Dodanie wlasnych textur...
Mozesz korzystac takze z wlasnych, badz sciagnietych z internetu pakow textur. Aby ich uzyc nalezy...
Textury musza byc w jakims katalogu, np. moje1
Caly ten katalog wrzuc do katalogu (jesli tam nie ma to utworz) - baseq3/textures.
Jesli do textur, w np. sciagnietym paku jest plik o rozszerzeniu shader - np. mojshader.shader - wrzuc go do katalogu baseq3/scripts.
W tym samym katalogu, poszukaj pliku shaderlist.txt - otworz to jakims zwyklym edytorem textu.
5.
Na koncu dopisz linijke z nazwa tego pliku shader (bez rozszerzenia) -
np. jak shader nazywal sie mojshader.shader to dopisz linijke mojshader.
- Po skonczeniu mapki, nie zapomnij o dodaniu tych textur i shadera do paka - pk3. Ale o tym dalej...
może to pomoże jak nie to zapytaj tam gdzie kolega Cię odesłał