Witajcie,
Mam pewien problem gdyż zachciało mi się stworzyć model gracza. Na grafice 3d znam sie dość dobrze, jednak to mnie przerosło. Mam milkshape’a (bo chyba tylko on importuje/exportuje md3) jednak za Chiny ludowe nie moge nic zrobic. Gdy np. importuje modele z quake’a przypuśćmy upper.md3 to importuje się tylko 1 frame, mimo że w pliku animations.cfg (czy jakos tak) odrazu widac ze jest wiecej klatek ;P (można to równierz wydedukować ;]). Po drugie widziałem już w jakimś wcześniejszym temacie na tym forum, że jest potrzebny jakiś plik kontrolny. Widziałem, że w tym całym milkshape’ie jest opcja wygenerowania go jednak zupełnie nie wiem jak się do tego zabrać i po co właściwie on jest (domyślam się, że chodzi tu o animacje (chyba;P)). Tak więc proszę o wyjaśnienie mi tego (jeżeli ktokolwiek to wie :P).
Pzdr