ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Modzik

dragus

Gravatar

Od: 2006-06-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-06-07 18:46:45

Witam, ostatnio nudzi mi sie w chatce i postanowilem napisac moda do q3a. ;p
Mam juz zmieniona fizyke gry i nie wiem jak sie zabrac za mapy i modele broni.
Szukam ludzi chetnych pomoc mi:P

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-06-07 20:12:57

za dużo szczegółów podałeś, nie chce mi się tej masy tekstu czytać a może i bym pomógł :P

Capricorn

Od: 2005-10-09

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2006-06-07 20:52:56

Mapy? Tym mógłbym ja się zająć, jeśli nie masz co do nich jakis większych wymagań :)

Tylko szczegóły, szczegóły, szczegółyyy...

Open Your eyes, open Your mind - proud like a god don't pretend to be blind. Trapped in yourself, break out instead, beat the machine that works in Your head

dragus

Gravatar

Od: 2006-06-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-06-07 20:59:25

hmm co do map nie mam wiekszych wymagan:P
chodzi mi tez o modele broni itp. bo np. podobaja mi sie pewne modele z quake.imro.pl i plaentquake3.net ale nie wiem czy moge je wykorzystac w moim modzie:P jezeli chcecie moge wam wyslac tego moda na maila lub podac wam linka do niego;P
edit: zapomnialem dodac ze ten mod dziala na pr 1.17 a na 1.32 nie;/ z ta fizyka chodzi mi o to ze zmienilem szybkosc zmieniania broni, strzelania, damage i inne pierdoly typu rozbryzgiwanie cial itp:P

Capricorn

Od: 2005-10-09

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2006-06-07 21:09:35

A nie mógłbyś zrobić na 1.32? Bo na 1.17 nawet przetestować bym nie mógł :P

Open Your eyes, open Your mind - proud like a god don't pretend to be blind. Trapped in yourself, break out instead, beat the machine that works in Your head

dragus

Gravatar

Od: 2006-06-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-06-07 21:43:38

hmm szczerze mowiac nie bardzo wiem jak zrobic na 1.32... jestem zielony pod tym wzgledem

srakal1ty

Od: 2004-03-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-06-07 21:46:07

Dragus - też swego czasu (dawno, oj dawno...) zrobiłem takiego ’moda’ (o ile podmienianie cyferek w ’kodzie’ można tak nazwać...) Mogę się założyć, że większość rzeczy będzie identycznych...

EDIT: oprócz tego, co napisałeś (szybsze zmiany broni, damage, 10x więcej flaków po rozwaleniu gostka) dodałem kilka innych elementów urozmaicających rozgrywkę: nie zabierające healthów RJ, różny damage w zależności od strefy ciała (strzał w łeb praktycznie = śmierć :), 200 healthów po respawnie + wszystkie bronie z max amunicją (- BFG), fizyka podobna trochę do pm + szybsze poruszanie (+ wyższe i dalsze skoki), zmienione ’parametry’ zbroi i co najlepsze: spolszczone większość textów w grze (oczywiście w piękny kaszaniasty sposób: patrz screeny) :D. Do tego dochodziły kupiaste textury i dźwięki co dawało mieszankę wprost wybuchową zajmującą ok. 10 MB na dysku.

Screeny

"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher

Capricorn

Od: 2005-10-09

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2006-06-07 21:48:14

Mapy będą inne jak coś :D

Open Your eyes, open Your mind - proud like a god don't pretend to be blind. Trapped in yourself, break out instead, beat the machine that works in Your head

dragus

Gravatar

Od: 2006-06-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-06-07 21:53:11

hmmm byc moze wiekszosc rzeczy bedzie identycznych ale kazdy chyba od czegos zaczynal:P
i dalej nie wiem co mam zrobic aby ten mod pod 1.32 chodzil ;/

dragus

Gravatar

Od: 2006-06-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-06-07 22:17:05

hmmm jestem kiepski w programowaniu wiec nie bardzo wiem jak zrobic te rzeczy: nie zabierające healthów RJ, różny damage w zależności od strefy ciała (strzał w łeb praktycznie = śmierć :), 200 healthów po respawnie.
edit: a moze znacie jakis poradnik o przerabianiu kodu q3 on-line?

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-06-07 23:29:05

dS_demon napisał:

>
> Dragus - też swego czasu (dawno, oj dawno...) zrobiłem takiego ’moda’ (o ile podmienianie cyferek w ’kodzie’ można tak nazwać...) Mogę się założyć, że większość rzeczy będzie identycznych...
>
>
>
>
> EDIT: oprócz tego, co napisałeś (szybsze zmiany broni, damage, 10x więcej flaków po rozwaleniu gostka) dodałem kilka innych elementów urozmaicających rozgrywkę: nie zabierające healthów RJ, różny damage w zależności od strefy ciała (strzał w łeb praktycznie = śmierć :), 200 healthów po respawnie + wszystkie bronie z max amunicją (- BFG), fizyka podobna trochę do pm + szybsze poruszanie (+ wyższe i dalsze skoki), zmienione ’parametry’ zbroi i co najlepsze: spolszczone większość textów w grze (oczywiście w piękny kaszaniasty sposób: patrz screeny) :D. Do tego dochodziły kupiaste textury i dźwięki co dawało mieszankę wprost wybuchową zajmującą ok. 10 MB na dysku.
>
>
>
> Screeny
>
Ty fajne rzeczy masz na ftp :)

dragus

Gravatar

Od: 2006-06-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-06-08 10:44:26

to bylby ktos tak mily i pokazal mi -/+ jak zrobic te rzeczy: nie zabierające healthów RJ, różny damage w zależności od strefy ciała (strzał w łeb praktycznie = śmierć :), 200 healthów po respawnie? tego moda i tak bede ja z kumplami uzywal

El-Mo

Od: 2002-06-04

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2006-06-08 16:33:11

Cytat z posta - autor: [dragus](%E2%80%99?id=users&details=14812%E2%80%99)
>
> to bylby ktos tak mily i pokazal mi -/+ jak zrobic te rzeczy: nie zabierające healthów RJ, różny damage w zależności od strefy ciała (strzał w łeb praktycznie = śmierć :), 200 healthów po respawnie? tego moda i tak bede ja z kumplami uzywal
>

by były headshoty to musiałbyś raczej porobić nowe modele i od początku wszystko programować bo w q3 jest tylko trafionynietrafiony i żadnych stref obrażeń na modelach ni ma =)

srakal1ty

Od: 2004-03-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-06-09 23:36:53

El-mo - gdzieś tam po drodze w kodzie trafiłem na 3 strefy: od pasa w dół, korpus i łeb, tylko wszystko było ustawione na taką samą wartość. Kurde, nie pamiętam już :P

dragus - mogę załadować całego moda na ftp, mocne wrażenia gwarantowane :D. A co do tutoriali modowania to było coś kiedyś na planetquake.com, poszukaj.

mav - a co doładnie tam fajnego? :P. Bo ja tam widzę z fajnych rzeczy tylko filmik Tchoukyego z rozwalaniem ścian w q3 :D

"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher

Capricorn

Od: 2005-10-09

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2006-06-10 12:09:17

Może poskładamy moda Action Quake 3? :D

Open Your eyes, open Your mind - proud like a god don't pretend to be blind. Trapped in yourself, break out instead, beat the machine that works in Your head

dragus

Gravatar

Od: 2006-06-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-06-10 12:27:00

;] A gdzie dokladnie w kodzie trafiles na 3 strefy?:P W botach czy gdzie indziej?;p
znalazlem w source code w pliku g_bot.c takie 3 linijki;p :
extern gentity_t *podium1;
extern gentity_t *podium2;
extern gentity_t *podium3;
a prawie na koncu tego pliku jest cos takiego:
podium1 = NULL;
podium2 = NULL;
podium3 = NULL;
moze to sa te strefy?:P
edit: a jak zrobic aby po wejsciu w tryb single player odrazu gra wywalala do skirmish?? wie ktos?:P

przodownikpracy

Od: 2002-07-09

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2006-06-11 01:12:53

Facet, ale pytania zadajesz. Pogrzeb sam.

Jeśli potrzebujesz narzędzia do wyszukiwania stringów, to sobie postaw grepa na cygwinie.

Эй, диджей, давай, давай, делай, делай хорошо!

RFI-BacK

Od: 2006-06-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-07-04 14:06:15

Cytat z posta - autor: [dragus](%E2%80%99?id=users&details=14812%E2%80%99)
>
> Witam, ostatnio nudzi mi sie w chatce i postanowilem napisac moda do q3a. ;p
>
>
>
> Mam juz zmieniona fizyke gry i nie wiem jak sie zabrac za mapy i modele broni.
>
>
>
> Szukam ludzi chetnych pomoc mi:P
>

LoL :) Looknij na strone główną w menu o Q3 ... i looknij na "Kurs Radiant" - to od map...
A modeli nie zrobisz bo nasi uprzejmi koledzy niechcą powiedzieć jak itp. >,>
Lepiej ściągnij gotowe modele

Freeze Tag 1.16n (rail’s only) !i!i! R.L.Z !i!i!

Orbb

Gravatar

Od: 2007-02-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-02-26 19:23:43

kiedy bedzie ten mod?

teo

Od: 2004-04-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-02-26 20:05:35

nie no chłopie... nie odkopuj starych tematów!

Nadmierne używanie emotów typu ":ASD" powoduje choroby układu nerwowego i doprowadza do kurwicy.

Orbb

Gravatar

Od: 2007-02-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-02-26 21:15:17

przepraszam ale chcialem troche pograc

teo

Od: 2004-04-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-02-26 21:23:33

to sobie ze strony głównej pościągaj jakieś mody...

Nadmierne używanie emotów typu ":ASD" powoduje choroby układu nerwowego i doprowadza do kurwicy.

DT|Metiu

Od: 2007-01-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-02-26 21:47:15

Cytat z posta - autor: [maturalny teo](%E2%80%99?page=users&run=details&id=9884%E2%80%99)
>
> to sobie ze strony głównej pościągaj jakieś mody...
>

ja z nim gadalem i mowil ze ma modow w groma, tylko niektorych nie ma,

demru sciagnij sobie Bid For Power fajne nawet

p.s.

jak zobaczylem ten twoj avatar to normalnie z krzesla spadlem :)

Orbb

Gravatar

Od: 2007-02-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-02-27 17:55:10

Bid for Power nie dziala w exe (te co pobieralem)

Radioactive

Od: 2005-11-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-02-27 19:04:16

to wejdz przez menu mods..albo ze skrotu do q3.exe..na pulpit robisz skrot do q3exe i w elemencie docelowym dopisujesz +set fs_game bfp..chba..looknij jak sie nazywa katalog moda..i taka nazwe wpisz

d:gry/q3/q3.exe" +set fs_game nazwa_moda

^ ^