycos.co.uk/esbenek/defrag/un-dead001[df.cpm]00.09.296(benek.Poland).dm_68

srakal1ty

Od: 2004-03-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-03-20 22:50:18

ben0r - może i fajna, ale granie z 10 fps to żadna przyjemność ;)

EDIT: eeech zas.rany ruski brak optymalizacji map... Na cholerę komu tyle gó.wien ’upiększających’ wygląd na 10 sekundowej mapie... No ale sorry, to moja wina, że mam starego rzęcha i nie mam kasy na nowego, więc już się nie czepiam.

"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher

WaZzUp

Od: 2003-05-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-03-21 11:40:00

 bdfcomp009 - jak narazie mam 18 sekund, ale nie wysylam czegos takiego, bo wstyd... zrobie moze jakies 14 czy coś... bo mapka mnie w sumie az tak nie porywa :| i wysle.. jak dobrze pojdzie, to nie bede ostatni 

srakal1ty

Od: 2004-03-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-03-21 12:51:28

Kurde, jak wszyscy grają to może ja też... :P Sprobuję potem szturchnąć tą mapę.

"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher

v3rb

Od: 2003-02-18

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-03-21 13:29:23

a ja tak sobie usiadłem wczoraj późnym wieczorkiem :p a że jeszcze troszke czasu na gre, więc loozne czasy i demka na każdy comp... co sądzicie? ^^

bdfcomp009 = 12.872
rdfcomp031 = 46.296
un-dead001 = 9.192
hmm ?

srakal1ty

Od: 2004-03-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-03-21 13:56:39

Demka dopiero się ściągają, a ode mnie takie coś:

bdfcomp009[df.vq3]00.14.312(demon0r.POLAND).dm_68

EDIT: v3rb:

***un-dead001: jedna sugestia: początek dobry, pierwszy RJ też. I po tym RJ zostają Ci 2 rakiety. Jak jesteś w powietrzu i lecisz na tą drugą pochyłą podłogę (prędkość ponad 1000ups) spróbuj strzelić przed siebie na tą pochylnię i zrobić 2xRJ. Nie umiem tego lepiej wytłumaczyć, a tym bardziej nagrać, ale mam nadzieję, że wiesz o co chodzi.

***bdfcomp009: demo dobre, ale myślę, że da się to nagrać znacznie szybciej. Nie wiem jak, ale czuję to w starych kościach :P

***rdfcomp031: w tym demie jest o wiele za dużo spowolnień biegu. Nagram Ci zaraz demo ’poglądowe’ co i jak można by poprawić.

EDIT2: o, o:

demon0r_4v3rb_1.dm_68

demon0r_4v3rb_2.dm_68

"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher

v3rb

Od: 2003-02-18

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-03-21 16:27:13

Też uważam że bdf’a można nagrać szybciej :p i również można ominąć granat, trykając 2 rakiteki w ściane ale i tak wolniej miałem bleeeee :P
demon : dzięki bardzo za podpowiedzi, ;) tak jak myślałem można na tym rdfie zrobić poniżej 40 bez problemu ;)
hmm wiem o co Ci chodzi na un-dead001... w zasadzie sposób banka jest elegancki tylko brakuje predkości na końcu, napewno można zrobić poniżej 9 :)

rono

Od: 2005-05-16

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2006-03-21 16:38:38

un-dead mi sie sciaga z predkoscia 0.5 KB/s... WOW normalnie komp mi nie wyrabia, zaraz twardy wyskoczy :P za 40 minut obejrze mapke :)

rowne 10.000... na vq3 to cuś

jakie wasze czasiory?

MF, Tato !

benek

Od: 2003-03-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-03-21 20:07:38

http://members.lycos.co.uk/esbenek/defrag/un-dead001[df.cpm]00.09.208(benek.Poland).dm_68  v3rb widze ze masz smykalke do broni, looknij na to. Sposob ciekawy, slabe wykonanie z mojej strony.

v3rb

Od: 2003-02-18

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-03-21 22:09:51

kurde nie czaje akcji jestes na tych padach +0.100 ...... a na koncu -0.016 :D nie wiem co ja robie zle na tych padach ze tak wychodzi :0 no nic potrykam jeszcze i moze sie uda zrobic dobrze, napewno sie da zrobic to 8.xxx iiii zrobie to ! ;]]]]]]]]

rono

Od: 2005-05-16

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2006-03-21 22:49:02

vq3:
10.000

MF, Tato !

1|LaM4

Od: 2003-03-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-03-22 08:43:41

10.000 :)))))) omfg jaki wy1ebany czas :))))))))

jak bys staral sie taki zrobic celowo to za 100 lat by Ci sie nie udalo :)

WaZzUp

Od: 2003-05-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-03-22 10:54:47

bdfcomp009 - 13:528... ciekawe, czy na vq3 sie da ponizej 13.. pewnie ta :b