A tu sie mylisz - zawalony system ma dosc spore znaczenie... Dziala cos w tle, nawet o tym nie wiesz. Po drugie sterowniki - wielu sie dziwi ze po reinstalu ma malo fps - a t owlasnie po reinstalu zapomina sie zainstalowac sterowniki do np. takiego AGP, wylaczyc antyaliasing i vertical sync.
Plynny obraz? Ustaw sobie moze lepiej r_displayerfresh - odswiezanie w q3.
A na pmove 0 a sv_fps 90 com_maxfps 90 sporo tracisz... Jest inna fizyka skoku niz na tych wartosciach na 125.
Ja mam odswiezanie 85 - a wszedzie na 125 i zadnej nieplynnosci nie widze...
> No i pytanie 4 - czy istnieje gdzieś wykaz (tabela?) odległości między kolejnymi padami dla umownych poziomów trudności? Czy jest gdzieś opisana maksymalna wysokość na jaką można się wspiąć plazmą (i czy jest w ogóle max h)?
Tabeli nie ma - najtrudniejsze tak do tej pory pady to sa orange z bb2a (blissbeta2a) ew. ostatnie ukryte na inox_strafes - z ktorymi sam w3sp mial problemy.
Najlatwiejsze - tu juz nie ma wiekszego znaczenai opc1/blue na th3/blue na w3sp.
Tabelki nie dadza nic - jesli chodzi o predkosci - zalezne od stylu - mi w hb niezbedne sa o wiele wieksze, a w normalu np. ktos ma circle 510 a accel 135 ... Tu sie zmierzyc zbyt latwo nie da na predkosci. Ogleglosci? Hm... Od white w gore roznia sie juz o drobne jednostki - nawet nie wiem czy od white do orange z bb2a zostalo przekroczone 8 grid - liczac na 2 i 3 pad. Trzeba to sprawdzic... bedzie mi sie chcialo to poprzerabiam - zreszta mam gdzies .map do tych leveli. Robilam nawet porownania... Zreszta na nic sie nie zda znajomosc odleglosci... Wiele z nich bylo rozmieszczane "na oko" - poprostu coraz to bardziej rozsuwane poszczegolne pady...
Max wysokosc? Zobacz mapke th2 (tr1ckhouse-beta2) - jak zrobisz white plasma height to pogratulowac - ja max black robie. To sa mniejwiecej maksymalne. Of course da sie wiecej pewnie o jakies pare grid - pytaj Camping Gaza :p
Zreszta jak w zyciu - tak jak i w fizyce q3 - wszystko (no prawie) ma swoje ograniczenia - a te nieskonczone predkosci, wartosci to wynikaja z bledow engine - przy odpowiednich wartosciach fps, speeda itd to wlasnie pojawiaja sie takie efekty jak przyspieszanie po skokach, bounca itd. Wiec bardzo trudno rozpatrywac to czy jest to ograniczone czy nie. Moze CG i jego boty by to potrafili wyjasnic... Przecietny triker/defrager... Wielka niewiadoma. Plasma/rj to ma ograniczenia - widac - max 1 rj to chyba 39x - cos kolo tego, nie pamietam - max 2xrj to 106x - 3x rj t jakies 205x-2060 -wiecej to poprostu nie mozliwe.
Zreszta sa tacy co pisza nawet wzory na obliczenie maksymalnej wysokosci wybicia sie z rakiety - widzialam nawet gdzies takie. To samo wzor na obliczenie max. circla - z tym jednak byl problem - bo trzeba zalozyc jaka jest maksymalna predkosc poczatkowa (tzw. ground speed - ta przed wyskokiem). Wiec w sprawie strafy trudno mowic o jakis ograncizeniach. Ale wyskokosci rj i plasmy - maja, rj napewno - plasma z tego co widac, tez. Zrob wyzej niz to white na th2.. imposs? Yeah.
W strafie najlepszym wyznacznikiem maksymalnych predkosci, przyspieszen jest w3sp i jemu podobni - oni coraz to lepsze wartosci osiagaja - ale wiadomo - czlowiek nie jest idealny - 0.1 stopnia tez tu ma jakeis znaczenie... A o takich dokladnosciach czlowkiekowi tylko marzyc pozostaje. Tu wychodzi znowu wplyw ftp i warunkow otoczneia - polozenia padow - predkosci poczatkowej circla...
huh, troche sie rozpisalam Oo?