ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Mam problem z texturami

STEES

Gravatar

Od: 2007-11-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-11-01 18:54:08

Przeczytałem prawie cały (jak na razie) kurs tworzenia mapek do Q3 (RADIANT). Wszystko fajnie, pięknie, ale gdy wrzucam sobie swoje textury(do folderu quaka) nie mogę ich odpalić podczas normalnej gry. Mam wersję gtkradiant 1.5, textury(obrazki) są w formacie .jpg i nie wiem są nie widoczne podczas gry... POMOCY! Najlepiej piszcie na maila: steez@o2.pl, jeśli na to ktoś w ogóle odpowie:)

fil.IP

Od: 2002-04-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-11-01 18:58:52

a ja cie odesle do odpowiedniego dzialu na temat tworzenia map-->kliknij tutaj

...suck my disc

...!

Orbb

Gravatar

Od: 2007-02-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-11-01 19:12:22

Dodanie wlasnych textur...

Mozesz korzystac takze z wlasnych, badz sciagnietych z internetu pakow textur. Aby ich uzyc nalezy...

  1. Textury musza byc w jakims katalogu, np. moje1

  2. Caly ten katalog wrzuc do katalogu (jesli tam nie ma to utworz) - baseq3/textures.

  3. Jesli do textur, w np. sciagnietym paku jest plik o rozszerzeniu shader - np. mojshader.shader - wrzuc go do katalogu baseq3/scripts.

  4. W tym samym katalogu, poszukaj pliku shaderlist.txt - otworz to jakims zwyklym edytorem textu.

5.

Na koncu dopisz linijke z nazwa tego pliku shader (bez rozszerzenia) -

np. jak shader nazywal sie mojshader.shader to dopisz linijke mojshader.

  1. Po skonczeniu mapki, nie zapomnij o dodaniu tych textur i shadera do paka - pk3. Ale o tym dalej...

może to pomoże jak nie to zapytaj tam gdzie kolega Cię odesłał

Xsi

Od: 2003-05-13

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2007-11-01 19:30:37

moge sie mylic, ale tekstury chyba powinny byc w formacie tga

Orbb

Gravatar

Od: 2007-02-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-11-01 19:43:59

mi w jpg też chodzą