ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

model a picmip :(

davep

Od: 2002-04-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-05 11:36:20

qwerty raczej tak

btw fajnie sie pisze twoj nick :D

*zadymiony pokoj i spokoj..

robi swoje w kierunku nastepnego kroku*

Arnold

Od: 2002-08-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-05 16:43:03

> daj sobie model pm (pro mode, takie białe)
>
> np. /model doom/pm
>
> gl

A wiesz ,ze skin pm wcale nie musi byc bialy? :D

[b]Arn[green]o[/color]ld[/b]

[i]najmilsza chwila poranka: piwo i marihuanka[/i]

auroxick

Od: 2002-10-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-07 13:51:33

to jak to zrobic ?? zeby np. muj model byl blue i normalnie wygladal przy picmip 16 tak jak na picmip 1??

Qad_417

Od: 2002-09-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-07 14:08:46

powiem wam co ja sądze o picmipie :)
często na turniejach jest ograniczenie do 5 i dlatego lepiej graćwłaśnie na takim bo kiedyś wrazie grybyśmy chcieli iść na jakiś turniej to mogą być kołopoty :P

auroxick

Od: 2002-10-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-07 18:37:19

mi sie tam na zaden turniej nie spieszy

kmieciu

Od: 2002-06-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-07 19:19:42

no a ja bym wlasniee chcialo na turnieja a nie mam gdzie ani z co :P

co do grafy to chyba lepiej grac na 1 czy nawet 0 a dac sobie 16 bitowe texturki i powylaczac bajerki :> chyba lepiej to wyjdzie niz samo picmip, poza tym na picmip 8 sa klopoty z odroznieniem niebieskiego od czerownego przy tdm :/

jeszcze jedno: patrzylem czy jest roznica miedzy picmip 16 a 8 (vQ3) i nie zauwarzylem zeby powyzej 8 cos bylo bardziej rozmazane... hehe przecierz juz nie ma co :P

[71] ...niech moc będzie z nami... [71]

auroxick

Od: 2002-10-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-07 19:22:52

moze i nie ma ale 16 to jest najwiecej bo wpisalem 20 i pozniej po ponownym uruchomieniu bylo 16

a tak na marginesie to wejdzcie na ta strone i posluchajcie radia ... techno sam syf leci puszczany przez jakiegos wiesniaka o boze ... posluchajcie > www.radio.ftb.prv.pl

otworzy wam sie winamp

qw3rterro

Od: 2002-10-19

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-07 21:52:31

hieh... a ci dalej swoje. nie rozumiecie, ze max picmip jest 9 ??? lol :/ (poczytajcie sobie gdzies o komendach :P)

na dwoje babka wróżyła

auroxick

Od: 2002-10-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-08 09:00:44

no niech ci bedzie i co z tego jest?

kmieciu

Od: 2002-06-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-08 10:17:39

no wlasnie o tym samym chcialem powiedziec qwerty

r_picmip X – rozmycie textur [0-szczegółowe, 9 najbardziej rozmyte]

:)

[71] ...niech moc będzie z nami... [71]

auroxick

Od: 2002-10-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-08 11:39:17

no dobra to juz wiem ale mi chodzi o model a nie o picmipy scian

k3m

Od: 2002-09-30

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-02-08 11:50:54

> no dobra to juz wiem ale mi chodzi o model a nie o picmipy scian

No jak masz r_picmip 9 to model tez jest rozmyty. Ja gram chyba na 7 i nawet twarzy nie widac ;o

Quia nmnr Rx

nsx

Od: 2002-08-24

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-08 12:34:55

wlaczcie sobie cg_speedrail \"1\"

celnosc gwarantowana powyzej 50%

[b]nsx[/b]

qw3rterro

Od: 2002-10-19

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-08 12:52:28

co do modelu, to sprawdz wartosc komendy r_lodbias... jak masz 0 to nic nie rozumiem :/

na dwoje babka wróżyła

auroxick

Od: 2002-10-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-08 15:43:47

mam lodbias 1 ale chodzi mi o to jak zrobic zeby moj model byl nie rozmyty bo przeciwnicy sa normalnie a ja chce tez miec swoj model normalnie