dokladnie pod fizyke z 1.1 (classic) (jesli to ma jakies znaczenie :D) mapki takie jakes sa zeby movment pocwiczyc? nazwy ?
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
dokladnie pod fizyke z 1.1 (classic) (jesli to ma jakies znaczenie :D) mapki takie jakes sa zeby movment pocwiczyc? nazwy ?
Chyba bedziesz musial poczekac na siakiegos Kruka, Benka czy Progiego...
A w defragu to nawet nie wiem jaka jest wersja pm :| no a mapek troche jest... Polookaj w "highscores" na stronce PTC na czym sie gra i jaki sie ma czas i dorownój nalepszym!
Pesymista widzi ciemny tunel, optymista widzi światełko w tunelu, realista widzi swiatło pociągu, a maszynista trzech debili na torach.
bisz masz tu linka do stronki tam popatrz na mapki treningowe pod cpm i pod vq3 q3arena.gry.imro.pl/ptc/?id=7&litera=dzial&&dzi=official_trenlink
W defragu nie ustawisz okreslonej fizyki promode - jest jedna - nie wiem ktora wersja - to cos na styl tej z osp i tego niestety nie zmienisz.
Do cwiczen polecam takie cos jak b0_beta3content.mousepotato.org/maps/b/b0_beta3.pk3 link oraz mapki pokazane w tabelach - promode.
www.q3arena.gry.imro.pl/ptc/?id=7&litera=cpm
www.q3arena.gry.imro.pl/ptc/?id=7&litera=cpm&dzi=df
i fc na promode.
W defragu jest fizyka z wersji CPMA 1.0 i nizszych.. Pare map na movement :
Acid_Defrag_1
bcm_run3
df_rusher_mappack
flow
halfy-cpm1
halfy-cpm2
halfy-cpm3
jump2_bunny
jump_bunny
nemix_run03
o3j-radikull
o3j-velocity
pea_fuckeds(nie polecam na poczatek :D )
runsuka
szaq2
szaq3
ujump
vorj1
Na poczatek styknie, wszystkie znajdziesz tu q3arena.gry.imro.pl/ptc/?id=10&fromfile=0