ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Modele postaci md3

Krat3r

Gravatar

Od: 2007-01-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-12-16 18:27:55

Witajcie,
Mam pewien problem gdyż zachciało mi się stworzyć model gracza. Na grafice 3d znam sie dość dobrze, jednak to mnie przerosło. Mam milkshape’a (bo chyba tylko on importuje/exportuje md3) jednak za Chiny ludowe nie moge nic zrobic. Gdy np. importuje modele z quake’a przypuśćmy upper.md3 to importuje się tylko 1 frame, mimo że w pliku animations.cfg (czy jakos tak) odrazu widac ze jest wiecej klatek ;P (można to równierz wydedukować ;]). Po drugie widziałem już w jakimś wcześniejszym temacie na tym forum, że jest potrzebny jakiś plik kontrolny. Widziałem, że w tym całym milkshape’ie jest opcja wygenerowania go jednak zupełnie nie wiem jak się do tego zabrać i po co właściwie on jest (domyślam się, że chodzi tu o animacje (chyba;P)). Tak więc proszę o wyjaśnienie mi tego (jeżeli ktokolwiek to wie :P).
Pzdr

RedKMaster

Gravatar

Od: 2006-12-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-12-25 18:35:39

Czemu moje konto zostało skasowane... :/ No cóż.
Wracając do tego tematu (mojego) to dlaczego nikt nie odpowiedział. Powiedzcie chociarz jak zaimportować model md3 razem z animacją albo o co chodzi z tym plikiem kontrolnym i jak go napisać.

P.S. Jakby ktoś dał linka do tutka z opisem tego wszystkiego i jeszcze kilku zagadnień było by fajnie... :PP

pluskff4

Od: 2003-05-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2006-12-26 15:40:46

3dmax pewnie to tez potrafi...nie wiem nie znam sie hehehe

proponuje Ci napisac na forum maposfera.org/ ;] tutaj raczej malo kto zaglada juz :<<br />

RedKMaster

Gravatar

Od: 2006-12-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-12-30 09:27:06

No dobra......
dzięki,
Pzdr