ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

moja mapa :U.

spEN

Od: 2003-02-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-06 16:49:30

Potrzebuje mapy do filmu, ktora bedzie skladala sie z samej podlogi w kształcie kwadratu i nieba. Najlepiej, zeby byla bez scian. Dodam moze jeszcze, ze fajnie bybylo zeby to byla duza mapa. Zdaje sobie sprawe, jak mnie juz pewien pan mapper uswiadomil, ze nie moge raczej zadac tak wielkiej mapy jak tunel na cos1_beta7a (na ktorej stojac na srodku tunelu nie widac ani jednego ani drugiego konca), bo kompilowanie takiego czegos wymaga kosmicznego sprzetu.

Probowalem sie skontaktowac z paroma mapperami... ale zostalem olany :o.

Nie znam sie na radiancie.. ale wydaje mi sie ze to nie moze byc trudne ;o

Prosze o pomoc.

Z gory dzieki ;].

Quake 3 is not just a game.

Its an emotion.

A way of thinking.

A feeling.

Its an addiction.

U cant escape it.

All u can do...

...is play.

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-02-06 20:05:43

Jesli skompiluje sie to bez swiatla i visu to zaden problem...
Tylko niewiem jak na to silnik q3 zareaguje... Organiczenia rozmiarow brushy itd... To ze sciane mozna dzielic - nie oznacza ze niebo sie da...

spEN

Od: 2003-02-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-06 21:11:51

Bez zadnych swiatel... zwykly prostopadloscian gdzie na gorze jest niebo (najlepiej tak jakie jak q3dm7 jesli sie da) a na dole podloga (tez np. taka jak na dm7). Jesli bez scian bedzie to kiepsko wygladalo to moga byc sciany. Fajnie gdyby mapa byla duza, tzn. rozlegla.

To wszystko czego potrzebuje.

Quake 3 is not just a game.

Its an emotion.

A way of thinking.

A feeling.

Its an addiction.

U cant escape it.

All u can do...

...is play.

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-02-07 00:16:50

Hm, sama mape, jako kontsrukcje to zaden problem zrobic... Problemem jest tutaj kompilacja... Trwa to baardzo dlugo.. Zalaczylam przykladowy plik z konstrukcja duuzych rozmiarow na kompilacje... Samo bsp bez visu i lightu trwa dluugo... Zapiwywanie portalfile wisi juz z 15 minut...

pluskff4

Od: 2003-05-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2004-02-07 01:25:09

eeetam ja zrobilem taki wieeeelki na wszystkie kratki kwadrat na dole zwykla podloga po bokach niebo(oswietlajace) i mi kompilowalo to ok 5-10 min ;o

a mam c776 128ram :P

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-02-07 03:30:24

Ja mam podobna konfiguracje sprzetu... Ale brak cierpliwosci jak samo -bsp sie tyle robi... :/

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-02-07 12:34:48

Hmmm to jest raczej nei wykonalne :D

Wlasnie sie kompiluje mapka o rozmiarach 106496*106496*2560

I musiaome zmienic _blocksize na 110000 bo wystepowal bug \"WARNING: Node With Unbounded Volume\" [hintowani nic nie dalo]Nadal wystepuje ale w mniejszymstopniu...

Teraz na kompilatorze jest \"16 leafs filled\" i stoi .. wątpie zeby zrobil cos wiecej :D
Jak wielka mapa ci jest potrzebna ?
edit :

Jush nie stoi :]

************ ERROR ************

MAX_MAP_LEAFFACES

spEN

Od: 2003-02-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-07 16:14:51

> Jak wielka mapa ci jest potrzebna ?

Tak jak juz pisalem.. najwieksza jaka moze byc.. wiadomo, ze nie bedzie to kolos, ktorego nie da sie skompilowac. Necrosis albo Szakal... moglibyscie to dla mnie zrobic ?

Quake 3 is not just a game.

Its an emotion.

A way of thinking.

A feeling.

Its an addiction.

U cant escape it.

All u can do...

...is play.