ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Mam pytanko jak zrobić cosk takiego jak pociąg który jedzie !! na mapie :]

StaryOrgowicz_90

Gravatar

Od: 2012-12-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-06-30 15:55:52

Hej mam takie pytanko jak zrobić pociąg na mapie który jedzie widziałem na niektórych

mapach takie właśnie kolejki pociągi np. na mapie Quatrix na przykład był pociąg czy na

mapie mapa - Pill City kolejki jak zrobić takie cosk a no i jeszcze jak zrobić zegar na

mapie widziałem też na niektórych mapach zegary w których wskazówki się ruszały :] jak

to zrobić ?? o to jest pytanko jak byście mogli to wytłumaczcie krok po kroku jak to

zrobić jak byście mogli wrzucie screnny.

Mam problem kiedyś mi dzialala dekompilacja mapki ale tera po formacie który zrobiłem

juz nie działa :( i tworzy sie jakiś plik ase :( nie map tylko jakiś głupi plik ase

niewiem czemu co się stało może ktoś zna odpowiedź ?? mam tego samego Radianta co wtedy

:[ niewiem co się stało proszę o pomoc.
a i jeszcze jak zrobic teksture jako zeby w kułaku wygladała jak szyba

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-06-30 16:20:05

W kwaku masz texturę, któa nazywa się \"glass01\", znajduje się w grupie base_wall czy base_trim. Ponadto na tym forum w temacie dotyczącym textur, shaderów (przypięty) od jakiegoś czasu umieszczane są posty dotyczące właśnie szyb itp, spradź i tam.
Aby zrobić wskazówki, modelujesz je sobie z brushy. Potem w miejscu, wokół którego mają się obracać (pewnie któryś koniec wskazówki :) wstawiasz małego brusha z textury \"origin\" (znajduje się w grupie common). Potem zaznaczasz całość - i wskazówkę i \"origina\", otwierasz menu prawym przyciskiem myszy i wybierasz \"func --> func_rotate\". Gotowe. Możesz się także pobawić dostępnymi kluczami (przy zaznaczonym \"func_rotate\" wciskasz \"N\" i na górze w tym okienku pokazane są dostępne klucze).
Aby zrobić traina - najpiew modelujesz sobie co to ma być - pociąg, wagonik, ptak, czy co tam chcesz ;), potem zaznaczasz całość i wybierasz \"func --> func_train\". W tym momencie muszę stwierdzić, że nie pamiętam jak się robiło miejsca kluczowe (miejsca, po których train się będzie poruszał) i jak to się wszystko łączyło, więc na razie zmuszony jestem skończyć...

Jak znajdę chwilkę to sprawdzę jak to było i napiszę. Ale to chyba na ORGu jest w dziale z Tutorialami do Radianta, coś mi się tak wydaje.

StaryOrgowicz_90

Gravatar

Od: 2012-12-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-06-30 16:36:46

jak bys mógł to sprawdź i napisz jaki jest link do tych turiali :] potrzebuje tak zeby ktoś napisał zebym to zrozumiał i se zrobił pociag czy tam cosk innego w domu. Se zrobie pociaga :)

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-06-30 22:16:01

lonczysz pokoleji patch_cornery tak by obieg bym zamkniety

do nich [najlepiej do pierwszego] podbinasz traina, zas traina do trigger_always czy jak to tam bylo .. gront ze always :D

powinno to wyglondac tak :

t_allways > f_train >p_corner 01 >p_corner 02 >p_corner 03 >p_corner 01

Oczywiscie moge sie mylic bo nie mam przed sobą radianta ...ale to chyba tak bylo :P

StaryOrgowicz_90

Gravatar

Od: 2012-12-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-07-02 11:13:23

Plis napiszcie mi wszystko po kolei jak to zrobić dAde napisz wszystko albo skad sciagnac takiegoturiala :)