W sierpniowym numerze amerykańskiego magazynu "Architecture" został opublikowany artykuł o robieniu map. Za jedną z ilustracji posłużył screenshot z mapki dAde. Gratulacje :D
[img]pearljam.rockmetal.art.pl/lukin/img/tmp/architecture.png[/img]
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
W sierpniowym numerze amerykańskiego magazynu "Architecture" został opublikowany artykuł o robieniu map. Za jedną z ilustracji posłużył screenshot z mapki dAde. Gratulacje :D
[img]pearljam.rockmetal.art.pl/lukin/img/tmp/architecture.png[/img]
:D
Gratulacje dAde! Dobrze wybrali...Anguis in Hebra ma naprawde fajną forme :]
Moje gratulacje =]
Już dawno myślałem, że jakbym zatrudnił architekta do wykonania oryginalnego projektu, to bym jako formę docelową przedstawił mapkę [22]
gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...
ns04! :)
Pawuja nabijacza na pal!
Artykuł w kolorze i w stereo do ściągnięcia tutaj: www.zfight.com/misc/files/q3/archmagscanRGB.zip
Szakalo -> może jakiś nius na orgu na ten temat?
dAde - już gratulowałem, ale jakoś tak bardzo się cieszę z tego że zauważono Twoje prace - gratuluję raz jeszcze
Raven szuka level designerów do Q4 - odezwij się do nich
** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **
no gratz screena :) a ta gazeta to o czym ona jest ze mapke z q3 przedstawili. i kiedy q4 sie pojawi mniejwiecej? rok? dwa?
UK Techno
Heh... gazeta, jak wskazuje tytuł, jest o architekturze (czyli coś z mojej dziedziny ;)). Polecam przeczytać sam artykuł. Nawet ciekawy...
Co do Q4 looknij na forumhttp://www.q3arena.gry.wp.pl/board/?akcja=f&forum=10 tutaj :]
Kongratylejszyns :D
A co do artykułu to miło jest przeczytać coś sensownego na temat, który nie zawsze traktowany jest z należytą uwagą, powagą i zrozumieniem.
Ha, powróciłem sobie do domciu, a tu tyle niespodzianek :].
Dzięki all!
> dAde - już gratulowałem, ale jakoś tak bardzo się cieszę z tego że zauważono Twoje prace - gratuluję raz jeszcze
>
> Raven szuka level designerów do Q4 - odezwij się do nich
Rgoer \"się zatrudnił\" do pracy przy Q4 - widziałeś jego prace ;>? Ogólnie mówiąc nie dorastam Mu do pięt ;P.
Chyba pierwsza publikacja (papierowa) w życiu?
Gratulacje!
NOT MY PRESIDENT !
dAde - nie widziałem, masz gdzieś linka do jego twórczości?
** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **
a gdzieś indziej? :d
** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **
Znalazłem kilka map rgoera na levelsource. Ale on raczej nie dostał tej pracy przy Q4 ze względu na talent do robienia map. Rgoer jest specjalistą od shaderów i w ogóle od spraw technicznych - raczej z tego powodu Raven go przygarnęło.
W każdym razie screenshoty mapek rgoera z konkursów na www.levelsource.com wklejam poniżej:
[img]www.levelsource.com/images/c04/c04_rgoer.jpg[/img]
[img]www.levelsource.com/images/c01/c01_rgoer.jpg[/img]
[img]www.levelsource.com/images/c03/c03_rgoer.jpg[/img]
[img]www.levelsource.com/images/c02/c02_rgoer.jpg[/img]
Ten screenshot akurat nie pochodzi z levelsource, ale dokładnie pokazuje zdolności rgoera do pisania shaderów. To niebo się rusza.
Powiedzcie mi - na screenie pierwszym i trzecim wokół tych większych białych \"lamp\" jest jakby delikatna łuna, poświata czy jak to nazwać. To jest \"naturalny\" efekt?
Bo coś w tym stylu wyszło też Glassmanowi na \"Dead souls\", ale nie mam pojęcia czy to przypadek, czy to taki shader...
Screen pierwszy i trzeci przedstawiają mapki do Jedi Academy, która to gra obsługuje efekt \"glow\", czyli poświaty wokół świateł.
osobicie nieprzepadam za takimi mapami, gram na tych juz ogulnie przyjetychj i jak Maniek wyjechal zeby q3dade12 byla w winter cup to sam niewiemdzialem co otym myslec, ale niedawno ja sciagnolem i powiem tylko tyle:
ta mapa jest zaj3.bista i powinna byc na wszystkich servach gj!!!!!