Witam mam pytanie jak robi się drabinke do urt wiem ze było juz to na początku na forum ale nie było dość jasno wytłumaczone prosze o odpowiedz
Ps. poszukuje stronki z tutorialami do radianta po polsku nie weicie czy jest jakaś taka stronka??
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Witam mam pytanie jak robi się drabinke do urt wiem ze było juz to na początku na forum ale nie było dość jasno wytłumaczone prosze o odpowiedz
Ps. poszukuje stronki z tutorialami do radianta po polsku nie weicie czy jest jakaś taka stronka??
> Ps. poszukuje stronki z po polsku nie weicie czy jest jakaś taka stronka??
A to było po polsku? [8]
Tu jest tutorial, po angielsku, ale za to z obrazkami :)
web.archive.org/web/20040229101208/www.planetquake.com/6thfloor/tutorials/ladder.htm
> Ps. poszukuje stronki z tutorialami do radianta po polsku nie weicie czy jest jakaś taka stronka??
requiem.and.pl - nie za duzo, ale dobre texty
www.q3arena.dade.prv.pl/ - j/w
members.lycos.co.uk/szakal/texts - moje ;/ ble
Drabinka w urt? Do textury z ktorej robisz drabinke dopisz surfaceparm ladder.
> Drabinka w urt? Do textury z ktorej robisz drabinke dopisz surfaceparm ladder.
Czy mugł bym prośić dokładniej ??
Najpierw robisz konstrukcje drabinki, czyli jak ma wygladac.
Teraz wybierasz texture, zapamietaj jej nazwe i katalog polozenia. Zminimaizuj/zamknij na chwile radianta.
W katalogu scripts stworz plik o dowolnej nazwie i rozszerzeniu .shader.
W nim napisz cos takiego:
textures/katalog/nazwa textury
{
qer_editorimage textures/katalog/textura.tga
surfaceparm slick
surfaceparm ladder
{
map $lightmap
rgbGen identity
}
{
map textures/katalog/textura.tga
blendFunc GL_DST_COLOR GL_ZERO
rgbGen identity
}
}
Powinno dzialac, choc pewna nie jestem. Moze na urt jest inaczej...