ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

mod "Threewave", tryb "classic CTF", pytanie o boty

khorne

Gravatar

Od: 2020-01-10

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2020-01-10 16:32:56

Witam...

Błagam, nie śmiejcie się ze mnie, ale gram w Quake'a ]I[ z botami - po prostu większą satysfakcję czerpię grając z komputerem niż z żywym graczem, tak już mam...

Jakiś czas temu pobrałem rozszerzenie / moda "Threewave", który pokazał mi nowy wymiar zabawy w tę cudowną grę...

I teraz jest pewien problem, bo zauważyłem, że boty w trybie classic CTF (czyli tym z runami oraz hakiem) po prostu głupieją i nie wiedzą, co robić, nie zdobywają flagi, kręcąc się jedynie wokoło (a mają ustawiony przedostatni poziom trudnośći [dalej jest już tylko bodajże "nightmare!")...

Co innego, gdy gram w zwykłego CTFa bez run i haka, wtedy wbijają z buta do mojej bazy, kradną flagę i uciekają z nią do swojej...

Macie pomysł jak to rozwiązać...? Dla mnie tryb z runami i hakiem jest tak dobry, że nie chce mi się już przestawiać do zwykłego CTFa, lecz z tą głupotą botów, jest on zwyczajnie niegrywalny...

Z góry dzięki za pomoc...

Pozdrawiam...

Fruity

Gravatar

Od: 2016-06-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2020-04-22 03:13:38

Sprawdzę co to za mod, bo długo w quake jestem, ale tego nie znałem. Teraz mogę powiedzieć, że kiedyś jak wyłączyłem dla testu, na modzie Eplus itemy, powerrupy, bronie itd, to boty stały nie ruchomo, Ruszały się, jak zobaczyły wroga. Na CTF tez czasami "team blue" w kółko chodzili, nie atakując po wrogą flagę. Aktualnie grzebę trochę w tworzeniu map i tez zrobiłem własnego bota i mniej więcej wiem, jak to działa, co do pierwszego przypadku to boty nie miały targetów, czyli celów identyfikacji na mapie i jest to zrozumiałe, po paru zmianach w mapie lub cfg wszystko wróciło do normy. Modyfikacje oryginalnego quake 3 wpływają trochę na zachowanie bota, ale nie w dużym stopniu. Zapoznam się i sprawdzę pare scenariuszy i zobaczę, co wyjdzie.