ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

MaYdaY - kącik dla fanów muzyki tekno itp..

szaq

Od: 2003-08-04

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-03-27 23:30:11

pepz napisał:

>
> armin #1 - niestety nie moge tego sciagnac
>
> parker - tez problem ze sciagnieciem
>
Pierwszy numer, to armin daje tam z wokalistą grupy genesis - co poza nuta mnie rusza, to wyśmienity tekst.

Drugi kawałek to typowy kobicy wokal i bardzo spokojna nutka - miła do różnej maści grymasów =)

Właśnie robię upload, za chiwlę edit.

Aforyzm jest ostatnim ogniwem długiego łańcucha myśli.

BF3 Stats

Radioactive

Od: 2005-11-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-03-27 23:34:21

ooo chetnie skorzystam:)

zaraz przeszukam swoja playliste i tez cos upne
EDIT: ok uploaduje sie.Zamieszczam tytuly: ( o wlasnie co do gatunku-trance w roznych odmianach i jeden walek zupelnie antytrance:)

Activia - Airflow (original rmx)

Alex Barlett - Amnesia 2006 (push dub mix)

Aly and Fila - Thebes

Cj Stone - Storm (alex m.o.r.p.h & woody van eyden rmx)

G & M Project - Sunday Afternoon (NU-NRG rmx)

Nic Chagall - What you need

Octagen and midor - metropolitan (mesh rmx)

Solar Movement - Under The Sun

Solid Globe - North Pole vs Sahara (Alex m.o.r.p.h rmx)

Talla 2XLC - Shine (club mix)
EDIT: osz w @#$%ę to tylko 110 mb[](//htmlarea/images/smiles/3.gif)

sory troche to zajmnie z moim uploadem 32kb:)
EDIT: dobra ide spac jutro wrzuce linka
EDIT: hyhyhy macie
[

uploaded.to/?id=8y2n98](http://uploaded.to/?id=8y2n98)
przypominam aby pliki usunac ze swojego komputera przed uplywem 24h!![](//htmlarea/images/smiles/4.gif)

^ ^

szaq

Od: 2003-08-04

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-03-28 07:01:46

Aforyzm jest ostatnim ogniwem długiego łańcucha myśli.

BF3 Stats

pepz

Od: 2002-12-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-03-28 08:57:49

dzieki wam :)

Jak mustangi kurwa, jak mustangi!

PROSTO.

Radioactive

Od: 2005-11-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-03-28 11:29:40

Dzieki SZAKAL.Bardzo ladne,melodyjne takie wlasnie lubie:)

mam pytanko-co ma lepsza/ta sama jakosc co mp3 i mniej zajmuje??

no bo wrzucilem raptem kilka utworkow we wczesniejszym poscie i 110 mb.Troche niesatysfakcjonujacy rozmiar

^ ^

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Radioactive

Od: 2005-11-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-03-29 23:09:26

:ooo THX Raul! downloading:)

swoja droga..ostatnio zainspirowal mnie Sonic Empire.Nawet udalo mi sie identyczna nutke zrobic:) moze pociagne projekcik i bedzie kolejny remix:)

^ ^

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-04-09 19:27:21

Fedde Le Grand - Put Your Hands Up for detroit.mp3
kozak, ale v. 9MB i remix

MASTERK

Od: 2006-12-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-04-20 22:15:32

Fedde Le Grand Vs Camille Jones  - The Creeps
według mnie lepsze od poprzedniego kawałka choć tam ten też nie jest zły

ps.kojarzy ktoś może  rytmy ala qlimax to tez jest mocne :)a nawet better

hF

:)

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-04-20 22:42:45

mi się osobiście nie podoba muzyka ala qlimax i sensation. mogl bym tam jechac, bo oprawa zajebista, ale z ipodem na uszach :P

MASTERK

Od: 2006-12-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-04-21 00:40:43

Mi akurat filmy z tych imprez to nawet podpasowały. Ta muza (szczególnie qlimax daniel mondelo bodajże 2004)a co do senasatino jakby grał Tiesto i miałbym  fundusze na wyjazd to ofcourse :)aczkolwiek to co na filmach przedstawione często sie mija z prawdą .Co do ogólnie tego rodzaju muzy czyli tzw "techna" to smakuje sie tylko w pojedynczych kawałkach a do ipoda jeszcze mi daleka droga hehe narazie muszę sie zwykłym creativem zadowolić :)

ps. ten kawałek mnie chwilowo powala xD ###Manian - Turn The Tide (Mondo Remix)### electro teraz w modzie

hF

:)

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-04-30 21:27:19

Dosłownie przed chwilą rozpoczął się MaYdaY Dortmund: New Euphoria! - lineup

pepz

Od: 2002-12-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-05-16 15:00:57

przyjemny secik, sklejony przez mojego kumpla ;)
polecam na rozluznienie!

~ 50 minut
~ 30 mb

Jak mustangi kurwa, jak mustangi!

PROSTO.

pepz

Od: 2002-12-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-05-29 13:18:41

set tegoz samego kolegi

goraco polecam!!

Jak mustangi kurwa, jak mustangi!

PROSTO.

kaliberr44

Od: 2006-09-19

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2007-05-31 02:52:28

Ktos tu moze jest milosnikiem hardstylu ?

Spójrz na ten podpis, zauważ jaki jest miły i przyjemny dla oka. Jest tak, ponieważ nie zawiera żadnych poj*nych tekscików, pier*niętych obrazeczków, ani żadnej bezużytecznej dla kogokolwiek informacji.
PS. Dzięki przodownik :)

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-06-01 19:54:39

w sumie to ja [](//htmlarea/images/smiles/1.gif) ale nic typu speedcore i terrorcore. poprostu hard shranzzzz.

pablo

Od: 2005-07-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-06-12 23:38:31

Cytat z posta - autor: [DuKeHimSelf](%E2%80%99?page=users&run=details&id=15103%E2%80%99)
>
> Ktos tu moze jest milosnikiem hardstylu ?
>

Dawno już nie słuchałem ale właśnie zaczynam nzowu ściągać.

"Bieguny przemieszczą się. Do pierwszej wielkiej katastrofy na jednym z dużych kontynentów dojdzie w 2009, zaś w 2013 zdarzy się jeszcze potężniejsza..."

Boryska - chłopiec z Marsa

www.npn.ehost.pl/serwis//index.php?option=com_content&task=view&id=161&Itemid=65

SharK

Od: 2003-08-08

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2007-08-19 06:57:20

Ja też Hardstylu lubie posłuchać :)

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-08-19 11:42:59

Wczoraj odbyła się pierwsza impreza w Polsce z cyklu NatureOne. Był ktoś może?

wuder

Od: 2003-04-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-09-09 11:26:34

Ja miałem być ale jak zawsze się nie zebrałem :-A Byłem pod bramami wejściowymi bo zawoziłem kumpli. Nuta była masakrycznie dobra bo słuchałem relacji live d[-_-]b

Niedługo Mayday, Raul będziesz może ??

eng

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-09-09 12:35:43

Nie wiedzialem, ze Ty lubisz vixę :)
Pozdr0:)

Okręt mój płynie dalej, gdzieś tam...

» yt

wuder

Od: 2003-04-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-09-09 13:01:05

eng kope lat ! :D co tam stary ??

Jaką wixe ?? :A Wixa to są białe rękawiczki i rura, mylisz pojęcia drogi kolego :)

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-09-10 18:38:29

eng MaYdaY ma tyle do wixy, ile Rasiak do piłkarza, a Rydzyk do duszpasterza :P
wuder nie byłem na Mejdej od 2004 bodajrze. Wybieram się jak sujka za morze tam ostatnio :-/ Co roku sobię obiecuję, że bankowo i co roku od tamtego czasu jakoś nie wypala. Dlatego nie wypowiadam się, czy jadę, czy nie ;)

pablo

Od: 2005-07-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-10-17 12:30:09

Ma ktoś "pełną" trackliste do Sensation White 2007? Szukałem trochę na necie, ale jedynie co znalazłem to trackliste z megamix’u:

Megamix Sensation White 2007 - 6.10.2007

  1. Chemical Brothers - Hey Boy, Hey Girl
  2. Alex Gaudino Feat Crystal Waters - Destination Calabria
  3. Axwell - I Found U [Remode]
  4. Samim - Heater
  5. Axwell, Angello, Ingrosso & Laidback Luke - Get Dumb
  6. Ida Corr - Let Me Think About It [Fedde Le Grand Mix]
  7. Chemical Brothers - Do It Again [Olav Basocki Remix]
  8. Run DMC - I Like That
  9. Evermore - It’s Too Late [Dirty South Remix]
  10. ID
  11. Dadalife - The Great Fashionista Swindle [Laidback Luke Remix]
  12. House OF Pain - Jump
  13. 2000 And One - Tropical Melons
  14. Moguai vs Tocadisco - Freaks (Tocadisco 2007 Remix)
  15. Sander van Doorn - Back By Any Demand
  16. Peter Gelderblom - Waiting 4
  17. Nenes & Pascal Feliz - Platinum [Tech Mix]
  18. Grooveyard - Mary Go Wild (Ron van den Beuken Remix?]
  19. Way Out West - The Fall (Richard Durand Remix)
  20. Cygnus X - Superstring [Rank 1 remix]

"Bieguny przemieszczą się. Do pierwszej wielkiej katastrofy na jednym z dużych kontynentów dojdzie w 2009, zaś w 2013 zdarzy się jeszcze potężniejsza..."

Boryska - chłopiec z Marsa

www.npn.ehost.pl/serwis//index.php?option=com_content&task=view&id=161&Itemid=65

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-10-18 09:51:23

New Euphoria
djs

live