ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

modyfikacja w doome 3

jabol

Od: 2004-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-08-08 22:37:51

www.nvnews.net/vbulletin/showpost.php?p=667096&postcount=394
Nieoficjalna modyfikacja poprawiająca grafikę w Doom III dla kart NVIDIA rozwija się. Efektem nowa wersja modyfikacji, która między innymi dodaje nową metodę offset mappingu. Przykład działania macie na obrazku, wygląda doprawdy niesamowicie. Do tego dochodzi nowy program dla vertex shadera, przez co gra może chodzić szybciej. Gratis profile dla wszystkich GeForce od 5600 do 7800. Wszystko do pobrania już niebawem.

zgr3dek

Od: 2003-10-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-08-09 00:16:34

jabol masz cfg do dooma
bo qwa wszystko mi sie zlewa
powied zmi czy da sie zrobic tak jak w q3 inny kolor enemy itd
picmip gamma .....

"Ponieważ jesteśmy ludźmi, nie wypada wyśmiewać się z ludzkiego nieszczęścia, trzeba je opłakiwać "

Demokryt z Abdery

jabol

Od: 2004-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-08-09 20:34:36

nie mam pojecia gralem na defultowym z fragiem z 2 razy i to wszystko jesli chodzi o mp w moim przypadku :D