ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

mirror ukazujący obraz nie sprzed siebie

gorat

Od: 2004-02-16

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-06-20 22:12:58

Jak utworzyć mirrora, aby pokazywał nie to, co jest przed nim (czyli standardowo misc_portal_camera w małej odległości od common/mirror), ale widok z innego miejsca (jak to jest przy portalu: dodajesz stargetowany misc_portal_camera w wybranym miejscu i łączysz surface z camera)?

Próbuję zrobić tak jak z portalem, ale nie wychodzi.

gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...

ns04! :)

Pawuja nabijacza na pal!

pluskff4

Od: 2003-05-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2004-06-25 21:48:41

chyba raczej nie da sie takiego czegos zrobic :| (moge sie ofkozz mylic ;)

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-06-25 22:46:26

Da radę, ale jakoś mi kiedyś nie wychodziło jak próbowałem, a że nie potrzebuję takich bajerków to olałem to.

Weź dekompiluj jakąś mapkę, na której to jest i zobacz. Nawet na dm7 jest taki bajer - ten teleport przy MH, który prowadzi w stronę PG (czy jakoś tak :).

pluskff4

Od: 2003-05-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2004-06-26 01:26:25

ale jemu chyba chodzi o widok w lustrze a nie w portalu :| tak ja to zrozumialem ;]

NemiX

Gravatar

Od: 2003-12-19

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2004-06-26 09:53:22

No mi też się tak wydaje :]

Chyba taki bajer był urzyty na mapie Estatica Cardigana... chodzi mi o miejsca gdzie są teleporty...o ile pamiętam nie widać tam tego co jest przed nami, ale jakieś inne miejsce... zdekompiluj ją i zobacz... tyle że nie jestem pewien :P

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-06-26 14:19:53

No to taki bajer był jeszcze na \"Howling Wilderness\" autorstwa Jugulatora. Zapraszam do dekompilacji ;).

gorat

Od: 2004-02-16

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-06-27 23:34:29

THX za Estaticę, już obejrzałem, rzeczywiście jest tam ten efekt (znalazłem \"salki\", z których jest pokazywany obraz); pozostaje mi tylko poszukać dobrego dekompilatora (jeszcze nie korzystałem z takiego narzędzia).

gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...

ns04! :)

Pawuja nabijacza na pal!

NemiX

Gravatar

Od: 2003-12-19

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2004-06-28 08:43:13

Było o tym już kilka razy, ale chyba nie zaszkodzi powtórzyć...

Dekompilacje możesz przeprowadzić za pomocą q3map2... jeżeli go nie masz to ścągnij :P...

później masz kilka sposobów, ale najłtwiej będzie jeżeli zrobisz skrót na pulpicie i w \"elemencie docelowym\" dopiszesz:
-convert -format map ścieżka_do_mapy
np: -convert -format map D:\mapa.bsp

Proste co nie ;]

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-06-29 15:51:39

Hmm, nie rozumiem o co chodzi: to ma być efekt lustra (czyli obraz z jakiegoś punktu mapy jest odwrócony), czy portalu (czyli na ścianie widzimy inne pomieszczenie). To pierwsze jest niemożliwe (najprawdopodobniej), a drugie to zwykły portal, tylko kamera jest w innym miejscu niż punkt docelowy teleportu (to pewnie wiesz).

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-06-29 18:55:57

to sie chyba robilo tak ze na odpowienio shadrownej twxtorce ustawialo sie jakis tam triiger [chyba] a jego podlaczalo do kamerki zas kamerke do target_position.. jak znajde chwilke to powiem dokladniej :D

jesli wogule o to chodzi :D
Pozatym ktos tam kiedys pytal czy da sie zmienic dzwiek wydawany pzrez drzwi/platformy/butony nie podmieniajac pliku :D

Moze jestem nie na czasie ale da sie to zrobic :D sa odpowiednie keye :P [naturalnie nie pamientam w tej chwili jakie .. ]

Pzryklad jest na cpmctf1 wiek mozna sobie sprawdzic :P

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-06-29 19:21:06

Przykład z portalem jest na q3dm7.

Klucze z dźwiękami wind są tylko pod cpma.

NemiX

Gravatar

Od: 2003-12-19

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2004-06-29 20:06:25

Tu chodziło o efekt podobny do portalu, ale bez tego \"bujania\" obrazem... czyli widzisz to co jest w innym punkcie mapy, ale wydaje ci się że jest to przed tobą :]

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-06-30 22:07:32

efekt bujania mozna wylonczyc ..tzn wogule go nie wlanczac :]

> Klucze z dźwiękami wind są tylko pod cpma.

To dupa :]